Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Civilization V

Hozzászólások

(#1) Sonja


Sonja
veterán

1991-ben jelent meg a Sid Meier nevével fémjelzett stratégia, a Civilization elsõ része, azóta pedig több epizód és rengeteg kiegészítést öregbítette a széria hírnevét. A körökre osztott stratégiában egy nép feletti uralmat átvéve kell évszázadokon, sõt ezredeken át a nemzet útját egyengetnünk, miközben a technikai fejlesztések mellett a területszerzésre, a diplomáciára és a szomszédokra sem árt odafigyelnünk.
Az utolsó rész viszont meglehetõsen régen, még 2005-ben jelent meg, így remek hír, hogy a 2K Games a tegnapi nap folyamán bejelentette a folytatást. A Firaxis fejlesztésében készülõ Civilization V-ben céljaink természetesen változatlanok maradnak, ám a csapat új grafikai motorral dolgozik, melyet már az elsõ képeken meg is tekinthetünk. De ennél is jobb hír, hogy harcrendszer is jelentõsen átalakul, ami azért fontos, mert az elõzõ epizódnak gyakorlatilag ez volt az egyetlen igazi negatívuma - gondoljunk csak arra, mikor a baltások leverték a tankos egységünket... De minden más - amitõl a Civ Civ - marad, illetve a Firaxis igyekszik még több lehetõséget adni kezünkbe a diplomácia és a fejlõdés terén. A megjelenés Szeptember 24. esedékes, míg a demó Szeptember 21.-én lesz elérhető Steam-en!


Trailer!, Borító!, Előrendelés!

[ Módosította: ollie ]

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#3) Sonja


Sonja
veterán

Ma 22:00-tól 2 órás élő bemutató!!! :C

Irokéz gameplay videó!

Civilization’s new design lead on combat evolved

Már csak 8 nap és végre demó! :R

[ Szerkesztve ]

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#6) Sonja válasza ollie (#5) üzenetére


Sonja
veterán

Forrásmegjelöléssel se?

Video Walkthrough

Big Changes Interview

Hivatalos gépigény:

Minimum:

Operating System: Windows XP SP3/ Windows Vista SP2/ Windows 7
Processor: Dual Core CPU
Memory: 2GB RAM
Hard Disk Space: 8 GB Free
DVD-ROM Drive: Required for disc-based installation
Video: 256 MB ATI HD2600 XT or better, 256 MB nVidia 7900 GS or better, or Core i3 or better integrated graphics
Sound: DirectX 9.0c-compatible sound card
DirectX: DirectX version 9.0c

Recomended:

Operating System: Windows Vista SP2/ Windows 7
Processor: 1.8 GHz Quad Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Hard Disk Space: 8 GB Free
DVD-ROM Drive: Required for disc-based installation
Video: 512 MB ATI 4800 series or better, 512 MB nVidia 9800 series or better
Sound: DirectX 9.0c-compatible sound card
DirectX: DirectX version 11

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#7) ollie válasza Sonja (#6) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Linkeket persze lehet, de komplett cikkeket, ismertetőket nem, mert létezik copyright jog. Idézni is szabad, de mértékkel, és persze akkor mindenképpen kell a forrásmegjelölés. Persze ha átfogalmazod, az mindjárt más.

***

(#8) Sonja válasza ollie (#7) üzenetére


Sonja
veterán

Rendben!

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#9) HaaS válasza ollie (#5) üzenetére


HaaS
addikt

Ezt én is kipróbálom, tökjól mutat, menő!

Civ5 nagyon várós:K!

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#10) tdd587


tdd587
őstag

Várjuk már nagyon. Valamelyik nagyobb külföldi oldalon volt egy részletesebb elemzés, abban azért olvastam olyan dolgokat, amik nem tetszettek. Pl. hogy egy mezőn nem állhat két kapás gyilkos (=militia), mert csak.

