2016. május 31., kedd

Gyorskeresés

huskydog17 blogbejegyzései

[ Új blogbejegyzés ]

  • Minden idők egyik legjobb FPS-e idén érkezik

    Na kérem szépen, ÍGY kell JÓ FPS-t készíteni:

    A lengyel Flying Wild Hog ismét megmutatja, hogy hogyan is kell igazi, jó FPS-t csinálni. Ez a zseniális remekmű mellett a AAA-nak csúfolt sok szemét csak ovis bohóckodásnak tűnik. A nagypénzes, rókabőrt gyártó stúdióknak még rengeteget kell tanulniuk ettől a lengyel csapattól, hogy egyáltalán megközelítsék ezt a minőséget.
    Az elmúlt egy évben a repülő vaddisznók bár nagy csendben voltak, de most akkora bombát robbantottak ezzel a 12 perces fantasztikus gameplay videóval, hogy mellettük végtelenül béna amatőr bandának tűnik az összes nagy stúdió. smile hangulatjel
    Köszönjük a FWH-nak ezt a fantasztikus trailer-t és szeretettel, tűkön ülve várjuk a megjelenés napját, ami valamikor idén lesz!

    Blogbejegyzés 1 hónapja 11

  • 15 éves a Serious Sam franchise

    A Croteam az alkalomhoz több meglepetéssel is kedveskedik nem csak a játékosoknak, de a fejlesztőknek is.

    Tovább a teljes címlapos íráshoz...

    Cikk 2 hónapja 49

  • Így verik át a világot az E3 rendezvényen a nagy kiadók!

    Mindenféle kommentár nélkül:

    Csak annyit mondok, hogy ez E3 teljesen elvesztette a hitelességét. A rendezvény már csak arról szól, hogy melyik pénzes nagy stúdió tud nagyobbat hazudni. Bár ez a tapasztalt játékosoknak nem újdonság, de most már azt is tudjuk, hogy az E3 demót miért mindig az egyik fejlesztőnek kell játszania és miért nem hívnak senkit a közönségből a kontrollerhez!

    Blogbejegyzés 4 hónapja 10

  • A Firewatch fantasztikusan kezdi pályafutását

    A mai napon jelent meg a Firewatch című játék, melyet egy amerikai és független kis stúdió, a Campo Santo készített. A program PC-re és PS4-re jelent meg és előbbi platformon fantasztikus rajtot vett, hiszen a Steam eladási toplistán rögtön az első helyre tornázta fel magát, maga utasítva ezzel az X-COM 2-t, a GTA 5-t és a szintén ma megjelent Dying Light: The Following-t, vagyis még a legnagyobb és legfrissebb AAA címek sem tudták megszorongatni. Ez egy kis, független fejlesztőtől példaértékű és szenzációs teljesítmény!

    A játékban egy erdőőrt alakítunk, akinek figyelnie kell a rendre, hogy ne történjen tűzeset. Az egyedi koncepcióhoz egyedi, de ugyanakkor fantasztikus látvány is társul, melyet a Unity 5 grafikus motor tár elénk. Bár a Campo Santo bejelentette, hogy semmiképpen nem lesz folytatása ennek a címnek, ugyanis lezárták a történetet, de reméljük, hogy ez a csapat nagy sikereket ér el és további remekműveket készítenek majd!

    A Firewatch február 12-ig 10%-os kedvezménnyel vásárolható meg Steam-en, így mindössze 18 euróba kerül, utána értelemszerűen visszaáll a 20 eurós listaárra.

    Blogbejegyzés 4 hónapja 3

  • Jó rajtot vett az American Truck Simulator

    A tegnapi napon, azaz 2016. február 2-án megjelent a cseh SCS Software által készített American Truck Simulator nevű játék. Ez a termék egy nagyon jól bevált receptre épít, ami nem más, mint az Euro Truck Simulator 2 (azonos grafikus motor és játékmechanika), mely utóbbi óriási sikert ért el. Úgy tűnik, hogy az amerikai verzió is szép jövő elé néz, hiszen egyetlen nap leforgása alatt több ezer felhasználói visszajelzés érkezett, ezek 90%-a pozitív, amire még egy AAA is csak irigykedhet. A jó rajt köszönhető részben annak is, hogy a megjelenéskor a Steam áruház háttere ezt a terméket reklámozta, így nagy valószínűséggel sok olyan játékos is beruházott rá, aki talán még sose próbálta vagy nem ismeri az ETS2-t.

