Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#82) TomDog


TomDog
tag

Sziasztok

Nekem egy öreg diesel 19-esem van. Tárhelyre töltök fel manualt

És a fő kérdés: Ha az összes férfi ugyanolyan, akkor a nők miért válogatnak http://30bt.venroka.com/news.php

(#230) Topiccsendőr válasza ABnormal (#226) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

manual szerint csavarhúzós-hézagmérős. De nem tom, hogy 16v vagy melyik blokkhoz tartozik. Mivel kezdődik a blokkszámod? Első négy karakter?

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#6695) gabx76 válasza rob210 (#6694) üzenetére


gabx76
senior tag

Ez a fejegység-mizéria nekem is sok agyalásba került. A Megane2-ben sajnos tuner list-es fejegység volt, amivel elég nehezen lehetett volna megoldani az aux bemenetet.

Az előző renaultomba vettem viszont egy ilyet.
Némi gondolkodás után kicseréltem a Megane-ét is erre.

Ami feltűnt, hogy nincs csatlakozás a távirányítóhoz, illetve a kijelzőhöz, viszont a helye megvan. Pontosabban ott a fejegység hátulján a csatlakozó (még a lábak kiosztása is stimmelne), viszont a csatlakozó lábak nincsenek benne.

A c1-c3 csatlakozókról beszélek.
A fejegység manualjának 5. oldalán látszik is a 3 csatlakozási pont, csak sajnos üresek. :(

Olvastam valahol olyat, hogy létezik VDO-dayton fejegység, amiben ezek benne vannak, és simán működnek is a gyári távval, de meg ne kérdezzétek a típusát.

Szóval elvileg van megoldás a problémára, de gondolom egy ilyen fejegység nem lehet olcsó. A enyém is 30 felett volt pár éva, igaz, hogy SD/USB-s és BT telefon-kihangosítós is egyben.
Amúgy én pont ez utóbbiak miatt tettem be, nekem a táv és a felső kijelző működése annyira nem volt fontos, mont a BT.

ps.: Nem gondoltam, hogy találok róla képet, de itt van!
Erről a fórumról szedtem.
Az én fejegységem ugyanilyen hátulról, csak abban nincsenek benne az érintkezők. :(

[ Szerkesztve ]

(#7186) Laraxior válasza FRENK1988 (#7185) üzenetére


Laraxior
titán

egy van manual... 6 sebességes :) :K

- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled

(#7429) #47053824 válasza lajo (#7428) üzenetére


#47053824
törölt tag

Ez a 3.ik Safrane a csaladba 4 ev kihagyas utan, plusz meg jo par a tagabb csaladi korben. Az elso egy benzines volt automata valtoval. A valto szarakodott, senki nem tudta javitani, attol megvaltunk. A kovetkezo az egy dizel volt manualis valtoval, na az mar jo volt, megevett "mindent". ;] Igazabol nem volt ra szukseg, igy azt is eladtuk. Most szeretnem bejarni egy kicsit Europat es ezert kerestem egy kenyelmes, minden joval ellatott autot, ami kivulrol igenytelennek tunik, de belul egy mas vilag, elerheto aron. Aki ult mar ilyenben az tudja mirol beszelek!
1992-ot irunk, es a franciak megalkottak egy AUTOT, csupa nagy betuvel. Ebben meg van anyag. Dupla zonas digitalis klima, hatul keresztbetett labakkal a csalad, ulesmaszirozo, na nem csak elol!, motoros visszapillanto tukor tolatasnal, sebessegtol fuggo hasmagassag ultetes, hogy csak nehanyat emlitsek.
Szoval egy Legenda, legalabbis szamomra.