Meg sok olyan dolgot nem olvastam, amit már 10 éve rendbe kellene tenniük, de sosem nyúlnak hozzá. Kaja = nagyváros, 100 év megkerülni a bolygót egy modern hajóval is stb.

Ez a hatszögletű pályaleosztás is érdekes lesz, innentől kezdve a városok zónáját nehezebb lesz felmérni (biztos meg lehet szokni).

A csatáknál szintén nem olvastam, hogy lesz-e majd visszavonulás, mint rendes stratégiáknál lenni szokott. Szerintem nem lenne rossz egy olyan rendszer, ami jegyezné a sebesültek/halottak számát és egy ütközet nem csak azzal érhetne véget, hogy elpusztul a csatahajó, csak mert a kapás gyilkosok hegyet másztak éppen és megúszták a bombázásokat. De azon is tovább kellene lépni már, hogy emberanyagot állítunk elő termeléssel, ezt már colonization is rendes kezelte (kajával) sok évvel ezelőtt. A hadsereg felszerelése persze más.

Ami nagyon tetszett (és ki lehetett venni az elemzésből) az a civics rendszer újragondolása. Bár nekem nosztalgikus okokból hiányzanak az igazi államformák. Mondjuk inkább ne hozzák vissza, mert akkor mindig bekerül a kommunizmus a jó termelékenységével, miközben aki élt benne, az tudja hogy ez egy baromság.

Ha jól emlékszem a worker-ek is maradnak, én speciel ennek sem örülök, a Call to Power-es public works (a termelésből vonódik le, amit aztán központilag fel lehet használni) szerintem sokkal életszerűbb megoldás volt.

Ja és néhány alpha centauri rajongó haver megjegyezte azt is, hogy szeretnének egységeket design-olni, vagy legalább felszerelni. Na ez sem lesz (én mondjuk nem bánom, szerintem elég komplexitást adna a colonization féle katona, akinek fegyvert kell adni a kezébe koncepció is).

Legnagyobb elvárás azonban mégis csak az, hogy a játék a modern korba érve ne laposodjon el next turn-next turn-next turn... nyomogatásba, mint a IV. Érdekes módon a régiek nem ilyenek voltak, ezt csak a IV-nél vettem észre (és panaszkodnak rá a fórumok is), hogy nincs mit csinálni. Mármint háborúzáson kívül nincs mit csinálni, mert nem történik semmi.

Várjuk a demót, aztán meglátjuk, hogy lesz-e belőle instant vétel, vagy kivárjuk, amíg olcsóbb lesz picit.

[ Szerkesztve ]

Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

(#11) donki válasza tdd587 (#10) üzenetére


donki
aktív tag

"Mondjuk inkább ne hozzák vissza, mert akkor mindig bekerül a kommunizmus a jó termelékenységével, miközben aki élt benne, az tudja hogy ez egy baromság."

Pl: Kína?

(#12) tdd587 válasza donki (#11) üzenetére


tdd587
őstag

Kína már régen nem kommunista, csak elnyomó állam inkább. Jól szervezett, az biztos.

Na ezért ne hozzák vissza az államformákat, mert semmi jelentősége, hogy minek hívjuk. Sokváltozós rendszer ez.

Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

(#13) HaaS válasza tdd587 (#10) üzenetére


HaaS
addikt

Óh, most megnyugodtam... akkor nem velem volt a baj a Civ IV-gyel... a Call To Power-t veszem elő, ha civezhetnék...
Ez az egy egységben több koma ez azt hittem Civ5 találmány, és csak koppintotta az EWoM. Próbáltad?

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#14) Sonja


Sonja
veterán

Mindjárt kezdődik a bemutató! :C

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#15) Sonja


Sonja
veterán

Akik lemaradtak a műsorról, azoknak itt a felvétel! :)

Első rész, második rész!