    Az eladások olyan jól mennek, hogy a Steam eladási toplista 2. helyére kerül, megelőzve ezzel a legnagyobb AAA címeket, mint például The Division vagy a GTA 5.

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 4 hónapja 13

  • Vulkan támogatást kap a Serious Engine 4

    A horvát Croteam 4 nappal ezelőtt bejelentette, hogy a Serious Engine 4-be Vulkan támogatást építenek be. Azt eddig is lehetett már tudni, hogy a híres csapat tervez low-level támogatást, de egész idáig nem volt egyértelmű, hogy mely technológia mellett teszik le a voksukat. A döntés teljes mértékben logikus, hiszen a különböző Serious motorok mindig tartalmaztak a DirectX mellett egy OpenGL leképzőt is, ráadásul a legutóbbi két címük, a Talos Principle és a Serious Sam 3 Linux és Mac platformokra is megjelent. Mivel a DirectX12 Windows 10 exkluzív technológia, így teljesen érthető a horvát csapat döntése, miszerint a Vulkan API-t választják, hiszen így minden platformon tudnak javítani a Serious Engine képességein, valamint teljes kontroll alatt tudják tartani.

    A Serious Engine 4 amúgy 2014. decemberében debütált a Talos Principle nevű játékban, amely egy FPP (first person puzzler). Az új motort az alapoktól építették újra DirectX11 alapokon, így a Vulkan támogatáshoz strukturális változásokra lesz szükség, de Alen Ladavac a Croteam egyik programozója azt is megerősítette, hogy a jelenlegi leképzők is mind megmaradnak.

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 4 hónapja 0

  • Új stúdiót nyit a Flying Wild Hog

    A lengyel Flying Wild Hog nevű független fejlesztőcsapat a Facebok profilján jelentette be, hogy Lengyelországban megnyitják második műhelyüket, ami Krakkó városában lesz. A varsói stúdió mára túllépte a 100 főt is, pedig 4 évvel ez előtt, 2011-ben még csak 35-en voltak. Az eredeti bandát a People Can Fly-ból, CD Projekt Red-ből, és City Interactive-ből távozó fejlesztő veteránok alapították. Olyan kiváló alkotások fűződnek a nevükhöz, mint a 2011-ben kiadott Hard Reset, a 2013-mas Shadow Warrior vagy a 2014-es családi platformer, Juju.

    Az új, krakkói stúdió a város történelmi központjában lesz, ahová továbbra is toborozzák az embereket. A híres lengyel csapat jelenleg a Shadow Warrior 2-n és egy eddig be nem jelentett FPS címen dolgozik.

    Blogbejegyzés 6 hónapja 0

  • The Talos Principle: a kezdetek és PS4 megjelenési dátum

    Az idei Games Developer Conference rendezvényen a Croteam csapatából Alan Ladavac és Davor Hunski tartottak előadást arról, hogy a Talos Principle elkészítését mi előzte meg, honnan jött az ötlet, hogyan zajlott a megvalósítás és sok más dologról. A prezentációjukban nem csak az derül ki, hogy a Serious Sam 4 adta a kezdőlökést, de sok összehasonlító képet is mutatnak, ahol a fejlesztés korai és végső fázisait hasonlítják össze. Rengeteg érdekes információt osztanak meg a szűk egy órában. Többek között azt is elmagyarázzák, hogy mi a reaktív fejlesztés és mik az előnyei.

    Az 57 perces előadás megtekintése felvételről

    A The Talos Principle október 13-án fog megjelenni PS4-re, a Deluxe kiadás pedig a nemrég megjelent kiegészítőt, a Road To Gehenna-t is magában foglalja majd.

