Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) GeryFlash


GeryFlash
veterán

Ez az arcmimika egyszerűen nem 2014 szint, ez 5 éve se volt nagy durranás. Ha már a grafikát és a poligonok számát leszarták akkor legalább erre rámehettek volna, hogy egy L.A. Noire szintet hozzanak.
Ezt leszámítva hangulatos játéknak tűnik.

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#2) NightBagoly válasza GeryFlash (#1) üzenetére


NightBagoly
tag

Az L.A. Noire szintjét "hozni" üzleti öngyilkosság, nem is nagyon sikerült azóta senkinek, vagyonokat költött rá a stúdió, szélnek is eresztették őket utána, de igen, értem mire gondolsz. Én már egy Half-life 2 szintnek is örülnék (messze abban a játékban volt szerintem a leghihetőbb az arcmimika).

Persze ez legyen a legnagyobb baj, kis stúdió - a fejtörők, meg a sztori legyen jó.

"Azt mondják, mielőtt meghalsz, minden lepereg a szemed előtt. Ez igaz is. Ezt hívják életnek." Terry Pratchett

(#3) oriic válasza GeryFlash (#1) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

L.A Noir szintű arcmimika egy vagyonba kerülne szerintem.

Live-Die-Respawn

(#4) GeryFlash válasza oriic (#3) üzenetére


GeryFlash
veterán

Szóval soha az életbe nem fogunk olyat ltáni, maximum a legnagyobb blockbusterek esetében? :U

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#5) oriic válasza GeryFlash (#4) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Szerintem még ott sem. Túl sokba kerül.

Live-Die-Respawn

(#6) Scoobyka válasza oriic (#5) üzenetére


Scoobyka
addikt

errol van valami info,hogy mennyire nem erte meg illetve miert nem lehet soha tobbet ra lehetoseg,hogy olyan mimika legen jatekban?

(#7) oriic válasza Scoobyka (#6) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Tönkre ment a Team Bondi.

Live-Die-Respawn

(#8) GeryFlash válasza oriic (#7) üzenetére


GeryFlash
veterán

Pc-n milyen eladásokat produkált amúgy?

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#9) oriic válasza GeryFlash (#8) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Most csak annyit találtam hogy 2012 februárjáig 5 milliót szállítottak le.

Live-Die-Respawn

(#10) GeryFlash válasza oriic (#9) üzenetére


GeryFlash
veterán

Nem tudom, ha mondjuk 50 színészt megbíztak, és kaptak átlagba 100 ezer dollárt akkor is csak 5 millió dollár, 5 millió eladott példányból meg 200-250 millió jön be, értem hogy nem volt nyereséges, de szerintem ez a marketingköltségeknek, az elhúzódó fejlesztési időnek, a Rockstarral való cseszekedésnek tudható be, szerintem az az 5 millió (de lehet alulbecsültem, legyen 10 millió) dollár nem oszt nem szoroz.
Persze tudom, hogy ehhez még hozzá kell venni, hogy a mimikát a színészek arcáról át kell ültetni, de szerintem ez sem olyan rohadt költséges dolog.

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#11) NightBagoly válasza GeryFlash (#10) üzenetére


NightBagoly
tag

Laikusként (magamat számítom annak) is csak annyit tudok, amit az üggyel kapcsolatban nyilatkoztak. Minden egyes karakter, akivel beszélgethettünk a játékban, több órányi, esetenként több tízórányi "arc-mimika" rögzítésen esett keresztül, ami szürreális mennyiségű munka, teljes nagy költségvetésű játékokban negyed-huszadannyit nem dolgozik egy-egy adott színész azon, hogy a főhős (tehát nem egy nulla NPC, akit vagy kifaggatsz, vagy nem) ennyire be legyen "digitalizálva". Ha ehhez hozzávesszük az olyan részleteket, minthogy a fejlesztés akár késői szakaszában is módosulhat a sztori, kimaradhatnak teljes jelenetek, vagy akár jelenetsorok, fejezetek, és azt, hogy mennyi időt emészt fel mindaz, hogy ezt rögzítsék... szóval nem meglepő, hogy ilyen játék valószínűleg nem lesz több :(

"Azt mondják, mielőtt meghalsz, minden lepereg a szemed előtt. Ez igaz is. Ezt hívják életnek." Terry Pratchett

(#12) Találtgyerek


Találtgyerek
addikt

Valaki nem tudja honnan lehet hozzá német nyelvet letölteni?

06-3o/9759I39

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.