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#16) tdd587 válasza HaaS (#13) üzenetére


tdd587
őstag

A Call to Power nekem is az igazi megújulást jelentette a Sid Meier féle harmadolós szoftverfejlődéssel szemben, de az meg egy annyira alfa verzió maradt örökre, hogy átlag 5-10 körönként magától összeomlott, az AI 80%-ban nem működött, nem használt szinte semmit, csak fel-alá járkáltak az egységek, nehéznek is azért volt nehéz (ha ezt egyáltalán annak lehet venni), mivel 6 lovaggal nem lehetett bevenni egy városfallal védett várost. Hívjuk ezt inkább frusztrálónak.

Viszont olyan radikális változásokat vezettek be, annyi megújulás volt benne, olyan koncepciók, városok a víz alatt, városok az űrben és végre nem állt meg a világ a 20. század végén, hogy azt nem lehet csak úgy elfelejteni. Ha ez elkészült volna Sid Meier minőségben, akkor a mai napig elővenném.

Így meg csak egy nagy szerelemre futotta, játék helyett. A Call to Power II meg csomó ponton visszalépett (bár stabilabb volt), az már nem kötött le.

Sid Meier legalább befejezi, amit elkezdett és egy év alatt annyit patchel, amennyit csak kell.

Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

(#17) Sonja


Sonja
veterán

Sid Meier’s Civilization V Digital Deluxe Edition előrendelése esetén, kapjuk a Civ 3 Complete változatát ajándékba!

Viszont valami feltünt itt nekem:

"Sid Meier’s Civilization V DLC: 1st Double Civilization and Scenario Pack"

:Y Már ez is DLC-s lesz?! :( :(((

[ Szerkesztve ]

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#18) tdd587 válasza Sonja (#17) üzenetére


tdd587
őstag

Érdekes, a korábbi kiegészítők is olyan dolgokat tartalmaztak, hogy +4 civilizáció, meg +6 leader. Mintha ennek bármi értéke lenne, mintha ezt nem csinálná meg akármelyik modder ingyen és szinte azonnal. A scenario-kra nem mondok semmit, az lehet valakinek érdekes volt.

Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

(#19) ollie válasza tdd587 (#18) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Na várj, nem biztos, hogy modbarát lesz a játék. A Bioware is direkt szerkesztő nélkül adja ki a DA2-t, hogy ne nagyon lehessen modokat készíteni, mert azokkal konkurenciát állít a saját DLC-inek. Szóval ha Sid agya elborul, pengethetünk majd mi is az extra népekért (persze az alap népek között mindig ott van az amerikai, mely valójában soha nem volt nemzet, nagy lol).

***

(#20) LBandi válasza ollie (#19) üzenetére


LBandi
aktív tag

A Civ 5 teljesen Mod barát lesz mivel fullosan felfegyverzett szerkesztővel jön. Ráadásul az alábbi kis interjúban John Shafer ezt meg is erősíti: " Jon Shafer confirmed this after we asked him for the scenarios. There are no scenarios for Civ5 when the game is being released. That's the job of the community."

Egyébként a multiplayer része egész kellemes lesz, nem az "na elmegyek enni amíg a többieknek letelik a kör..."

Nekem nagyon vármományos lévén anno 93-ban a Civilization 1 volt az első PC-s játék amivel elsőnek játszottam (persze azóta a korábbi résszekkel is sok időt eltöltöttem).
Amin kicsit aggódok az a gépigény, nem tudom mennyire igaz hogy nagyon jól skálázható a játék a megfelelő grafikai beállításokkal, illetve mennyire csinálták meg jól az AI-t, mert az a halálom volt hogy nagy térképen sok civilizációval a modern korban amire a gép lelépte a körét addigra megkajáltam+megírtam a leckét.

"Az igazi EMO-s halva születik."

(#21) HaaS válasza LBandi (#20) üzenetére


HaaS
addikt

Hmm, nemtom, miután kijött, valahogy a Colonization sokkal jobban tetszett, bár mind a kettőt játszottam rendesen... aztán meg jött a MoM, paff a kirakatnak...

