Kokárda -akkor most melyik az igazi?

Szerző: tildy | Dátum: 2010-03-15 11:55 | tildy oldala | Hozzászólások (55)

kulcsszavak: nincsenek

Hajlok igencsak arra, hogy szerintem is az elso, de akkor miert hordja mindenki a 3-as valtozatot?
A Wikipedia szerint:

A színeket rendszerint a nemzeti zászlóról veszik, tulajdonképpen egy nemzeti színű szalagot meghajlítanak. Az eredeti szabály szerint a színek mindig belülről kifelé olvasandók. A zászló fölső (függőleges csíkozásnál a bal oldali) része kerül a kokárda belsejébe, az alsó része pedig a külső szélére.

Forras: on topic

politikat mellozzuk....

navigáció

listázás
üzenetek  >> >|

hozzászólások a bejegyzéshez

(#1) JuliusCaesar

Új Válasz Privát 2010-03-15 12:01:15

JuliusCaesar
(tag)
(LOGOUT blog)

A második és a harmadik a jó. Szerintem. Az első bár lehet szabályos, nagyon furcsa.

... Alea iacta est - Veni, vidi, vici ...

(#2) No-kia

Új Válasz Privát 2010-03-15 12:02:58

No-kia
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

hátha magadelé teszel egy zázslócsíkot és elhajlítod, olyan lesz mint a 2. és a 3.

C35i-->3510i-->6230i-->N73-->5800XM-->N93-->6610-->6230-->7610-->K550i || I'm a banana || Monjunk le SP-ről az árvízkárosultak javára. xD || Nyugdíjas: "Miért, micsinálna az a szerencsétlen win a telepités alatt? Teret görbit?"

(#3) yetike válasza No-kia (#2) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 12:04:37

yetike
(VIP)
(LOGOUT blog)

Ha mar hajtogatas meg hasonlo, a harmadikat meg az elsot nagyjabol ugyanugy ossze lehetne hozni, csak forditva hajtod (tudom, a szaruk is kulonbozik, de arra is gyakorlatilag ugyanez vonatkozik) :P

SZEPTEMBERIG nem leszek! | -- i3No7V 3W 3^V37 | gereblye | 2,25 GiB tárhely: http://ow.ly/1fEfI

(#4) Dany007

Új Válasz Privát 2010-03-15 12:11:10

Dany007
(őstag)
(LOGOUT blog)

Szerintem (is) a harmadik. Elvégre piros fehér zöld. És úgy szokás, hogy fentről lefele, vagyis külsőtől a belső felé...
Így az első inkább az olasz felé hajaz... Ránézek, és zöld fehér pirost látok, ami olasz.
Szóval 3. ra szavazok. Ilyen volt már 20 éve is... Legalábbis én az első fajtát még sose láttam senkin...

"When you dream, There are no rules"

(#5) Mr.Csizmás

Új Válasz Privát 2010-03-15 12:11:14

Mr.Csizmás
(őstag)
(LOGOUT blog)

vegyetek fel egy zászlót

akkor nincsenek ilyen problémák :P

Ich bin Kandúr. -> flickr.com/photos/vigyorikandur || http://phchat.eu || PDA: http://twitlink.ws/kandur_pda

(#6) szombatitomi válasza Mr.Csizmás (#5) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 12:18:18

szombatitomi
(fanatikus tag)
(LOGOUT blog)

Azt a Kárpátia koncerten szokás. :P

Amúgy szerintem is a 3-as.

"A gépnek nincsen múltja, sem hiedelmei. Csak alkatrészei vannak neki." _________________http://flickr.com/photos/szombatitomi/_________________

(#7) tildy válasza Dany007 (#4) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 12:20:04

tildy
(PH! nagyúr)
(LOGOUT blog)

Tevedesben vagy, ha megnezed az olasz kokarda a kivul piros.

[link]

[ Szerkesztve ]

A php az önbizalomhiányos programozók nyelve, már alapból kérdőjellel kezdődik a kód.