    Blogbejegyzés 10 hónapja 0

  • The Vanishing of Ethan Carter: PS4-en is óriási siker

    A 8 fős The Astronauts nevű lengyel fejlesztőgárda a tavalyi év egyik legnagyobb dobását dobta piacra, az akkor még PC-exkluzív The Vanishing of Ethan Carter című belső nézetes játék formájában. A program nem csak a sajtót, hanem a játékosokat is lenyűgözte. Ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy az eredeti kiadás mindössze 24 óra alatt visszatermelte a teljes fejlesztési költséget, vagyis egy nap után a program már tiszta profitot termelt a lengyel srácoknak. Néhány hónappal ezelőtt már tudni lehetett, hogy készül a PS4 verzió, mely már az Unreal Engine 3 helyett az Epic negyedik generációs motorját használja. A PS4 kiadás elkészítése, illetve az Unreal Engine 4-re való átültetés a csapatnak 10 hónapjába tellett, míg végül idén július 16-án a Sony konzolján is elérhetővé vált világszerte.

    Bár sokan azt gondolhatnák, hogy egy újra-kiadás konzolon nem fog akkorát ütni, mint az eredeti PC kiadás és ez részben igaz is. Míg a PC változatnak 24 óra kellett, hogy profitot termeljen, addig a PS4 verziónak egy hétre volt erre szüksége, azonban még így is óriási siker a PS4 verzió, ugyanis az európai PS4 eladási toplista első tíz helyezettjébe is bekerült, egész pontosan a 7.

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 10 hónapja 0

  • Éjszakai élet költözik a Cities Skylines-ba

    Az idei Gamescom rendezvényen sok érdekességet láthatunk, közöttük az egyik kiemelkedő bejelentés a Colossal Order-től érkezett. A finn csapat bejelentette az After Dark nevű, fizetős kiegészítőcsomagot a Cities Skylines nevű városépítős játékhoz. Az alapjátéknál régóta várt funkció a nappal-éjszaka ciklusváltás. Az After Dark ezt végre elhozza a játékosoknak. Az éjszaka számos új játékmenetbeli újítást is bevezet, hiszen nem csak új épületek (főleg bárok és éjjeli diszkók) telnek meg élettel, hanem a forgalom és a bűnözés is jelentősen megváltozik. A hivatalos trailer:

    A napszakváltás nem csak a kiegészítőben lesz jelen, hanem az alapjáték is megkapja egy patch formájában, így a fizetős DLC nélkül is élvezhetjük majd az éjszakai életet. Az After Dark kiegészítőcsomag idén ősszel fog megjelenni, az árat viszont egyelőre még homály fedi.

    Blogbejegyzés 10 hónapja 0

  • Megjelent a The Talos Principle: Road To Gehenna

    A Croteam a mai napon tette elérhetővé minden idők egyik legzseniálisabb alkotása, a PC-exkluzív The Talos Principle kiegészítő DLC-jét, amely a Road To Gehenna nevet viseli. A 4 fejezetet felölelő DLC-ben a játékos Uriel-t, Elohim hírnökét testesíti meg. A célja, hogy felszabadítsa a csapdába esett lelkeket egy eddig ismeretlen, misztikus helyen. A DLC írója továbbra is Tom Jubert és Jonas Kyratzes, akik az alapjáték sztorijáért is feleltek. A launch trailer:

    A Road To Gehenna a megjelenéstől számított egy héten keresztül -10%-os akcióban vásárolható meg Steam-en, ez 9 eurót takar. Akinek még nincs meg az alapjáték, annak most egy óriási lehetőség lesz bepótolni, ugyanis ezen a hétvégén az alapjáték -66%-os leárazásban részesül. Az alapjáték akciója július 27-ig tart majd. Az alapjáték és kiegészítője Windows mellett még Mac-re és Linux-ra is elérhető.