"a sárkány is csak ember" - oxox

(#22) ollie válasza LBandi (#20) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Na, ez jó hír, hogy modbarát lesz. Az igazi gépigénytől én is tartok, mert a Civ4-nek is óriási erőforrások kellettek, ha normálisan akartál játszani valami nagyobb térképen.

***

(#23) Sonja


Sonja
veterán

Civilization V Multiplayer Overview

Kis infómorzsa még a tegnapi videó alapján:

- a Német Panzer támadása 60 lesz a normál 50 helyett
- az Order social policy alapból +25% termelést ad épületekre
- a Kommunizmus +5 termelés /kalapács/ városonként
- a Fasizmus +100% stratégiai forrás
- a folyón való átkeléskor minden mozgáspont elfogy
- kikötő: +2 termelés /kalapács/ minden tengeri erőforrás /hal, igazgyöngy/ után

[ Szerkesztve ]

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#24) tdd587 válasza HaaS (#21) üzenetére


tdd587
őstag

A master of magic-et sajnos nem vette meg a firaxis. Pedig ha ahhoz nyúlna Meier bácsi, biztos arannyá változna a kezében... addig meg marad a dosbox.

Ezekkel a modokkal nekem mindig az a bajom, hogy borítják az egyensúlyt és 3 naponta össze-vissza módosítgatják a paraméterek felét. Ha meg én kezdek el modolni, abból többet nem lesz játék, mert én borítom az egyensúlyt és 3 naponta össze-vissza módosítgatom a paraméterek felét. És az egész átmegy egy nagy bétatesztbe, ahol nem a játék mozgat, csak látni akarom, hogy az új módosítások működnek-e.

[ Szerkesztve ]

Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

(#25) Sonja


Sonja
veterán

Civilization 5 (Gameplay Walkthrough) videó!

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#26) tdd587 válasza Sonja (#25) üzenetére


tdd587
őstag

Megnéztem, több kérdésemre is választ kaptam. Az egységek végre valóban nem a halálig harcolnak, csak beledurrantanak egymásba, fogyatkoznak, aztán akár mindkettő talpon is maradhat (mint a videóban). Ez jó, ideje volt már. Említi a gyógyulást is, nem rossz. Ha még sebesülés is lenne, illetve lehetne besorozni a halottak helyett bakákat - az lenne az igazi. Persze az nem derül ki, hogy a tapasztalat nyilván van-e tartva, akkor érdekes az újoncok bevonása egy vaskeresztes, de megfogyatkozott egységbe...

A city képernyőn én továbbra sem tudtam eldönteni, hogy mi tartozik a városhoz és mi nem, mert csak a kulturális határokról beszélt (lehet pénzért is bővíteni), de hogy miért kellene megvennem egy távoli óceánra eső mezőt, az nem világos. Aztán lehet csak nem figyeltem eléggé.

A városok (ön)védeleme érdekes ötlet, remélhetőleg lehet majd komolyan fejleszteni és stalingrad-ot varázsolni a stratégiai pontokon (nem mintha az olyan vidám helyszín lenne). Sajnos az sem derül ki, hogy hány egységet lehet pl. városban védelemre tartani. Ha csak egyet, az nem túl sok...

Az nem derült ki számomra, hogy a puppet city választása miért lenne különösebb előny a teljes beolvasztáshoz képest. Happiness az egyetlen, de ez tök lényegtelen általában.

A kultúra változásai most jónak tűnnek, a diplomácia viszont szerintem továbbra is egy vicc, az nem tárgyalás, hogy adj király katonát, nem adok, szakíts ha bírsz or go fuck yourself. Valójában egy határ menti csapatösszevonásból már diplomácia csetepaté kellene legyen (vonjam vissza a haderőt a határainkról, mondjuk legalább 2 mezőnyire), vagy ha atombombát kezdek építeni (azonnal állítsam le), vagy ha erősen fegyverkezek (állítsam le új tankok építését), de lehetne kvótákról is tárgyalni (25 riflemen legyen elég nekem), ahogy a kereskedelemben, nyersanyagokban, iparban is csomó dolog van, ami csípheti egy-két hatalom szemét.

