2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Újabb a bombasiker a Paradox-nál

    A svéd Paradox Interactive nevű kiadónál valamit iszonyat jól csinálnak, ugyanis a napokban újabb sikerről számoltak be a svéd IDG lapnak. Ugye emlékszünk még arra, hogy a Cities Skylines nevű városépítős játék egyetlen nap alatt nyereségessé vált és, hogy mindössze 6 nap alatt félmillió példányt adtak el belőle? A program pont három hete jelent meg és ez idő alatt 100 millió svéd korona bevételt hozott, ami kb. 11,5 millió amerikai dollárt jelent.

    5 napja jelent meg az Obsidian új, izometrikus nézetű RPG játéka, a Pillars of Eternity, amely szintén igen sikeres lett, ugyanis már 7 millió dollárnak megfelelő pénzösszeget termelt. A Steam áruház és a MetaCritic oldalán is nagyon jó értékelési rátája van. Említésre méltó még, hogy a Pillars of Eternity és a Cities Skylines jelenleg a Steam eladási toplista 2. és 3.

    Folytatás...

    huskydog17 9 éve 4

  • Szárnyal a Cities: Skyline

    A Paradox Interactive a tegnapi napon jelentette be, hogy a Cities: Skyline című új, PC-exkluzív városépítős stratégia játékból már több, mint 500.000 példányt adtak el. Az első napi eladásokat ezzel megduplázták, mindössze 6 nap alatt. A hírt a játék hivatalos Twitter csatornáján is közzétették.

    A Steamcharts oldal adatai alapján a finn Colossal Order stúdió új jövevénye a 10 legnépszerűbb játék közé is bejutott és ott a 6. helyet szerezte meg magának. Közel 34.000 játékossal olyan címeket utasított maga mögé, mint a Sid Meier's Civilization V, The Elder Scrolls V: Skyrim vagy a Counter-Strike. A 13 fős kis csapat talán még a legmerészebb álmában sem gondolta volna, hogy ekkora nagy sikert ér majd el.

    Folytatás...

    huskydog17 9 éve 0

  • Rekordot döntött a Cities: Skylines

    A svéd Paradox Interactive nevű kiadó a mai napon büszkén jelentette be, hogy a finn Colossal Order nevű stúdió által készített és mindössze két nappal ezelőtt megjelent Cities: Skylines nevű városépítős stratégia játék rekordot állított fel az eladásokban, ugyanis a friss PC exkluzív cím lett a svéd kiadó leggyorsabban fogyó terméke. Ez számokban annyit takar, hogy 24 óra leforgása alatt nem kevesebb, mint 250.000 példányt sikerült eladni, ebbe beletartoznak természetesen az előrendelések is. A kiadó történetében még egy játék sem hozott egyetlen nap alatt ilyen sok eladott darabot.

    A játék óriási sikerét látva a Paradox és a Colossal Order úgy döntött, hogy több éven át fogják támogatni a programot. A hivatalos közlemény ezen link alatt olvasható.

    Folytatás...

    huskydog17 9 éve 1

  • Szebb és gyorsabb lett a The Talos Principle

    2014 decemberében jelent meg a híres horvát stúdió, a Croteam új játéka a The Talos Principle. A program rendkívül sikeres mind szakmai, mind pedig játékos körökben. A megjelenéskor a lokalizációkon kívül semmilyen komolyabb fennakadás és probléma nem történt, a fejlesztők mégis megpróbálják folyamatosan emelni a program már így is nagyon magas színvonalát. Február végén a Serious Engine 4 motorprogramozói elérhetővé tették a játékosok számára az úgynevezett Scalable Ambient Obscurance eljárást. Ez egy Ambient Occlusion technika, vagyis a sarkokban vagy a résekben próbál árnyékos hatást szimulálni, ahol a fény jellemzően szóródik.

    A Scalable Ambient Obscurance jobb minőséget ad, mint az eddig alkalmazott AO eljárás, emellett pedig még gyorsabb is. Ezen felül több objektumnál javítottak a LOD-on is, így ez is javít a játék általános megjelenésén.

    Természetesen ezeken kívül további, általános és egyéb hibajavítások is helyet foglalnak a 224531 azonosítószámmal ellátott javítócsomagban. A teljes változtatási listát itt lehet megtekinteni.

    huskydog17 9 éve 0

  • Feltámad poraiból a Splash Player

    A lengyel Mirillis az utóbbi 2 évben mintha némasági fogadalmat tett volna a Splash Player nevű lejátszó szoftver kapcsán, ugyanis 2013. márciusában jelent meg a legutóbbi verzió, azóta a program gyakorlatilag halott lett. Ezt 2014-ben a fejlesztők maguk is megerősítették, miszerint a Splash-el kapcsolatos összes fejlesztést felfüggesztették.

    Ezzel sok embert felháborítottak, hiszen sokan fizettek a szoftverért, így jogosan várhatták el a rendszeres frissítéseket. A csapat kizárólag az Action nevű felvevő szoftverre koncentrált. Amint ebből kiadtak egy közleményt, mindig valaki rákérdezett a Splash-re is. A Mirillis-nek ez valószínűleg már egyre kellemetlenebbé válhatott, ugyanis néhány napja megtörték végre a csendet és úgy tűnik a vezetőség meggondolta magát, mert a fejlesztések újra folytatódnak, ezt bizonyítván pedig bejelentették a Splash 2.0 verzióját, amely az idei évben fog megjelenni a nagyközönség előtt.