(#8761) Laraxior válasza Füge007 (#8759) üzenetére


Laraxior
titán

Ha összejön a kisasszonyka, akihez mászkálok, akkor az eddigi 16.2-es AVG fogyasztás (most:14.9) le fog esni 10 liter körülre. Teljesen vállalható.

rob210: Ohh, azzal nincs gond, ha előzni kell, bár az automata egy kicsit hátráltat, de ha visszaváltott, akkor lehet menni. Hazafelé jövet is úgy mentem el az előttem tötymörgő Opeles előtt, észre se vettem, hogy 140 felett van a mutató. Ami megjegyzem, nem ment lassan, hiszen nekem is elég a 100-110 főúton, csak minden szir-szarnál befékezett. :W

Arra esetleg tudtok válaszolni, hogy ez az 5 sebességes tiptronic váltó, hogy az istenbe csinálja azt hogy 100km/h-nál is 1600on van a fordulatszám mérő, és városban 60-nál is. Abban a tudatban vagyok, hogy 50-nél felvált 5ösbe, 1200rpm és ennyi. Manualba is 5-ös fokozatot mutat. Namármost elértem a 80-at még váltott "feljebb" 110km/h-nál volt a mutató 2000rpm-nél.
Érthetően fogalmaztam egyáltalán? :DDD Olyan mintha 6 sebességes lenne...

- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled

(#11293) Laraxior válasza AMD Power (#11287) üzenetére


Laraxior
titán

vagy mert nincsen kedve az embernek állandóan kalimpálni.. 2012ben nem olyan nagy elvárás, hogy ne manuálisan váltogasson az ember a fogaskerekek között :(
jóval kényelmesebb mint a manual :K

- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled

(#11300) tresh


tresh
addikt

Automata váltó a 4.2 Quattro S8 audi alá való mert egy akkora bálnába már élvezni kell az utazást és ott minden téren kiszolgálja a sofőrt a kocsi de egy normális autóba csak a manual.. vagy nőknek akik nem tudnak váltani :))

Amúgy fura mert sok rosszat hallottam az 1.9 dci ről (igaz gondolom ez a magyar piacos 120 LE változat) mert fater 136 LE 1.9 ének máig semmi baja nem volt.. jó mondjuk a váltó az tipikus franciás..és érdekes amit AMD mond nekem 91 -es cliom volt 1.4 és annak tényleg kegyetlen jó váltója volt jobb mint a mostani meganomé vagy az előd 306-é...

Pont azt néztem hogy lagunak is nagyon jó áron vannak sőt egy kettő nagyon jó biznisz lenne mondjuk a 2liter turbó :D csak semmi adatot nem találok róla és valószínű kiinná a benzinkutakat :(

[ Szerkesztve ]

(#11303) rob210 válasza tresh (#11302) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hát uram kivételesen nem egyezik a vélaményünk, illetve részben nem.
Én pl. simán imádnám az autómatát, egy ford scorpióban volt szerencsém találkozni vele, az egy álom, pedig nem egy mai darab, meg a mostani fordok szarok is:(

Viszont abban igazad van, hogy ha elromlik egy vagyon ez engem is visszatartana tőle.
Az enyém alá mondjuk 25.000.- egy bevizsgált bontott manual váltó, egy automata 110.000.-
:W

Renault power

(#14564) SocketA válasza _NCT (#14563) üzenetére


SocketA
aktív tag

Varosra nekem eleg, inkabb a valtoba lehetne egy 6. Mert 130nal mar 3500 korul forog szegenyke, akkor azert jo lenne meg egyet valtani. Sot, fouton is 110-nel mar szivesen valtanek...

Amugy Neked 1-esben "rangat" a kocsi pici gazadasra? Mivel - ahogy irtam mar tobbszor - hulye hangja van az egyesemnek, igy nem nagyon szoktam 1-esben menni, de ha megis neha, azt figyeltem meg, hogy ha mar gurul a kocsi, nagyon-nagyon pici gazt kell adni, hogy ne rancigaljon.

Illetve a mai napi kerdesem a Megane II tulajokhoz:
Nektek mozog a kormany mogott levo bajuszkarokat tarto panel?

