mindig a biciklis a hibás, mondom én
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
mindig a biciklis a hibás, mondom én
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Majd az önvezető fixik megoldják ezt a problémát is.
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
Nálunk ez nem fog előfordulni. A kresz szabálytalannak tekinti a fixit, lévén nincs rajta fék, tehát nem lehet fixivel kerékpározni.
"My GPU maker took more money from me than yours did from you! My GPU maker is #1!"
Egyrészt a fixire is lehet féket tenni, attól még lehet vele kocsonyát játszani a piros lámpánál.
Másrész nem csak a fixisekre vonatkozik a fenti probléma, hanem egyéb kiszámíthatatlan események is megzavarhatják a gugli rendszerét, pl.: egy gyalogos is, ha így áll a járdán.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
persze, a fixire is lehet féket tenni, de akkor az már nem "cool", ez a lényege
de komolyra fordítva: nagyon jó, hogy előjött ez a probléma, ugyanis egy önjáró autónak meg kell birkóznia a nem szabályszerű viselkedéssel is
és képzeljük el azt a helyzetet, amikor egy forgalmas nagyvárosi csomópontnál zöldet kap az autó, de a gyalogosok egyike-másika izeg-mozog: előre lép, hátra stb.
ha erre mind befékez, megáll a forgalom
ezt baromi bonyolult lesz megoldani
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
A fixinek nem csak a trendiség (vagyis nem feltétlenül az) a lényege, van gyakorlati haszna is. Viszont az első féknek is ugyancsak van gyakorlati haszna (pl. ha szakad a lánc), szóval aki nem trendiségből használ fixit, annak simán lehet első féke is. Sőt sokszor hátsó is, mivel a fixik sokszor olyan hátsó kerékkel vannak felszerelve, ami átfordítható, és a másikoldalon szabadonfutós agy van. Ami jól jöhet, ha az ember nem csak egyféle terepen teker (pl. általában városban -> fixi, de néha kimegy a környező dombokra is -> szabadonfutó). Viszont ahhoz mindenképp kell a hátsó fék is.
"de a gyalogosok egyike-másika izeg-mozog: előre lép, hátra stb."
Kiváncsi lennék kutyákat hogy kezeli a rendszer. Főleg a kisebb példányok meglehetősen nagy amplitúdót tudnak bejárni, miközben végig pórázon vannak, szóval esély sincs arra hogy kijut az útra.
nem vagyok fixi-használó, csak elolvastam most pár bejegyzést a fanatikusoktól
szóval elismerem, hogy nem vagyok otthon a témában, csak igyekeztem belehelyezkedni
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
A szoftverek kifinomultsága idővel, valószínűleg rövid időn belül változni, javulni fog. Persze közel sem lehet minden szabálytalan vezetésre felkészíteni, mindig lesz olyan szabálytalanság, amit nem tud majd kezelni. Ez akkor fog megszűnni, ha mesterséges intelligencia fogja az autókat vezetni.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
És a gyalogosokat és a kerékpárosokat ki fogja vezetni? Ahhoz is lesz írva egy mestint?
ツ Headphones on - World off
Természetesen. Igazi úgysincs nekik.
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
"track stand" apja f@szát gurogjon előre-hátra! Stop táblánál álljon meg mint a többi normális ember.
»OΛKΞN« √ ツ Toborzás: https://goo.gl/bO5GhH <--- Star Citizen ---> https://goo.gl/ptspnT ¤ Steam ---> shorturl.at/NSVW1 | Social Club ---> http://goo.gl/nPIu51 | Hackthat: http://goo.gl/kAJnpV
Vagy csak egy nagyvárosi dugót, ahol ha behajtasz a kereszteződésbe, akkor nem tudod garantáltan a zöldidő alatt elhagyni, de ha nem hajtasz be, akkor ott várhatsz órákat.
Mert autosok nem szoktak megmozdulni, se eloregurulni, se egyeb. Ok.
Gondolkozni nem tiltott.
Everybody lies.
Maradjunk annyiban, hogy a biciklisek nagy része kb szarik mindenféle szabályra. Én mint autós ezerszer jobban vagyok szabályozva. De a drótszamarasok nagyrésze tesz mindenre, és aztán nekik jár legjobban a szájuk, ha felkenődnek valamire..
[ Szerkesztve ]
tacstacstacstacsveddveddveddveddbebebebe
Blogbejegyzés A Google önjáró autói és a bicajok