2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Bleach: Heat The Soul 1-7 Teszt PSP

    Bevezető:

    Az animéből Psp-s kiadásba 7 rész jelent meg, a gép által nyújtotta lehetőségekhez képest kifejezetten szép grafikával. Az anime 366 részig jutott el, melynek sorsa még mindig bizonytalan, hogy folytatják-e vagy nem. Nos a játékokat részenként fogom elemezni, nem pedig egyvelegbe. A cím alapján nem mosópor reklámról van itt szó, hanem egy nagyon is harcokban gazdag történetről. Játékok egyik fő jellegzetessége, hogy wifin keresztül akár a barátaink ellen is tolhatjuk.

    Bleach: Heat The Soul 1:

    2005 március 24-én jelent meg a kézi konzolra. Tartalmilag nem lett valami bőséges, de mindenképpen egy elfogadható, sőt az átlag színvonal feletti minőséget kapunk cserébe.

    Irányítás:
    L: Nincs funkcionalitása
    R: Nincs funkcionalitása
    X: Speciális képességgel/Karddal történő harc
    []: Energia nyaláb kibocsájtása az ellenfél megbénításához
    O: Klasszikus ütés/rugás
    Háromszög: Ugrás
    Billenő kar: Mozgás
    A négy irány billentyű: Mozgás

    Folytatás...

    rdt89 9 éve 4

  • Forza Horizon 2 Xbox 360 Teszt

    Bevezető:

    A szimulátorosabb vonal mellékága ként megjelent árkádosabb első rész 2012 Október 23-26 között debütált a konzolon, mely Colorado sivatagos helyszínét tárta elénk egy fesztivál hangulatával karöltve. Nagyon jó és igényes játék volt, sokan a mai napig szeretettel veszik elő, közöttük én is. Sikeres debütálását elkönyvelve jött is a folytatás, melyet a régi konzolra 2014 október 3.-án adtak ki, melynek fejlesztését nem a Turn 10 csinálta, hanem egy alvállakozásba kiadott cég (Sumo Digital). Őszintén megvalva meg is látszik! De mivel ez még csak a bevezető, így a kifejtést későbbre tartogatnám. Megemlíteném az eddigi legjobb munkáját a Turn 10-nek ez pedig vitathatatlanul a Forza Motorsport 4-ben teljesedett ki, mely a Xbox 360 konzol teljesítményének csúcsa. 2011 óta mondhatni napi szinten játszok vele, mert folyamatosan tud benne fejlődni az ember, annyira sok rétűek a beállítások és az autó irányíthatóságának nehézségi szintjei, hogy megszámolni is nehéz. A Hard Core szinttől egészen a csukott szemmel is elvezetem nehézségig lehet bekalibrálni mindent, így mindenki megtalálja magának a megfelelő kihívást. Nos ennyi bevezető után lassan elkezdem kivesézni a játékot.

    Folytatás...

    rdt89 10 éve 2

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.