Es a bonusz kerdesem:
A visszapillantoknal a belso reszen levo muanyag takarot (ami a ablak sarkaban van) egyszeruen csak le kell pattintani? (a service manual szerint igen). Elektromos tukros valtozatom van.
Mert a jobb ajtonal miota hideg van, ha katyuba hajtok, valami ropog :) Szerintem onnan jon a hang.

(#14718) Laraxior válasza tresh (#14715) üzenetére


Laraxior
titán

Hát már csak félig automata.... ugyanis a halálán van :D Tavasszal megyünk doktor bácsihoz vele :K
1-2-3 automata, feljebb csak manualba megy :K
Már voltam vele vizsgálaton, ezek ennyi km-t bírnak sajnos, utána felújításra szorulnak.

- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled

(#15852) SocketA


SocketA
aktív tag

Penteken voltam fenyszorot beallitatni (elvileg megcsinaltak, gyakorlatilag nem lattam).

Tegnap viszont tobben is ramvillantottak varoson kivul, lattam is odafele a trafit, viszont vissza is ketszer villantottak ram, egymastol vagy 20km tavolsagban, es akkor mar nem lattam, hogy fotoznanak.

Aztan amikor lealltam a kocsival, eszrevettem, amit faterom mar regebben is mondott, hogy a bal oldali fenyszoro kicsit feljebb all. Aztan eszrevettem, hogy csak a jobb oldali emelo mukodik, a bal nem.

A kerdesem az lenne, hogy mit kellene megnezni az emelonel, vagy hogy esetleg manualisan lehet-e allitani a lampat (par csavarral), meg hogy szabad-e? Vagy azt muszerrel kell beallitan? Csak akkor kerdes, hogy penteken allitottak-e barmit is rajta...

Szerk.: tudom, hogy valakinek nem reg volt ilyen problemaja, de nem talalom a hozzaszolast, mert emlekszem, hogy neki megoldodott a gond.

[ Szerkesztve ]

(#15884) tresh válasza Csabee. (#15883) üzenetére


tresh
addikt

Keresek neked épp valami manualt de nem nagyon akadtam eddig használhatóra :(

(#15886) SocketA válasza Reaper04 (#15885) üzenetére


SocketA
aktív tag

Ilyen egyszeru kiszedni az emelomotort? Meg nem neztem utana, hogy hol bujik. Service Manualban merre van?

(#16938) KonzolKartel

Tud valaki működő linket mk2 clio repair manualhoz?:R

Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007

(#17048) SocketA


SocketA
aktív tag

De a dizelnek mashol helyezkedik el. Ha minden igaz, megtalaltam a megoldast:

Ez az en valtom:
Renault Megane II (2003-2006) 1.4L Petrol 5 Speed Manual Gearbox JH3105

Es akkor a kepen jelolt fekete pocok lenne a betoltonyilas, ugye?

Varom a jo idot, hogy szepen lemossam, lewaxoljam a kocsit, aztan majd csinalok rola kepet, igerem ;)

(#18031) Laraxior válasza SocketA (#18028) üzenetére


Laraxior
titán

Én sosem tolom tiltásig, mindig visszaengedem a gázt, hogy felváltson, amúgysem használom manualban, elég jól meg van írva az automata, szépen váltogat, nem is engedi addig pörgetni, maximum olyan 6500rpm-ig megy.
De ennek a Lagunának gondolom nem véletlenül világít a MIL lámpája... :DDD

- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled

(#18293) SocketA válasza toldy (#18292) üzenetére


SocketA
aktív tag

Olyan, mintha mas felszereltsegu lenne a kocsi, de ha igy van, akkor meg furcsa, hogy manual klima van benne, meg nincs ESP, stb...

Viszont latszik, hogy az elado ert a kocsihoz, a porlaszto, vezerles kiemelve. Meg ez a "Papas story", ez viszont nagyon kamunak tunik, ennek kerdezz jol utana. Mert nem ilyen kocsit kepzelnek el egy idos embernek... persze, ha O is igy vette, az mas.
Meg furcsa, hogy ilyen nagy szerviz utan akarja eladni a kocsit.