(#8) DigitXT

Új Válasz Privát 2010-03-15 12:20:10

DigitXT
(PH! kedvence)

Ha nem jártatok volna ma a Google főoldalán:

Felülről-lefelé és balról-jobbra, ahogy olvasunk
ez értelmezhető leginkább piros-fehér-zöldnek.

''Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'' - Morfológus@Vektor by alterego

(#9) sagesz93

Új Válasz Privát 2010-03-15 12:22:09

sagesz93
(őstag)
(LOGOUT blog)

Akár melyik is az igazi, a 3. néz ki a legjobban szerintem.

Feltöltés alatt...

(#10) moha21 válasza DigitXT (#8) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 12:23:46

moha21
(őstag)
(LOGOUT blog)

Érdekes a wikin meg:kokárda

Az erős áram olyan, mint a gyenge áram csak más a fogása. RAISE YOUR FIST FOR ANGERFIST !!! IP Apache 123 www.PHchat.eu

(#11) Nyiscsák

Új Válasz Privát 2010-03-15 12:24:46

Nyiscsák
(fanatikus tag)

+1 szavazat a 3-ra.

(#12) CséZé

Új Válasz Privát 2010-03-15 12:25:17

CséZé
(őstag)
(LOGOUT blog)

szerintem ezen felesleges vitatkozni.
én mindig a 3.-at használtam.
egyszer láttam volt osztálytársamon az első változatot, akkor jól le is olaszoztam :D

"Magyar rónán, hegyen egy kiáltás zúg át: Nem engedjük soha! soha Árpád honát!"

(#13) tildy válasza CséZé (#12) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 12:25:58

tildy
(PH! nagyúr)
(LOGOUT blog)

Aztan lehet , hogy te csinaltad hulyen :D Lol.
Celeron csak gondoltam megemlitem, mint erdekesseget.

En is a 3ast ismertem, ugy is nez ki jobban.
A wikipedia szerint:
Az 1848-as pesti forradalom idején a márciusi ifjak még valóban így is használták, de Than Mór festményein is megfigyelhető, hogy a huszárok csákórózsáján is helyesen szerepel a színsorrend. Téves viszont Szendrey Júlia kokárdája, amit Petőfinek készített, hiszen ezen az olasz színek sorrendje figyelhető meg. Valószínűleg már a forradalom idején is használtak téves kokárdákat, nem mindenki tudhatta hogyan kell helyesen hajtani.

[ Szerkesztve ]

A php az önbizalomhiányos programozók nyelve, már alapból kérdőjellel kezdődik a kód.

(#14) Janix14

Új Válasz Privát 2010-03-15 12:26:25

Janix14
(lelkes újonc)
(LOGOUT blog)

Neharagudjatok,nem olvastam át a hozzászólásokat:

A helyes szín: zöld-fehér-piros,úgy hogy a piros van belül,legalább is ha jól emlékszem.

Humort vagy bölcsességet szeretne itt látni?Hívja a 1792-es számot,és szavazzon!

(#15) celeron

Új Válasz Privát 2010-03-15 12:26:26

celeron
(senior tag)
(LOGOUT blog)

Ma volt a TV-ben, erről egy cikk, hogy Petőfi kedvese varrta neki így a kokárdát, aztán nem tudta ő sem, hogy Olasz kokárdát varrt Petőfinek. Aztán valahogy így maradt, ugyebár futótűzként terjedt el ez a kokárda (az ábrán 3.), bár szerintem jobban is néz ki mint az 1. :)
Bár nem tudom miért feszegetik ennyire ezt a témát, ez lett a jelképe a forradalomnak, így ahogy van, akkor miért kell ezt felbolygatni ? :)

(#16) ^Clown

Új Válasz Privát 2010-03-15 12:27:14

^Clown
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

A harmadik a jó.

Indesit IDE 45 S inox szabadonálló mosogatógép eladó! -> http://href.hu/x/cqm4

(#17) Wictor

Új Válasz Privát 2010-03-15 12:31:29

Wictor
(őstag)
(LOGOUT blog)

Én a harmadikat szoktam alkalmazni. Olyan még nem is láttam soha, mint a 2-es... Az 1-es meg olasz, vagy azmiaz? :D

[ Szerkesztve ]

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

(#18) tildy válasza Wictor (#17) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 12:34:27

tildy
(PH! nagyúr)
(LOGOUT blog)

Az 1es a magyar a 3as az olasz. Nezd meg az olasz legieronel...

