Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) apatyas


apatyas
Korrektor

Morpheus, add már azt a pirulát :)

pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)

(#2) MeszesKPT


MeszesKPT
őstag

Először talán a 60 fps-t kellene elérni.

(#3) wolfman válasza MeszesKPT (#2) üzenetére


wolfman
veterán

Meg hogy ne egy bukósisak legyen az ember fején, hanem csak egy burkolt szemüveg.

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#4) bandi0000


bandi0000
nagyúr

Szerintetek a szemüveg nélkülözést is megoldják? Az ocolus-nál volt róla szó, hogy állítható dioptria van benne, vajon itt is? :F

Xbox One: bandymnc

(#5) Blindmouse


Blindmouse
senior tag

PlayStation 4 képes lesz-e 120 képkocka/másodperces tempót kipréselni magából
És ezt mégis hogy érik el a PS4-el? Egy 320*200-as képet fognak felskálázni?

3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace

(#6) Abu85 válasza Blindmouse (#5) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Full HD-ben természetesen. Ez a Morpheus natív felbontása.
Fel kellene fogni végre, amit mondanak. Ma egy játékban a pipeline-ok sorosan, egymás után vannak futtatva. A PlayStation 4-et úgy tervezték, hogy ezek a pipeline-ok egymás mellett párhuzamosan fussanak. Tehát rengeteg kihasználatlan erőforrás van a gépben, de ennek kihasználásához újraírt motorok kellenek.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#7) Blindmouse válasza Abu85 (#6) üzenetére


Blindmouse
senior tag

Aha, és az összes kiadó a fejéhez kap egyszerre, hogy ú á, és elküldi az össszes programozóját továbbképzésre, hogy megtanuljanak olyan programokat írni, amik az elvárt felbontással és sebességgel futnak. A probléma nem újkeletű, valószínű az utolsó program ami kihasználta a hardvert a doom volt.
Még a PS3-ra sincs fogalmuk hogy kellene írni, majd hirtelen a PS4-re lesz.

3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace

(#8) Abu85 válasza Blindmouse (#7) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem. A nagyok elhúznak, a kicsik pedig lemaradnak. Hacsak nem pumpálják tele az R&D részleget pénzzel. Egyébként aszinkron compute-ra érdemes gyúrni a motor szintjén, mert Xbox One-on és PC-n is létezik ez a funkció a legfrissebb API-kban. Ráadásul nem csak pár százalék extra sebesség van benne, hanem jelentősen több. A GDC-n is egy vezető téma volt ez az irány, mert olyan sebességelőnyt ad, amibe megéri befektetni. Az egyetlen igénye, hogy amit csak lehet compute pipeline-ban kell írni.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#9) Dexar007 válasza Abu85 (#6) üzenetére


Dexar007
veterán

Az a baj,hogy baromira keves a full hd felbontas egy ilyen sisak-szemüveghez.

Give me your cum,bull!

(#10) Duree


Duree
veterán

Valahogy nem hiszek benne.

duree54

(#11) JmL


JmL
csendes tag

Szerintem megoldják a nagyobb stúdiók az elég fps-t az új motorokkal, kérdés, hogy a full hd elég lesz-e a megfelelő élményhez.

(#12) MaUser válasza Abu85 (#6) üzenetére


MaUser
addikt

Thf, megtalálják a szent grált vagy eddig minden programozó hülye volt és most hirtelen lesz egy hihetetlen 2x-es gyorsulás. Segítene az is valamit? Nem...

Ugyanezt játszották el a PS3-mal és az xbox-szal, hogy majd azt is csak meg kell tanulni programozni. Aztán láttuk mi lett belőle. :U A beígért grafika nem, bár pár tíz m$ beleölésével már egész tisztességes munkák születtek...

''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

(#13) ledgeri válasza apatyas (#1) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Sok helyen kerülünk választás elé....

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#14) GeryFlash válasza MaUser (#12) üzenetére


GeryFlash
veterán

Te mi a francról beszélsz? Nézd meg a gears of wart és a gta 5öt x360on, utána gyere a mantráddal :W
PC master raceszel részben egyetértek, de az új konzolokban is rengeteg tartalék van, látom már Abu-nak is tele a töke azzal hogy minden fórumba leírja ezt... Nem, nem programozni tanulnak meg, csak simán más felépítésűek lesznek az új motorok, és ez jobb optimalizációt fog eredményezni.

Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?

(#15) babkukta


babkukta
senior tag

egyenlőre ps-re lesz elérhető (gondolom én), és mennyi a valószínűsége, h PC-re is átterjed? Persze idővel, nem azonnal :DDD

Üdvözlettel, Tibi

(#16) MaUser válasza GeryFlash (#14) üzenetére


MaUser
addikt

Igen, pont ezért írtam a pár tíz m$-t mert hogy valami közel 140m $-t költöttek csak a gta5 elkészítésére a két platformon, ennek ellenére, hát khm. Kis túlzással úgy néz ki egy felpimpelt ezer éves rbr-hez képest is, mint egy wii játék az eredeti rbr-hez képest. Gow ugyanez. :U Saját platformunkon szép, de 55"-on nézve hát khm...

A paradigma váltásokat meg hagyjuk. Programozóként soha a büdös életben ne láttam olyat, nem olvastam, nem hallottam, stb. hogy bármilyen "paradigma váltás" hozott olyan teljesítmény növekedést ami látható ugrást hoz azonos hw-en. Segíteni fog, sok bottleneck eltűnik, de a mostani generáción kapsz max. akkora ugrást, mint a ps3 esetén. A köv. konzol generáción már nyilván segíteni fog, ha nem butítják még tovább a szintet és mennek a cloud irányába, mert most nagyon úgy néz ki, hogy ezt akarják.

(Csak hogy értsd a gyakorlati gondot: ha pl. cserélünk egy egymagos kis prociról egy 4x akkora órajelű, négymagos és nyersz számítási kapacitásban kb. 20x-os erejű procira, az nem jelenti azt, hogy a kész routinok azt ki fogják használni. Ilyenkor ha sok pénzed van (gta5, gow) neki állhatsz optimalizálni és végén ki tudsz használni jóval többet. Ellenben a játékok 98%-át készítő többi stúdiónak nincs erre pénze, majd ha a kész library-kat megkapják akkor lesz valamennyi gyorsulás, már ha éppen a saját routine-jaikat lesz pénzük az újabb lib-ekhez húzni. Azt kéne megérteni, hogy egy programozó/designer/stb. munkaórája drága és bizony ha kiszámolod nem az jön ki az átlag studio-nál, hogy akkor beleugrunk egy új "paradigma-ba" mert az nekünk hú de megéri...)

Btw, tudnál egy példát mondani a bejött paradigma váltásokra? Dx-ek? Mindegyik ugye megváltónak lett hirdetve? PS3-on ugye ma már billentyűzettel és egérrel rts-ezünk, mert hát ugye anno ezt lengették be, hogy a cell simán elbírja a sok egységet. Oh wait, a paradigma váltás elmaradt...

Szerk.: Vagy nézd meg AMD hányszor váltott paradigmát? Ment vele valamire? IGP-k eljövetele? Akkor lett belőle valami, mikor Intel is lépett és olcsó lett kihasználni az átlagnak. OCL ugyanez. Ha rákeresel egy scopus-on, a tudományos munkák 90%-a még mindig cuda-t használ...

[ Szerkesztve ]

''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.