Legyel nagyon korultekinto! ;)

(#19758) wertigo1984 válasza Laraxior (#19757) üzenetére


wertigo1984
őstag

2005os, manualis, klimas, benzines. Tenyleg nem 200 le, bocs, kevertem, mert annyi mindent mondtak Nissaneknal. ilyen olyan motorvalasztek, ez ennyi az annyi le...

(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."

(#21202) tresh válasza tresh (#21201) üzenetére


tresh
addikt

renault oldalán összedobtam egy fullos Fluence-t 1.6 dci 6gang manual privilige felszereltség xenon-os bőrbézsbelső stb 6,5 misi a vége de ebből tuti lehetne alkudni 6 misire annyiért tuti megvenném ha nem tudnám hova lapátolni a pénzt annyi lenne :)

(#21265) SocketA válasza rob210 (#21264) üzenetére


SocketA
aktív tag

Nem gyari, kiderult most, hogy a bal oldala torve volt, belul is hegesztve volt es azert kezdett el rozsdasodni, mert beazott ezen a reszen, ahol javitottak.
A bal ajto is volt mar fenyezve.

Van valahol manual, hogyan kell leszedni a diszlecet?

(#21501) SocketA


SocketA
aktív tag

Nekem most Megane III RS-bol ez a nagy kedvencem: hasznaltauto

Ez nagyon szep, es sztem a 250LE mindenre eleg. Kar, hogy elso kerekes. Amugy tokeletes lenne.

Szerk.: Gyorsan valaki meg tudja mondani, hogyan kell az elso ajtokrol a behuzot leszedni. Vagy a manualban hanyadik oldalt talalom?
Mert a mai szervizelesben le akarom vakarni a gumit rola, mert igy lekopva eleg csunya.

Szerk II: Mar megvan, hagyjatok! :)

[ Szerkesztve ]

(#23639) Laraxior válasza tresh (#23638) üzenetére


Laraxior
titán

jamm, itt hiába teszem át manualba, a nagyon szélsőséges helyzetekben az elektronika átveszi az uralmat, értem itt a nagyon alacsony és nagyon magas fordulatot.

Rendeltem bele sportlégszűrőt (nem direktszűrő!) :C Aszongyák kicsit megnő a hangja, hát kíváncsi leszek, holnap belebarkácsolom :C

- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled

(#23686) tresh válasza Ck. (#23685) üzenetére


tresh
addikt

Jó persze de nekem a 3literig minden csak manual-al kéne ( ez az én betegségem :D ) egy s500-as bálába már én se akarnék váltogatni :)

(#23694) tresh válasza giigz (#23692) üzenetére


tresh
addikt

Uram ,0-100-ra mérés soha nem lesz mérvadó csak pár dolog végett pl aszfalt gumi fajtája/mérete automata/vs manual..

Német pályán barátom passatja 2.5tdi (akkor még gyári 180 LE volt) én céges passat 1.9 pdtdi nem bírtam megfogni 130+chip volt 200nál elfogytam mint reggel a feles a kisboltba...

SZATA: mindegy milyen moci dübörög benne egy olaj+szűrő 15k-ént vagy 1 év minden autó meg hálálja

[ Szerkesztve ]

(#24090) SocketA


SocketA
aktív tag

Szep napot Urak!

Regen irtam mar ide, mivel mostanaban egesz jol futkarozik a kocsi, de azert van par aprosag, amiben megint a segitsegetek kernem:

1. A csomagter ajto meg mindig azt jatsza, hogy hol kinyilik, hol nem. Mondtatok a kabelt a teto es az ajto kozott, de azt azert nem tartom valoszinunek, mert van ugy, hogy hozza sem nyulok a kocsihoz, aztan egyszer nyilik, maskor nem. Tehat amikor a kabel meg sem mozdul, valamikor nyilik, valamikor nem.
Olyan is elfordul, hogy nem nyilik ki, lezarom a kocsit, ujra rapittyentek, es akkor meg kinyilik. (nem hiszem, hogy az elektromos zar behuzasa akkor mozgast kelteni a kocsiban, hogy a kontakthiba megszunjon)
Hol lehetne meg a hibat kereseni?

