2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • A Lenovo helyszíni garancia valóban tartalmazza az orális szolgáltatást? UPDATE

    Igen.

    De megeshet, hogy TE SZOPSZ...

    Ezelőtt a Lenovoról igen jó dolgokat hallottam szolgáltatás terén, de kezdek kicsit kiábrándulni, mióta elromlott a WiFi kártyám és kénytelen voltam garanciáztatni a gépet.

    Kezdjük az elején. Helyszíni garancia van a gépezetre. Ez tudomásom szerint elvileg úgy szól, hogy kijönnek házhoz, s helyben megcsinálják, legkésőbb a következő munkanapig.

    Felhívtam Supportot, onnan átirányítottak a budapesti Lenovo központi szervizhez, majd ott kiderült, hogy Veszprém 100km-nél messzebb van, ezért a székesfehérvári Albacompnak a számát adták meg. Jó, felhívtam azokat is, erre lehurrogtak, hogy miért a helpdesket hívom, adtak egy negyedik számot ahol végre nem küldtek el a fenébe, csak annyit mondtak, hogy hívás helyett küldjek emailt, a helpdeskes (heh? :F azelőtt pont onnan küldtek el, hogy miért akarok én náluk szervizelni...) címükre.

    Elküldtem az emailt, s kb 3 perc ( :Y ) múlva jött is a válasz, hogy küldenek valakit. Na végre! - mondom. Az ipse itt is volt fél órán belül, örültem mint majom a farkának, valóban igen gyors ez a szolgáltatás, taps neki. Vagyis hát nem. Mert ezután jött a hidegzuhany:

    Folytatás...

    lezso6 14 éve 7

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.