2016. május 29., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Tesztek » Játékok rovat

Személyes játékfejlesztői napló indul!

  • (f)
  • (p)
Írta: |

Személyes, hobbi és indie szintű helyzetjelentés napló indul hamarosan. Baráti kör, kötetlen és nyitott projekt.

[ ÚJ TESZT ]

Unreal Engine 4 ingyenes letöltése

Engine ismertetjője

FAQ

Személyes, hobbi szintű naplót indítok, akár heti rendszerességgel friss helyzetjelentést szeretnék posztolni azoknak, akiket érdekel a téma, de bizonytalanok vagy csak kíváncsiak. Sok szoftverrel fog készülni, így azokba a munkálatokba is betekintést fogok engedni. Indie és hobbi kategóriában indulok, a hangnem is ennek megfelelő lesz. Nincs határidő, addig folytatom, amíg van rá érdeklődés, remélem, mindenki talál magának érdekes fejezetet a leendő naplóban, teljesen interaktív lesz, arról írok bővebben, amire van igény és érdeklődés! :)

Két éve foglalkoztat a játékfejlesztői téma, a három általam ismert motor (név szerint CryEngine 3, Unity 4-5, és az Unreal Engine 4) közül az utóbbi felelt meg leginkább az igényeimnek, így ebben fogom végigvinni a varázslatot. Egy további marék programot fogok még emellett használni, amiket az első helyzetjelentésben szeretnék összeszedni, amit egyébként januárban tervezek elindítani.

Maga a játék koncepciója nem lesz robusztus, nem lesz világmegváltó. Az első nagy projektem, amit szeretnék a logoutos közönséggel megosztani, velük fejleszteni. Teljesen nyitott a téma, semmi sem kötött, minden változhat és alakulhat, az idővel alakul és formálódik majd a játék.

Egy biztos, ingyenes Indie, azaz teljesen független játék lesz, azonban a játék vizualitását magas szintre tervezem, így a legtöbb idő a modellezéssel és a pályatervezéssel fog elmenni.

(Nagyon alap pályaterv UE4-ben)

Alapjáraton horrorjáték lesz, nem tárgyilagos 'ijesztgetésekkel' fog operálni, hanem a zenével és a környezettel. Az ember lelkét célzom meg, nem a szívét az idióta jumpscare-ekkel, amivel már így is tele a piac, és abban már nem is lehet újat alkotni. Persze a horror téma is lerágott csont, de első publikus projektnek több mint tökéletes a műfaj.

Aki professzionális fejlesztésről, programozásról szeretne olvasni, az sajnos az elején csalódni fog :(, az a legvégére marad, illetve az Unreal node-based, szóval a tervezet szerint egyetlen sor kódot sem fogok írni.

Baráti légkörben szeretnék írni, teljesen függetlenül, a későbbiekben, ha valakit olyannyira érdekel, be is vehetem a projektbe. :) De maradjunk a jelennél, egyedül fogom elkezdeni, becslésem szerint és magamat ismerve fél-1 évig fog tartani a fejlesztés. Természetesen nem napi 12 órában folyik a fejlesztés, amikor időm engedi, nem tudok teljes állásban foglalkozni a témával, bár szeretnék.

Screenshotokat szeretnék a későbbiekben megosztani, illetve mellé írnék majd. Hogy a későbbiekben mi lesz, ki tudja? Lehet, átváltok videóra, bár az hosszúra nyúlna és csak több munkával járna. :)
Bármikor kapcsolatba léphettek velem, kommentben, PÜ-ben bárhol lehet hozzászólni, javasolni, ellenezni, mindenre nyitott leszek és válaszolok mindenkinek! Amilyen programra vagy technika bemutatására van igény, arról bővebben fogok írni. A fontosabb mozzanatokat a fejlesztésben pedig címszavakban összeszedem.

A játék hírek párhuzamosan Gamejolton link az oldalhoz is meg fognak jelenni angolul, amint elkészül a játék koncepciója és részben szalonképes állapotba kerül.

Remélem, a játék kiadására összegyűlünk páran, illetve sok embernek meghozom a kedvét ahhoz, hogy elkezdjen maga is egy játékot fejleszteni. :)
Ha valaki belevágna, de esetleg tanácsokra van szüksége, vagy útbaigazításra, az keressen meg bátran, nem csak feltétlen UE4-gyel kapcsolatban.

A forrásaimat igyekszem kivétel nélkül megjelölni, vannak fizetős és ingyenes alapanyagaim is, akiknek a készítőit minimum megjelölöm. :)
Fogok oldalakat linkelni, ahonnan bőséggel lehet válogatni, így akiknek az kell, a naplóban mindig meg fogja találni.

Ez csak egy bejelentő volt, várom a pozitív vagy negatív értékeléseket, Január végén írnám meg az első posztot itt Logouton, amiben első körben motorbemutatót, szoftverbemutatót tartok, vázolom a menetrendet, meg, ami eszembe jut, illetve fontos. addig pedig megy a készülés és az alapanyagbeszerzés.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2016 PROHARDVER Informatikai Kft.