2. Nagyon jol fut a kicsi kocsi, jo a futomuve, de rossz utakon, bukkanokon egyszeruen a hatso reszbol (ules korul) jon valami nyiszorgas, es nem tudom, hogy mi az. Szerintem nem a futomu, mert ha all a kocsi, hiaba nyomogatom, ugralok rajta, akkor nincs hangja. Mintha a hatso uleseknel levo oldaso idom lenne, de az mar meg van huzva, es megis ilyen hangja van. Manualt meg nem talaltam, hogy kellene leszedni a hatso panelt (meg idom sem volt vele foglalkozni). Vagy mi lehet meg? 5 ajtosokban van ilyen hang?

3. Vasarnap mentem a kocsival, odafele meg ment a homero, aztan par oraval kesobb, amikor jottunk haza, akkor mar semmit nem mutatott. Kedden bnom ment vele dolgozni, akkor meg allitolag -33 meg hasonlokat mutatott :D Ez mitol lehet, mit lehet csinalni vele?

(#24461) SocketA válasza _NCT (#24446) üzenetére


SocketA
aktív tag

Ez teljesen normalis sajnos. Az enyem is szet van esve, en gumival oldottam meg :) Nehez talalni olyan kesztyutartot, amiben jo a kilincs. Van ra manual, hogy kell szetszedni, de en nem akarom megbontani a ragasztott feluletet, aztan megint osszeragasztani.

Ha mar olaj tema: MII ugye jelzi, hogyha keves olaj van benne, nem kell nezegetni a szintet? Mert remlik, hogy tud valami olyat kijelezni a muszerfalon, hogy mennyi olaj van benne, csak mar nem tudom azt hogy' kell elohozni. Valaki arulja el, legy' szives! :R

(#24452) mycso: Nekem most amikor megtortek a kocsit, akkor csak szurke diszlecet tudtak szerezni az ajtora, az enyem meg fekete. 4eFt -ert fujtak le darabjat. Ez a fenyezes tenyleg jo lett! (a szereles mar mas kerdes... :S )

[ Szerkesztve ]

(#24916) SocketA válasza csibor (#24914) üzenetére


SocketA
aktív tag

MII, manual klima? Ha igen, akkor en kiszednem a kesztyutartot, akkor ralatsz a konzol oldalara. Nezd meg, miert nem forog. Lehet, hogy a bowden elszakad, vagy kiakadt a kis legterelo laprol

Nekem is lenne ket kerdesem:
1. A hutovizem minimum alatt van picivel. Most csak desztillalt vizem van (nem merem tel elott beletenni), de holnap veszek hutofolyadekot, es azzol toltom meg. Mennyibe kerul egy mero, ami mutatja a fagyaspontot? Egyszerubb benzinkutast megkerni?
Amugy a fed.comp. irja, ha tul alacsony a hutoviz?

2. Tegnap leszedtem a belso burkolatot hatul (mivel nekem 3 ajtosom van, nincs hatul ajto), es bar par patent torve van rajta, meg parat en tortem, szerintem a nyikorgas nem onnan jon. Plane, hogy szerintem a muanyag inkabb zorogne, mint nyikorogna. De akarhogy ugralok a kocsiba, ugy nincs hangja, csak menet kozben. Sztem az ulesek csatlakozoi nyikorognak. Mivel lenne erdemes befujni? WD40?