A php az önbizalomhiányos programozók nyelve, már alapból kérdőjellel kezdődik a kód.

(#19) ABnormal

Új Válasz Privát 2010-03-15 12:37:15

ABnormal
(őstag)

A kokárda tulajdonképpen a nemzeti zászló színeiből áll. Eredetileg a színek mindig belülről kifelé olvashatók, tehát a magyar kokárda belülről indulva piros, fehér majd zöld. A márciusi ifjak is így használták, viszont Than Mór festményén megfigyelhetjük, hogy Petőfi felesége, Szendrey Júlia tévesen hajtogatta kokárdáját. Arról ugyanis az olasz zászló színei olvashatók le. Valószínüleg már a forradalom idején is voltak, akik nem viselték helyesen kokárdájukat, de nem mindenki tudhatta, hogy hogyan kell megfelelően hajtogatni.

és mi van,ha ma is vannak akik nem jól hajtogatják? örüljünk,hogy kiteszik... :R

[ Szerkesztve ]

"...Csak mi pátyolgatjuk és szaporítjuk ezt a söpredéket, a jövendőbeli gyilkosainkat....."

(#21) Dany007 válasza tildy (#7) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 12:59:41

Dany007
(őstag)
(LOGOUT blog)

Okés, akkor mondjuk úgy, hogy a 3-asra szavazok. A legtöbb helyen ezt használják.

"When you dream, There are no rules"

(#22) Wictor válasza tildy (#18) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 13:00:14

Wictor
(őstag)
(LOGOUT blog)

Hmm, érdekes... Én mindig a 3-ast viseltem eddig. Akkor ezek szerint olasz vagyok. ;]

Amúgy meg tényleg a 3-as a jó megoldás:

[ Szerkesztve ]

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

(#23) tildy válasza Wictor (#22) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 13:11:30

tildy
(PH! nagyúr)
(LOGOUT blog)

Miert is az a helyes? Mert a google azt rakta ki?
Oszinten szolva en elbizonytalanodtam. Ezert neztem meg az olasz legiero roundeljet.
Es bizony az kivul piros....

Erdekes kerdes amugy.

A php az önbizalomhiányos programozók nyelve, már alapból kérdőjellel kezdődik a kód.

(#24) Iscariah

Új Válasz Privát 2010-03-15 13:18:43

Iscariah
(őstag)
(LOGOUT blog)

Hogy ha hajlítva csináljuk a kokárdát, akkor mért piros színnel lefelé hajtják? Gondolom hogy a két vége pont rendesen jöjjön ki... De áá...

Ha pedig belülről kifelé kell nézni, akkor valóban az 1. a jó.

Mindegy, én úgysem hordok kokárdát :DDD

EGYENLŐRE a tortát daraboljuk fel hogy mindenkinek jusson, de EGYELŐRE nem tortázunk, mert nincs senkinek születésnapja...

(#25) Kalandor

Új Válasz Privát 2010-03-15 13:19:40

Kalandor
(HÁZIGAZDA)
(LOGOUT blog)

Teljesen mindegy, de tényleg.

eloszto.hu - családi költségvetés-tervezés (házipénztár) - próbáld ki!

(#26) jorden06 válasza tildy (#23) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 13:20:58

jorden06
(senior tag)

gondolom sokan nem tudják a nemzetközi kokárda szabályokat, így mindenki piros-fehér-zöldet használ, elkerülve azt, hogy leolaszozzák : )

HP EliteBook 8530P

(#27) Dany007 válasza tildy (#23) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 13:47:37

Dany007
(őstag)
(LOGOUT blog)

Mért, az, hogy az olasz légierő hogy használja, az mennyivel számít jobban...? A magyar légierő is fentről lefelé használja a piros fehér zöldet. Igaz nem egy kör alakú logoban, hanem már háromszögben, de itt találtam kör alakút is, igaz régit, de ott is úgy van.