    Folytatás...

    huskydog17 9 éve 1

  • Így fest Oslo városa az ETS2 Scandinavia-ban

    Az SCS Software új képeket közölt a rövidesen érkező Scandinavia DLC-hez, amely az Euro Truck Simulator 2 egy nagyobb kiegészítése lesz. Nem is szaporítanám a szót, jöjjön a lényeg:

    Folytatás...

    huskydog17 9 éve 0

  • ETS2: Új képek és térkép érkezett a Scandinavia DLC-hez

    Az SCS Software térkép formájában elérhetővé tette mindazon városok nevét és földrajzi elhelyezkedését, melyek az Euro Truck Simulator 2 játék Scandinavia nevű DLC-jében fognak szerepelni. A települések megalkotásánál a fejlesztők igyekeztek minél valósághűbbé készíteni őket, hogy a játékosok lehetőleg minél több helyet felismerjenek. Íme a térkép:

    A DLC fejlesztése jól halad, az utolsó simításokat végzik rajta. Örebro várost már teljesen befejezték, ennek örömére kiadtak néhány képet róla:

    huskydog17 9 éve 1

  • A Dying Light javítása valójában butítás!

    Néhány nappal ezelőtt megjelent a Warner Bros. és a Techland friss új AAA játéka, a Dying Light, ami technikai szempontból sajnos nem túl jól sikerült.
    A PC verzió nagyon rossz CPU kódot alkalmaz, ugyanis mindössze egyetlen CPU magot használ. A játék legnagyobb problémája azonban a "View Distance", azaz a látótávolság, ami magas értékre állítva brutálisan megnyirbálja a sebességet. Sokan vártak hát egy javításra, amit a Techland igen gyorsan el is készített és a 1.2.1 verziószámot kapta. Rögtön a változtatási lista elején találni az alábbi bejegyzést:

    "numerous performance optimizations, both general and configuration-specific, that resolve many performance problems"

    A patch valóban sokat javított a program általános teljesítményén, csakhogy van itt egy nagy bökkenő. Honnan tudtak néhány nap alatt drasztikus teljesítmény ugrást elérni? Mindenki tudja, hogy csodák nem léteznek és ezúttal sincs másképp. Semmi több nem történt, minthogy a fejlesztők a látótávolságot a javításban drasztikusan lecsökkentették. A "javítás" előtt PC-n a maximális érték 8,26 volt, de a patch érkeztével a csúszkát kimaxolva csak 2,6-ig lehet jutni.

    Folytatás...

    huskydog17 9 éve 7

  • 64 bites támogatást kapott az Euro Truck Simulator 2

    A cseh SCS Software a mai napon kiadta az Euro Truck Simulator 2 nevű játékukhoz az 1.16-os javítócsomagot, amely natív 64 bites támogatást ad a játékosoknak. Ennek segítségével a program sokkal több memóriát tud megcímezni, ezáltal számos memóriaelfogyásból adódó fagyás és összeomlás megszűnik. A motorban javítottak a memóriakezelésen, így a játék stabilabban fut.
    Több egyéb hiba fixálása mellett a fejlesztők nem dobják a kukába a 32 bites verziót, vagyis mindkét tábor támogatást élvez, ami a mai PC fronton rendkívül ritkának mondható.
    Érdemes megemlíteni még, hogy a 16. javítócsomag a nagyobb márkakereskedések kinézetét is átalakította.

    A 64 bites verzió elindításhoz egyszerűen csak a játék indításakor felugró ablakban válasszuk ki az új módot, ahogy az a lenti képen is látható.

    A Steam a játék aktuális, 1.16.2-es verzióját automatikusan telepíti. A teljes változtatási listát itt lehet megtekinteni.

    huskydog17 9 éve 6

  • Az Euro Truck Simulator 2 lenyomta a The Crew-t

    2014 decemberében a Ubisoft az egyik legfontosabb alkotását, a The Crew-t dobta piacra, amelyet több éven át sok fejlesztővel és sok-sok millió dollárral támogattak. A méretes Open World Racing típusú MMO játékot ráadásul két tapasztalt stúdió közösen fejlesztette, vagyis az anyagiak mellett tapasztalatból sem volt hiány, hiszen a fiatal Ivory Tower az egykori Eden Games-nél dolgozó fejlesztőkből tevődik össze, akik a Test Drive Unlimited mindkét epizódját készítették. A másik stúdió a Ubisoft Reflections, akik a Driver szériáért feleltek.

    A The Crew óriási bejárható terültet, rengeteg autót és nagyon részletes tuningolási lehetőségeket kínál, így nem csoda, hogy már sokan várták. A megjelenés ugyan nem torkollott totális katasztrófába, mint az AC Unity esetében, de valami oknál fogva mégse annyira népszerű a játék, mint ahogy arra számítani lehetett. A premier idejében a játékosok száma valamivel túllépte a 12.000-et, de egy külföldi cikk rámutatott arra, hogy ez a szám talán mégse olyan nagy.

    Folytatás...

    huskydog17 9 éve 4

  • Új képek érkeztek az ETS2: Scandinavia DLC-hez

    A cseh SCS Software a hivatalos blogjában friss képeket tett közé a még fejlesztés alatt álló Scandinavia DLC-hez, amely az Euro Truck Simulator 2 egy nagyobb kiegészítője lesz, hasonló, mint a Going East.
    A képeken már a korábban beharangozott új megvilágítási rendszer működik, amely valóban fantasztikus látványt ad a játéknak.

    Folytatás...

    huskydog17 9 éve 3

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.