(#25783) SocketA válasza mycso (#25782) üzenetére


SocketA
aktív tag

(#25780) tresh es mycso: Ertem, koszi Nektek! Megprobalom valahogy visszatenni. Csak egyelore nem latom, hogy kell. Manualban van errol szo?

(#25811) SocketA válasza Ghandi (#25798) üzenetére


SocketA
aktív tag

(#25798) Ghandi Nagyon koszi a tanacsot! Es a szigetelest leszedted? Vagy mit vagdostal? Meg nem volt idom megnezni a manualt, hogy van benne ez a gumi valami... csak tudnam, mitol mozdult el.

(#26998) SocketA


SocketA
aktív tag

Aaaaaaaaaaaaaaaa, megmarom magam! Mar megint viz van a vezeto oldali taroloban, es ugyan onnan jon: a kuplung mellett. Pedig a vezeto oldali lefolyot kiszigeteltem, csontszaraz. Tehat a tuzfalon jon at (vagy szelvedo?!)

Sehol nem talalok leirast, kepet hogy mi es hol jon at a tuzfalon. Manualban egyaltalan nem is latok leirast a tufalon, hogy hol vannak lyukak. Van valakinek errol infoja?
Angol forumon latom, hogy tanacsoljak, hogy nezze meg a tuzfalban levo pockoket.

(#27469) SocketA válasza rob210 (#27459) üzenetére


SocketA
aktív tag

rob210: Nem tul bonyolult (bar eleg hosszadalmas) leszedeni a muszerfalat, meg tudnam csinalni, de le kell szerelni a kormanyt is, azt meg nem is merem, meg a manual szerint van benne ket kis pocok, amit minden leszerelesnel cserelni kell. Talan majd kovetkezo lepeskent elgondolkozom, hogy kiveszem az orakat, mert ott van egy kis res, amin keresztul ra lehet latni a tuzfalra.

Viszont szerintem a problema kicsit lentebb keresendo. Az ujabb gyanusitottam:

A kabelkoteg mellett van a fekszervonak egy atvezeto nyilas. Annyi gondom van, hogy elotte van a fekszervo jo nagy "tarcsaja", amitol nem sokat latok. Azt pedig nem merem leszerelni, a fekkel nem merek szorakozni. Meg erre tudok tippelni, hogy a vizelvezeto talcarol ide lecsepeg a viz (ezt tegnap ereztem!), es valahol beszokik.

Alatta vajon mi lehet a pirossal bekarikazott resz? Az nem vilagos...

(#27648) rob210 válasza Ck. (#27646) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hát más kategóriában durrogtatjuk a puskaport, ez ebből is látszik, nekem a benzinesnél, 35.000.- megvolt minden amikor kuplungot cseréltünk.
Ezt az összeget nem tudod kihozni autómata esetén.
Diesel alatt esetleg van létjogosultsága annak amit írsz.
De pl. amiket most is nézek 1.6 16v esetén ott tuti olcsóbb fenntartani a manual váltós verziókat, nem is kicsivel.
:R

Renault power

(#28024) tresh válasza giigz (#27997) üzenetére


tresh
addikt

minden szép és jó amit leírtál csak ezekről a tesztekről essünk már le kérlek... mondom annyit ér mint k.rvának az illemóra... mellesleg használt gumiból is van jó csak tudni kell jót venni :U ettől függetlenül természetesen ha van keret újat kell venni azt 5 évig nem kell aggódni
Amúgy amit linketél a8-at én simán vállalnám csak manual váltóval . Viszont a felnik végett felhívom hátha eladja :D

(#28023) rob210 : akkor arról csak papír volt de hozzá nem nyúltak... tapasztalatból mondom egy felújított hátsó híd min újabb 100ezer km... normális használat mellett ha horog volt rajta és szénné volt pakolva akkor igen ki tud halni újra...

(#28025) giigz: no, hátha adsz valami jót tippet nekem is :))

[ Szerkesztve ]

(#28819) SocketA


SocketA
aktív tag

Penteken voltam szerelonel a kocsival:
Az elsovel (aki igazabol egy bontos) atcsereltuk az osszes gyujtotrafot, de semmi valtozas nem jelentkezett, alapjaraton beremeg a kocsi.

