2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Mi történt az elmúlt időben?

    Augusztus 15-én írtam e-mailben V1-nek pár észrevételt. Ebből a következő dolgok jöttek:
    1. V1 megtudta a véleményemet jó pár dologgal kapcsolatosan.
    2. V1 egy retardált zabi, aki képtelen volt válaszlevelet írni... Lehet, tán nem is tud írni, hanem csak segítik? Költői kérdés volt... Így nem is olyan lényeges rá válasz adni. Kapni főleg nem fontos!

    Mivel egy három nap a türelmi időm így azért adtam V1-nek egy hetet. De kevésnek bizonyult... Fene a pofáját!
    Igazándiból csak a „kollektív” szót nem tudja értelmezni. A többi alapvető dolgait már nem is érdemes külön kiemelni.

    V2 úgy döntött, hogy neki augusztus 22-én levelet kell írnia nekem. Minek? Na, ez egy jó kérdés!
    Kaptam párszáz sor világmegváltó okosságot, úgy hogy nem is kértem. Mondjuk V2 esetében sosem értettem, hogy miért kell neki pöccsel a lába között Teréz Anyát duplikálnia?
    Biztos jó hosszú sorokban tudná indokolni. De ahogy V1 tudatlan baromságaira nem vagyok kíváncsi úgy V2-ére sem.

    S bebizonyította, hogy a Hardveraprón sokadik alkalommal sem szabad eladni olyan terméket, amiért kitiltást kap. Bár három kitiltás után és a tőlem kapott kedves levélcsokor kíséretével csak megtanulta, hogy mit szabad és mit nem...

    Ezen kívül volt egy kiváló üzletem.
    A Sony Ericsson arc S-emet cseréltem egy Nokia Lumia 800-asra.
    Mielőtt ebbe jobban belemennék, kezdem a bevezetővel.

    Folytatás...

    Alborosie 12 éve

  • Vodafone ügyfélszolgálat - Logikátlan egy dolog...

    Drága párom kitalálta, hogy menjek el befizetni a mobilnet számlát. Ezt az akciót csupán az hátráltatta, hogy egy napja történt kellemetlen eset miatt eltűnt a csekk.
    Na, de mivel meg van a mobilnet telefonszáma illetve az ügyfél adatai, így gondoltam nem lehet, baj mivel a rendszerbe amint ránéznek, tudják azonosítani.

    Ahogy illik egy kis papírra felírtam a telefonszámot, az ügyfél nevét és címét. Gondoltam naivan hogy ez a három adat untig elég ahhoz, hogy befizethessem a számlát csekk nélkül.
    De nem!
    Az ügyintéző külön kérte az ügyfél biztonsági kódját!
    Így hívhattam fel a párom és utána megnyugodott a kis szívem csücske ügyintéző s el tudta intézni a dolgait.

    Pár dolog felmerült bennem...

    Miért kell az ügyfél biztonsági kódja?
    Tudtommal nem rohannak be telefonszámmal, az ügyfél nevével és címével minden nap vadidegenek hogy befizessék a számlát...

    Ha csekken fizetem, be ott is kértek volna ilyen baromságokat?

    Nem zavart különösképp mivel a fél órás sorban állás után ez a két perces fennakadás már semmi. De logikátlannak tartom az ügyintézés ezen részét.

    Alborosie 12 éve 11

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.