2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Telefónia rovat

Harc a 72 órán belüli cseréért - a pult másik oldaláról...

  • (f)
  • (p)
Írta: |

Az előző írásom elején tettem egy könnyelmű ígéretet, miszerint az lesz az első és valószínűleg...

[ ÚJ TESZT ]

Az előző írásom elején tettem egy könnyelmű ígéretet, miszerint az lesz az első és valószínűleg utolsó írásom ide, a Logoutra. Ez így is lett volna, bár már volt pár alkalom, mikor majdnem ''megadtam'' magam és digitális tollat ragadtam.
Most jött el az ideje, hogy mégis megteszem. Az előzményt ezen a [link]en olvashatjátok.
Páran már tudhatjátok rólam, a Pannon egyik Partnerüzletében dolgozom, mint értékesítő. Nap, mint nap történnek (internetes) médiába illő esetek, sokszor megkapjuk, hogy ilyen-olyan fórumba be fog kerülni a történet. Lehet, nem ez az első eset, de ami a tudomásomra is jut, azok közül ez az első. Egy fórumtárs hívta fel a figyelmem a fentebb mutatott [link]re, amelyet először csak átfutottam, majd később olvastam el figyelmesen.

Itt reagálnék:
''az előre fizetendő havidíjat egy napunk van letelefonálni, különben elveszik, de pár keresztkérdés után magunk is rájöttünk. Miután rákérdeztünk azzal érvelt, hogy ez a kártya aktiválási díja, ami hülyeség, de ezt ő is tudta szerintünk.''
- Az előre fizetendő havidíjat -természetesen- nem egy nap alatt lehet lebeszélni, hanem az első számlákból írjuk jóvá időarányosan. Nem hiszem, hogy ezt kollegina rosszul tudta/mondta volna... Természetesen, nem is veszik el.
''... megtudtuk, hogy tegnap egy körlevélben tájékoztatták a cég dolgozóit, hogy ha hibás a készülék, a vevőnek, ott a helyszínen kell tudnia bizonyítania a hibát.''
- Nem ''tegnap'' tájékoztattak minket és nem is arról van szó, hogy az ügyfélnek kéne a hibát bizonygatnia. Arról van szó, ha a készülék nem produkálja a hibát, tehát én nem tudom megállapítani/bebizonyítani, hogy a készülék hibás-e vagy sem, be kell küldenünk a szervizbe. Majd, miután onnan visszaérkezett -a szerviz állásfoglalásának megfelelően- cseréljük vagy nem. Szó nincs javításról!!!
''Vigyük be inkább a szervizbe, vagy adjuk le náluk, és ők, ha van szabad készülékük adnak egyet két hétre.''
- Mivel a hibát nem tapasztaltam, tehát jelen helyzetben az a rendeltetésszerű használatot nem befolyásolta, felajánlottam, hogy elküldjük bevizsgálásra, de erről már írtam fentebb...
''Megtudtam a törvény szerint ragaszkodhatok a készülék cseréjéhez, - 151/2003 kormányrendelet- , illetve, nem a vásárlónak, hanem az eladónak kell bizonyítania a készülék meghibásodását.''
- Itt van a kutya elásva! Mivel a hibát én nem tapasztaltam, beküldtem volna szervizbe, felülvizsgálásra -de ezt most írnám le harmadjára...
''... magabiztosan mehettem el délután a kirendeltségre, ahol 20 percen belül kicserélték a készüléket az érvelésem hatására.''
- Én nem valószínű, hogy kicseréltem volna, csak épp' szabadnapos voltam.
''De ezt betudtam annak, hogy bármennyire is kedvesek, szépek, tündériek a Pannonos lányok, meg vannak a maguk korlátaik.''
- Mi az, hogy ''meg vannak a maguk korlátaik''??? Először is, a ''megvannak'' egybeírandó, másrészt olyat írni, hogy megvannak a maguk korlátaik???
Végül a kedvencem:
''Külön köszönet G. Viktornak, aki félretájékoztatással - ne nevezzük már élből hazugságoknak - segített e cikk megszületésében.''
- Nem tájékoztattam félre senkit, csak végeztem a munkám. Az pedig, hogy a hazugságot is idekeveri...

Ennyi. Kár, hogy nem lehet kommentálni a Homáron megjelent cikket, betenném ennek az írásnak a linkjét...

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.