2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » IT-ipar rovat

Kalandjaim HP Márkaszervizzel UPDATE

  • (f)
  • (p)
Írta: |

1. A notebookom első alkalommal 2007 októberében került a HP Márkaszervizbe, ekkor alaplapcserét...

[ ÚJ TESZT ]

1. A notebookom első alkalommal 2007 októberében került a HP
Márkaszervizbe, ekkor alaplapcserét javasoltak, és mivel már nem volt
garanciális, ezért 76.401,- Ft-ot fizettem. Mivel munkahelyemen és
otthon is vezeték nélküli hálózati csatlakozást használok, csak
januárban derült ki, hogy a vezetékes hálózati csatlakozó hibás.
2. Ezt követően beadtam a gépet ismételten javításra. (ekkor már
szerviz garancia alapján) A munkalap szerint ismételten alaplapcsere
történt. Az otthoni kipróbálás után derült ki, hogy a gép kikapcsolás
után, ha nem kap áramot, elfelejti a dátum és idő beállításokat.
3. Ezt követően ismételten visszavittem a gépet, ahol újra alaplapot
cseréltek benne. Az otthoni kipróbálás után egyértelművé vált, hogy a
tápcsatlakozója nem működik, így a gép továbbra sem használható.
4. 2008. február 14-én ismételten felkerestem a HP Márkaszervizt, ahol
is az ügyfélszolgálatos hölgyet kértem, hogy beszélhessek a szerviz
vezetőjével. Ő ezt elutasította, arra hivatkozva, hogy a szerviz
vezetője nincs bent. Ezután kértem, hogy ebben az esetben a
helyettesével beszélhessek, ezt pedig arra hivatkozva utasította el,
hogy a helyettes nem kompetens ebben a kérdésben. Felajánlotta, hogy
negyedszerre is felveszi a gépet, és megjavítják. Arra a kérdésemre,
hogy mi garantálja, hogy ezt követően működni fog, nem tudott érdemben
választ adni, viszont "megnyugtatásomra" közölte, hogy ha nem működne,
akkor ismét visszahozhatom. Azt is megkérdeztem tőle, hogy kiadás
előtt tesztelik-e a gépeket, azt válaszoltam, hogy igen. Így csak azt
nem értem, hogy három alkalomból háromszor, hogy kerülhetett ki hibás
készülék a szervizből.
5. Február 25-én ismét elhoztam a gépet. Ha megnyomom a hangszóró némítógombját, kikapcsol a gép. Feladtam.

Ja, ráadásul a felvételnél minden esetben azt ígérték, hogy e-mailen tájékoztatnak
a készülék elkészültéről, ez azonban az első esetet kivéve nem történt
meg. (értsd: érdeklődhettem telefonon, hogy mikor készül el)

Még egyszer HP terméket? SOHA!

UPDATE!
6. Beszéltem az ügyfélszolgálattal, ahol megígérték, hogy visszafizetik a javítás díját, ha beviszem a szervizbe ellenőrzni a hibát. Megtettem. 2 hét után szóltak, hogy kész van mehetek érte, megjavították. Kérdeztem, hogy mire fel, mert nem erről volt szó. Hát csakúgy. Persze a gép nem jó, megint elfelejti a dátum és időbeállításokat. És akkor írtam egy levelet:

Tisztelt XY!
A notebookom használata során az elmúlt napokban egyértelművé vált, hogy kikapcsolást és a hálózati csatlakozó eltávolítását követően elfelejti a dátum és időbeállításokat. Ez a jelenség a CMOS elem hibájára utal. Ez a hibajelenség már egy korábbi esetben is fennállt.
A legutóbbi hibabejelentést követően jeleztem szándékomat, hogy el kívánok állni a HP Magyarország Kft és köztem fennálló szerződéstől, és egyúttal kértem a javítás ellenértékének visszautalását. Egyúttal jeleztem, hogy elfogadhatónak tartom a hibás készülék egy új, hasonló kategóriájúra történő cseréjét.
A HP Magyarország Kft és köztem 2007. október 10-én jött létre javítási szerződés. Ez alapján a HP Magyarország Kft vállalta, hogy a javítási ajánlatban megjelölt díjért (76402,- Ft)alaplapot cserél a HP nx7010 típusú notebookomban. A készülék az ezt követő többszöri garanciális javításokat követően is hibás maradt, ezért a PTK 306.§ (2) bekezdés alapján megillet az elállás joga.
A fentiek alapján ismételten jelzem az elállási szándékomat és kérem a javítási díj visszatérítését. A javítási díj visszatérítése helyett elfogadhatónak tartom a hibás készülék egy hasonló kategóriájú új készülékre történő cseréjét.
Amennyiben 2008. március 27-én 12:00 óráig nem kapok érdemi választ a panaszomra, feljelentést teszek a BRFK XI. kerületi Rendőrkapitányságon a BTK 292.§-ba ütköző Rossz minőségű termék forgalomba hozatala bűncselekmény miatt. A nyomozás elrendeléséről széles körben tájékoztatni fogom a médiát.
Talán nem kell ecsetelnem a HP Magyarország Kft-re gyakorolt kedvezőtlen hatásokat.
Egyúttal kezdeményezni fogom a Pesti Központi Kerületi Bíróságnál fizetési meghagyás kibocsátását és tájékoztatni fogom a Fővárosi Fogyasztóvédelmi Felügyelőséget.

Tisztelettel:

A válasz:

Ezúton szeretném tájékoztatni Önt, hogy a kérelmét megalapozottnak találtuk, ezért a korábbi javítási díjat a Központi Márkaszerviz vissza fogja utalni Önnek. Kérem, hogy küldjön el nekem egy számlaszámot, ahova az utalás történhet.
Segítségét előre is köszönöm!
Tisztelettel:

A pénz is megjöt.... :D :D :D

Update:
Azért biztos, ami biztos, megtettem a feljelentést. Először a rendőrség elutasította a feljelentést, majd a panasz hatására az ügyészség elrendelte nyomozást.

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.