Kereskedelemnek mondjuk itt nyomát sem véltem felfedezni. Érdekes módon a Call to Power-ben már kitalálták ezt is, primitív módon, de nem is volt rossz kezdésnek az áruforgalom ábrázolása és kivitelezése a térképen is látszódó kereskedelmi útvonalakkal, amik követték az utakat, a folyókat, elkerülték a hegyeket, mocsarakat stb. Ezt a területet én Sid helyében belevettem volna az újdonságok közé...

Meg valami ipari modellen is lehetne gondolkodni, pl. tőkeáthelyezés, hiszen erről szól a modern kapitalizmus, hogy idegen helyeken építenek gyárakat, ami ott termel, de otthon dől belőle a lóvé. Ezt viszonylag könnyen meg lehetne valósítani a játék keretein belül is, hogy csak egy példát mondjak: 50 aranyat ajánlok fel egy idegen városban egy gyár felhúzására, ami ott helyben +2 termelés körönként, nekem viszont +2 arany körönként. Mindenki jól jár. Mondjuk, hogy hol és mikor éri meg államilag befektetni, azt ki kellene találni jobban, mert kellenének rizikófaktorok is, ahogy a való világban is vannak versenyképes övezetek és nem azok.

Sid egyébként biztos nem örülne neki, de én biztos megcsinálnék egy olyan rendszert, ahol a magántőke is pénzmozgást generál, építkezik stb. Pl. a luxury kiadásokból a magántőke építene gyárat az ellenfeleknél békeidőkben, amiből állami bevételem is keletkezik. Ha eléggé összefonódnak a szálak, akkor mindjárt nem is olyan könnyű nekimenni a fél világnak azon a címen, hogy csak ők mennek tönkre, én úgy is erősödöm.

Ezek nélkül megint azt érzem, hogy minden mindegy alapon csak ledobja a bombát az ellenfél fővárosára és nem omlik össze a világgazdaság, nem omlanak össze a pénzpiacok, szépen lehet tovább építkezni otthon (a modern világ romjain?), mintha mi sem történt volna.

Mi meg itt be vagyunk sózva a CHF árfolyamok miatt. Hmm, tényleg, kellene saját valuta árfolyam minden államnak, nem csak gold. Mekkora poén lenne... elinflálni az államadóságot... már ha lenne ilyen fogalom a játékban...

Szerk: szerintem Sid nem szereti az olyan koncepciókat, amire a játékosnak nincsen közvetlen kihatása. Csak akkor nem értem, hogy ha magától nem fonódnak össze az államok és egy gombnyomás háborút indítani az ezer éves szövetséges ellen, akkor miért nem újítanak már valamit diplomácia szintjén, hogy lehessen alkukat kötni ezer dolog kapcsán és valóban szorosra fűzni a szálakat. Az egy vicc, hogy követelhetem a várost tőle, meg lehet cserélni egy-egy dolgot az egész játék folyamán kb. 3x. Abból is kettő gyors tudomány csere mindjárt az ismerkedésnél.

[ Szerkesztve ]

Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

(#27) Healbacsi válasza tdd587 (#26) üzenetére


Healbacsi
őstag

A varosoknal en se tudom meg pontosan mi a kulturalis hatar, es mi a termelese, vagy a ketto megegyezik...De gondolom gyorsan rajovunk majd:)

Amikor egy egyseg leserul, akkor ugye a 10 harcosbol a kepen lesz 5... persze vannak sebesultek, de egy reszuk meghalt.. mikor felgyogyultak, akkor ujra teljes a letszam, azaz potoltak a hianyzast, tehat volt toborzas.