    Blogbejegyzés 10 hónapja 0

  • Minden idők legjobb filmje, amely megszégyeníti Hollywood-ot

    A mai nap találtam rá egy fantasztikus akciófilmre, amely a Kung Fury címet viseli, és ugyan rövid, mindössze 31 perces, de cserébe olyan élményt ad a nézőnek, ami még Hollywood se tudott összehozni az utóbbi 15-20 évben. A svéd LaserUnicorns készítette a filmet miután Kickstarteren eredményesen elérte a 200.000 dollárt, pontosabban ennek a többszörösét, kerekítve 630.000 dollárt gyűjtött össze, vagyis ez a projekt közösségi finanszírozásból született meg.

    A megjelenés az idei évben, május 28-án volt és az azóta eltelt szűk másfél hónap alatt elképesztő sikereket ért el. Ha megnézzük a Steam adatlapját, jól látszik, hogy a szűk 14.500 néző 98%-a pozitívan értékelte, így rendkívül pozitív besorolást kapott. Nézzük meg azonban az IMDB adatbázist, hiszen ez mégiscsak relevánsabb egy film esetén, mint a Valve platformja. Az Imdb-n a több, mint 21.000 értékelésből 8,3-as átlag jött ki, amely brutálisan kimagasló, vagyis a legkisebb mértékben sem túlzás azt állítani, hogy minden idők egyik legjobb filmjével állunk szemben.

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 11 hónapja 14

  • Magyar városokkal bővül az ETS2 Going East

    Az SCS Software a mai friss blogbejegyzésében egy kis betekintést nyújtott a hamarosan érkező 1.19-es frissítéshez. Úgy tűnik a csehek is úgy gondolták, hogy a Going East nevű DLC legfőképp a Skandináviához képest viszonylag kevés területet ad hozzá az alapjátékhoz, így az új verzió két új várossal bővíti a Going East magyarországi térképét. Ez a két város pedig nem más, mint Pécs és Szeged. A kibővített úthálózat térképét is közzétették, így jól látható, hogy az M5 és M6-os autópályákon is száguldozhatunk.


    Egyértelműen kivehető az M5 és M6 nyomvonala

    Pécs és Szeged városa minden olyan játékos rendelkezésére fog állni, akik megvették a Going East című DLC csomagot, vagyis a térkép bővítés egyfajta ajándék lesz, hiszen semmit nem kell fizetni érte. Az 1.19-es frissítőcsomag jövő héten léphet publikus béta fázisba, vagyis jó eséllyel heteken belül megjelenhet.

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 10 hónapja 6

  • E3 2015 Top 5

    Az alábbi bejegyzésben feltüntetem, hogy számomra mely címek voltak a leginkább érdekesek, amelyekre azt mondhatni, hogy „várom”. Nem készítek sorrendet, mert nem lenne fair, mivel mindegyik programnak megvan maga egyedisége, nem lenne értelme összehasonlítani őket.

    A lista értelemszerűen a saját, szubjektív véleményemet tükrözi!

    A nagy visszatérés: DOOM
    Idén a Bethesda saját konferenciát rendezett, ahol rögtön az új DOOM játékkal indítottak, itt pedig egy bőséges, kiváló, adrenalin-dús és áll-leejtő gameplay-t láthattunk. A játék jövő évben jelenik meg és az id Tech6 grafikus motorra épül. Úgy gondolom, hogy az új epizód méltó folytatása lehet az első kettőnek, ez jelentheti az id Software-nek a nagy visszatérést, hiszen 2004 óta nem készítettek semmi kiemelkedőt.

    A kitűnő folytatás: Shadow Warrior 2
    A Flying Wild Hog még az E3 kezdete előtt jelentette be a 2013-as játékuk folytatását, így nagyon vártam a gameplay-t, ami bizony fantasztikus lett. Lo Wang újra kardot ragad, de ezúttal nem csak egyet, hiszen egyszerre két pengével is trancsírozhatjuk a démonokat. Co-op játékmenettel is kiegészítették az új részt, ami hosszabb élettartamot adhat a programnak, de reméljük nem a Single Player rész kárára!