Atmentem egy szervizbe, ahol gepre tettek a kocsit, volt par tarolt hiba pl.: lambdaszonda, de semmi konkret hibat nem lattak. Atcsereltettem a gyertyakat, mert nagyon sz.rul neztek mar ki. Ez sem segitett.
Annyit tanacsoltak, hogy az autopalyan kergessem meg a kocsit, 4-esbe 140-el vagy 40km-en keresztul.

Mivel igy is ketszer kellett tankolnom, igy nem akartam nagyon kergetni a kocsit, csak neha meghuzattam, de a 700km alatt nem sok minden valtozott. Ja, de egyvalami: Pest utan kigyulladt a motor+service lampa. Sztem a lambaszonda lehet az, mert ilyenkor (mar 2-3x volt ilyen) csokken a fogyasztas. Tegnap Tescoba vettem kis adalekot, hatha segit. Ha nem, akkor a szervizbe ajanlottak valami motortisztitot, amit allitolag az Opel hivatalosan is elismert.
Mondjuk jo lehuzo volt az a szerviz: 14eFt-ot hagytam ott 4 db beru gyertaert (Unixtol jott, honlap szerint kedvezmeny nelkul 1.866.- Ft darabja).

Aztan meg van egy masik problemam: Nem megy az ablakmoso. Nem hallom a motor hangjat sem. Biztositek szerintem jo, mert a service manual szerint azon a bizositekon van meg a radio meg par dolog, es azok mennek.

Csereljem a szivattyut?

(#30199) Mágus2 válasza DonThomasino (#30198) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Kell egy nyomásmérő, amit betoldanak a pumpa és a befecskendező híd közé, megnézik a service manualban a határértéket az adott motorhoz és eldöntik, hogy jó-e a nyomás. Túl alacsony nyomást okozhat nem csak a pumpa, hanem az etömődött ü.a. szűrő, vagy a megszorult nyomás határoló szelep. ;)

Milyen autó, milyen motor? Legjobb lenne évjárat és motoród is.

[ Szerkesztve ]

(#30919) Doki16 válasza rob210 (#30917) üzenetére


Doki16
addikt

A fekfolyadek megfelelo szinten van. Manualis kezifekem van. Direkt tesztelgettem a feket es teljesen jol mukodik. Googleba ha beirom ezt a szot egybol hozza ajanlja a renault megane szavakat :)

Kiolvasni egy bluetooth-os elm327-el tudom max.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#33454) rob210 válasza vzozo (#33453) üzenetére


rob210
Topikgazda

A te felhasználási szokásaiddal én nem az 1.2est venném és nem is benzint.

Azt nem írtad de ha jól veszem ki a szavaidból akkor új autóról van szó vagy legalábbis pár évesről.
Tehát 1.5 dci vagy 1.6 dci amit a helyedben keresnék, és nem biztos, hogy autómatával.

Ha kicsit régebbi 7 év körüli modell kell akkor egyértelműen megane 2 motor 1.5dci, manual váltó.
Azzal elég jól ellennél..

Persze a manuális váltó csak az én hülyeségem, de autót én mindig fentarthatóság és megbízhatóság alapján keresek.

Renault power

(#34274) tresh válasza g.gergo (#34269) üzenetére


tresh
addikt

1.5 dci nél jött be a delphi rendszer (ami mint tudjuk hagy némi kívánni valót maga után ) összes többi 1.9 , 2.0, 2,2 3,0 dci bosch rendszerű (legalább is ami a kezem alatt volt eddig).