A boldogsag mostantol az egesz birodalomra hat.. igy ha ezt elrontja vki, akkor az egesz orszagban visszaeseik a termeles, es azt mindenkepp megerzi.

Korabban ha meg akartal tamadni egy masik orszagot, akkor a hatar melle tornyoztad a csapatokat.. haduzenet aztan mehet... most mar ha odatolod az oszes sereged a hatarra, akkor vagy beszol, vagy azonnal hadat uzen, csak ezt a videokban nem reszleteztek ki teljesen. Szal fejlodott az ai.

A kereskedelem kovetese tobb mint kielegito, kulon info panel van rola, ki mit kitol hogyan mennyiert.

Itt nincs magatoke, sose volt.. itt kiralysag honol, te vagy az egyeduli uralkodo. Ez nem modern Anglia,hogy a kiralyi csalad csak azert legyen, hogy lehessen mutogatni.. Bar a gyarak es mas termelo uzenek athelyezese nem rossz otlet, csak a varaso szintfejlodese miatt nincs sok ertelme, mert nem lenne eleg ember a mukodesukre, igy nem lenne termeles.

Nekem minden esetre marhara tetszik.. sok minden van benne, sok minden nem, de ezt az eddigi reszekbol is tudtuk.. Just 1 more turn:)

(#28) Sonja


Sonja
veterán

(#29) Blade_W válasza tdd587 (#26) üzenetére


Blade_W
tag

Városonként egy védő egység lehet, aminek az ereje hozzáadódik a város védelméhez. Ha a városban gyártottál egységet azzal el kell lépned a köröd végéig, ha ez nem lehetséges az egység "disband"-olódik. (Ej de szép szóösszetétel :) )

Sok dologgal egyetértek amiket leírtál (kereskedelem diplomácia), de ezeknek a dolgoknak nagy része az utóbbi 100-150 évben fejlődött ki, ez a játék pedig 6000 évet próbál felölelni. Ezt nem szabad elfelejteni.

(Ha ilyen játék kell nagyon melegen ajánlom a Supreme Ruler c. játékot, világgazdaságot modellez (a világ ÖSSZES országa játszható egy térképen), háborúzás, miegymás. Ebből amit nagyon érdemes lett volna átvenni az a un "cassus belli", ami azt mutatja, hogy mennyi "jogosultságod" van megtámadni egy másik államot. Ha ez a mutató elég nagy a környező országok, és az ENSZ is elnézőbb veled ha megtámadsz valakit)

[ Szerkesztve ]

(#30) Sonja


Sonja
veterán

GameTrailers review - 9.4! :Y :R

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#31) Sonja


Sonja
veterán

Angol manual letöltése!

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#32) decibel


decibel
aktív tag

A cikkek eddig nagyon dicsérik, úgy tűnik, hogy nem ártott meg neki az egyszerűsödés. Várandós a játék.

"you are a monkey poo-poo"

(#33) dangerzone


dangerzone
addikt

Picit nekem átláthatatlannak tűnik, ha a földrész tele van már várossal meg épületekkel

(#34) tdd587 válasza Healbacsi (#27) üzenetére


tdd587
őstag

No akkor ti többet tudtok róla nálam. Megnézzük, aztán lehet ítélkezni...

Ha minden jól megy, holnap este ki is próbálhatjuk a demót?

Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

(#36) tdd587 válasza Sonja (#35) üzenetére


tdd587
őstag

Keresztkérdés: ezt te mind el is olvastad és belinkelésre érdemesnek találtad, vagy csak szeretsz linkelni?

Most nézem, hogy még hozzá sem szóltál a témához... so milyen az új Civilization szerinted?

Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

(#37) Sonja válasza tdd587 (#36) üzenetére


Sonja
veterán

Mivel nem tudok angolul, így nem olvastam el. Aki viszont tud és érdekli, az el is olvassa.