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 11 hónapja 1

  • Katasztrofális lett az új Batman játék

    A mai napon jelent meg a sokak által várt Batman: Arkham Knight című játék. A Rocksteady stúdió által alkotott franchise korábbi epizódjaival is adódtak technikai problémák, de amit most az új részénél alkottak, az a PC játékosok legnagyobb rémálma.

    Sok sajtó úgy közölte a hírt, hogy leginkább AMD oldalon vannak gondok, de ez nagyon erős csúsztatás, pontosabban ez így nem igaz, mert NVIDIA oldalon is ugyanolyan súlyos gondok vannak. Elég, ha megnézzük a játék teljesítményét, amire nincs kell negatív kifejezés, ugyanis az NVIDIA partnerprogramjában készült játék még az 1000 dolláros zászlóshajóval, a Titan X kártyával sem képes elérni a 60 FPS-t FullHD felbontásban. A Gameworks effektek kikapcsolása sem segít, ugyanis skálázódás egyszerűen nem létezik itt, a játékos hiába veszi lejjebb a grafikai minőséget, attól a teljesítmény nem vagy csak elhanyagolható mértékben fog változni.

    Az internetes sajtó tele van ezzel az órási baklövéssel, ami nem is csoda, hiszen elvileg egy AAA játékról lenne szó, csakhogy a gyakorlatban a program meg sem közelíti ezt a szintet. A Warner ezért a botrányos programért kereken 50 euróét kér, ami finoman fogalmazva is egy rossz vicc.

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 11 hónapja 10

  • A The Talos Principle a Steam eladási toplista élére került

    Az idei Steam nyári nagy vásár több millió játékos várta. Ez egy olyan esemény, ahol a fejlesztők/kiadók alaposan meg tudják növelni az eladásokat különböző termékeiknél. Az idei év eddigi két legjobban felkapott és agyonreklámozott játéka egyértelműen a GTA 5. részének PC kiadása és a The Witcher 3. része.

    Sokan teljesen logikusan azt hinnék, hogy ha ez a két cím kap egy leárazást, akkor biztosan vezetni fogják az eladási toplistát. Nos, erre ugyan megvolt minden esélyük, de mégsem így történt. A Rockstar rengeteg játékosnál kiverte a biztosítékot, amikor úgy raktak a GTA 5-re -25%-ot, hogy annak a listaárát megemelték az akció idejére, így gyakorlatilag ugyanannyiba kerül akciósan, mint korábban teljes áron. Több fórumon is kiakadtak a játékosok, jogosan.

    A CD Projekt RED idei nagy dobása a The Witcher 3, amiből több, mint 4 millió példányt adtak el két hét leforgása alatt, ebből 1,3 millió példány a PC platformot képviseli. Ez a cím a lengyeleknek 68 millió dollárba került, amiből 35 milliót csak a marketingre költöttek. A Witcher 3 alapárából 10%-ot engednek el a Summer Sale alatt.

    Folytatás...

    Blogbejegyzés 12 hónapja 3

  • Új játékon dolgozik a Flying Wild Hog?

    A rendkívül tehetséges lengyel Flying Wild Hog stúdió a mai napon egy új bejegyzést tett közzé a Facebook profilján, ahol néhány új koncepciós rajzról rántották le a leplet. A művészi képeket Maciej Wojtala készítette a Flying Wild Hog számára. Jól látni, hogy egy elhagyatottnak tűnő űrhajóról van a középpontban. A képek több hónappal ezelőtt készültek, így jó esély van arra, hogy a csapat azóta már a játékot hegeszti.


    A képre kattintva megtekinthető a többi rajz is.

    Nagy szerencsével talán az E3-mon mutatni is fognak valamit, legalábbis nagyon reméljük! A csapat eddigi munkássága abszolút kiváló, így kíváncsian várjuk a következő projektjüket!

    Blogbejegyzés 11 hónapja 0

Hirdetés

Copyright © 2000-2016 PROHARDVER Informatikai Kft.