Renault motor:
1.9 dCi 130 FAP 1870 cc SOHC 8v Turbo Manual 6 spd 130 PS (96 kW) @ 3750 rpm 300 N·m (221 lb·ft) @ 1750 rpm

Nissan motor:
2.0 dCi 160 FAP 1995 cc DOHC 16v Turbo Manual 6 spd 160 PS (118 kW) @ 3750 rpm 380 N·m (280 lb·ft) @ 2000 rpm

Tény hogy a nissan fejlesztette (ebbe igazad van én 1.5 / 1.9 dci/2.2 dci be gondolkodtam :R ) de mint a példa mutatja az alap az 1.9 8 szelep volt ennek is :))

(#36291) Laraxior válasza diablo1984 (#36287) üzenetére


Laraxior
titán

Nincsen manual, asszem még a 3.5-ös Vel Satis is automata :K

- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled

(#37997) rob210


rob210
Topikgazda

Nekem meg nincs ilyen gondom csak manual van, de az fújja az ájert rendesen. :)

Renault power

(#40585) nrbx


nrbx
tag

Hello, ilyen inditokabel eleg lenne 1.6 benzin Meganehoz?

Mas: reggel mikor indultam a kocsival, -5 fok volt, paratlanitani akartam az elso szelvedot, ezert az ablakra fujattam a meleg levegot (manualis klima van a kocsiban), ilyenkor bekapcsol a klima is. Altalaban ki szoktam kapcsolni, hogy ne novelje a fogyasztas, nelkule is megbirkozik a feladattal. Most errol megfeledkeztem, erre azt vettem eszre, hogy alig vanszorog a kocsi. Eloszor puha gumi(k)ra tippeltem, de az rendben volt. Kikapcsoltam a klimat, azonnal ment rendesen. Normalis ez? Volt mar maskor is bekapcsolva a klima, de sosem vettem meg eszre kulonbseget a menettulajdonsagokban.

(#43707) Sgt. Chris válasza Cane (#43693) üzenetére


Sgt. Chris
aktív tag

Na jobb később, mint soha, találtam kis manualt: [link] Végülis ugyanígy történt nálam is, csak az ablakmosó beöntő csövét kihúzta a helyéről a szaki :-) Így nem mászott vissza minduntalan az útba...

ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W

(#45015) Wiz Khalifa válasza üszök (#45014) üzenetére


Wiz Khalifa
addikt

Van erre valami útmutató? Mert a kormányoszlop burkolatát se tudom hol kell megbontani. Meg hogy a műszerfal felső burkolatának hol vannak a csavarok. Ugyanis az a manual amit találtam nem igen részletes.

De egyenlőre azzal is beérném ha tudnám hány centis hangszórók vannak benne. :)

Smoke some weed nigga!

(#46914) Sgt. Chris válasza diablo1984 (#46913) üzenetére


Sgt. Chris
aktív tag

Az adapterek közül az egyiket jelzi így a manual...

ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W

(#47115) motoflug válasza Cane (#47114) üzenetére


motoflug
őstag

Itt 185/65-öt ír és 195/60-at, és ez egy hivatalos manual pdf. Akkor szerintem 185/65 lesz, a scenic blogos srác is ezt írta, aki töviről hegyire ismeri és bemutatta az autót.

(#47761) sowi válasza diablo1984 (#47760) üzenetére


sowi
őstag

volt belole manual is

[ Szerkesztve ]

Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

(#47770) diablo1984 válasza sowi (#47769) üzenetére


diablo1984
veterán

jobb, mert nagy és manual! nem beszélve, hogy ott ennyi elektronika sincs, csak beeső villanyablakok!

(#47831) sowi válasza Cane (#47830) üzenetére


sowi
őstag

ha jo a kuplungod akkor a valtoolaj lehet meg cseres, ezeken allitani mar nem lehet manualisan

Anytime, anywhere, any war ... if the price is right

(#51728) salieri.


salieri.
őstag

Sziasztok!

Ma feltöltötték a klimát, 120 gramm ment rá.
Valaki megnézné mennyi a befújt levegő hőmérséklete? Megane 2 1,6 benzin manual klima.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.