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#38) tdd587 válasza Sonja (#37) üzenetére


tdd587
őstag

Hehehehe... ezen most jót röhögtem. Lehet megnézem a cikkeket és felvetek pár gondolatot, hogy megrágjuk, de mivel mindjárt jön a demó, lehet inkább arról nyitunk majd vitát.

Ahogy látom pénteken jön itthon a játék, de a 12e forint nálam elvből leveri a lécet.

Azt lehet már tudni, hogy a demó miben lesz korlátozott?

[ Szerkesztve ]

Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

(#39) LBandi válasza tdd587 (#38) üzenetére


LBandi
aktív tag

"Azt lehet már tudni, hogy a demó miben lesz korlátozott?"

Elvileg 100. körre korlátozott verzió lesz, legalábbis a hivatalos fórumon ezt az infot olvastam.

Én már azt hittem reggelre elérhető lesz a demo, hiába keltem fel 6-kor :(
Most meg ahogy néztem úgy néz ki délután 3-ig várni kell. Mondjuk nem igazán értem miért jó ennyire kicentizini utána meg majd csodálkoznka ha behal a rendszer a terheléstől.

Várok....

Sonja:az utolsó három linkelt review ugyanaz!

[ Szerkesztve ]

"Az igazi EMO-s halva születik."

(#40) Sonja válasza LBandi (#39) üzenetére


Sonja
veterán

Pontosabban 16:00-tól lesz tölthető a demó és max 150 kör, 3 civ, csak small map és standard speed, max fejlettsegi szint pedig a medieval. :)

Az utolsó háromnál meg elcseszte a motor a linkelést. :( :R Itt a javított:

Gamelife: 8/10
[link]

PC Gamer UK: 9.3/10
[link]

A Metacritic is 96/100-on áll!

[ Szerkesztve ]

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#41) Sonja


Sonja
veterán

Újabb 2 review! :)

Computer and Video Games: 9.3/10
[link]

IGN Review: 9/10
[link]

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#42) tdd587 válasza Sonja (#40) üzenetére


tdd587
őstag

Ok, ennyi elég lesz ismerkedni vele.

Amúgy miért nem torrenten terjesztik, minek erőltetni az ftp-t? Hogy tuti behaljon...

Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

(#43) Sonja


Sonja
veterán

Akartam már kérdezni, hogy megveszi itt valaki a Special Edition kiadást? :F Ha igen, akkor majd tehetne ide képeket róla! :R

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#44) Sonja


Sonja
veterán

DEMO!!!

steam://install/65900

[ Szerkesztve ]

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#45) LBandi válasza Sonja (#44) üzenetére


LBandi
aktív tag

:C THX! :R

50 perc és indulhat a birodalomépítés! ;]

[ Szerkesztve ]

"Az igazi EMO-s halva születik."

(#46) ollie válasza Sonja (#44) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Neeee, pihennem kéne, erre most egész éjjel játszanom kell... :DDD

***

(#47) Sonja


Sonja
veterán

Készüljetek, hogy 4262MiB a mérete! :Y :K

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#48) tdd587 válasza Sonja (#47) üzenetére


tdd587
őstag

Körönként 28.4 MB. Cool...

Torrenten még nincs fent sajna.

Szerk: mármint a demó. Valaki küldje haza azokat a fekete öltönyös alakokat az irodaház elöl...

[ Szerkesztve ]

Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

(#49) Sonja


Sonja
veterán

Indítás után választható, hogy DirectX 9 alatt (itt nincs lehetőség AA használatára) vagy DirectX 10/11 alatt játszik az ember. A verzió 1.0.0.7! :K Jó játékot mindenkinek!

Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

(#50) tdd587 válasza Sonja (#49) üzenetére


tdd587
őstag

Nem steam-es link nincs még fent? Azt látom, hogy a 60. legkeresettebb kifejezés a demo, de nem találok semmit. Hivatalos oldal meg sem említi.

Steam nálam kizárva.

Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Civilization V
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.