[ Szerkesztve ]

"When you dream, There are no rules"

(#28) tibi666

Új Válasz Privát 2010-03-15 14:29:22

tibi666
(senior tag)

szerintem ez konkrétan a szarrágás kategória.

(#29) Lenry

Új Válasz Privát 2010-03-15 14:33:21

Lenry
(PH! kedvence)
(LOGOUT blog)

lehet, hogy papíron belülről kifelé olvassuk, de a gyakorlatba 10-ből 9 és fél random kiválasztott ember a harmadikra bökne rá, hogy az a helyes.

egyébként meg ha fogunk egy normálisan álló magyar zászlót, és középen meghajlítjuk, abból az életben nem jön ki a második változat

[ Szerkesztve ]

A szerelem definiálhatoan amorfizálodott periferikus komplexum, ami a pszeudo-indivindulisztikus egocentrumban kiváltja a "de jó dugni" érzést. | Eladó PC játékaim: href.hu/x/9dv6 | Red vs Blue magyarul: tinyurl.com/rvbhun

(#30) szablya

Új Válasz Privát 2010-03-15 15:01:24

szablya
(fanatikus tag)
(LOGOUT blog)

Jókai a kokárdáról:

"A magyar nemzeti színeknek azonban így kell következniök: Felül a vörös (nem rózsaszín, hanem vérvörös), közepett a fehér, alól a zöld. Zöld, fehér, vörös – a mexikói szín. Zöld, vörös, fehér – az orosz. Fehér, zöld, vörös pedig az olasz."

Védeni a védtelent, legyőzni a végtelent, áttörni a gátakat, erre születsz, ezért vagy! Hagyd a fényeket, védd meg a véredet, értsd meg az életed, érd el a lényeget: a Hangsebességet! Szétzúzni a rácsokat: erre születsz, ezért vagy!

(#31) Füleske válasza tibi666 (#28) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 17:12:54

Füleske
(senior tag)

+1

"Rohadjon , haljon meg , égjen a pokolba. Hát Mr. Busta hogy maga milyen mogorva."

(#32) daa-raa válasza tildy (#7) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 17:21:57

daa-raa
(MODERÁTOR)

[link]

Az olasz zászló egyébként nem sávokból, hanem oszlopokból áll, szóval az összehasonlítás már ezért sem releváns...

Dany007: A Magyar Légierő (legalábbis ennek nevezik...) jelenlegi felségjele nem háromszög, hanem ék. Illetve ez nem a fent említett szervezet felségjele, hanem a Magyar Honvédségé. Elméletileg az ék csúcsának előre kellene mutatnia, a a szárazföldieknél úgy rakják fel, ahogy éppen sikerül...

[ Szerkesztve ]

Si vis pacem, para bellum.

(#33) Saint_

Új Válasz Privát 2010-03-15 17:24:26

Saint_
(PH! kedvence)

minél nagyobb, annál jobb :DDD

password: Elitebook 8440p

(#34) phaet0n válasza Wictor (#22) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 17:34:01

phaet0n
(tag)

Egyrészt: a google-t ne vegyük már egy vérmagyar oldalnak.
Másrészt: ha egy kicsit utánajárnál, láthatnád, hogy a képen az olasz kokárda látható.

Üdvözletem mindenkinek, aki a 3. képre szavazott.
Tisztelet azoknak, akik tudták, hogy az első a magyar kokárda.

(#35) Wictor válasza phaet0n (#34) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 17:37:12

Wictor
(őstag)
(LOGOUT blog)

google.hu ---> csak a .hu-s az ilyen. Akkor rosszul tudtam, elnézést, ha megsértettem vele bárkit is... :U A vitát részemről lezártnak tekintem.

[ Szerkesztve ]

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

(#36) phaet0n válasza Wictor (#35) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 17:39:52

phaet0n
(tag)

Forrás: [link]

Semmi gond.

#37: Olvastam őket. Kitartok az álláspontom mellett. A wikit sem tartom egy olyan oldalnak, ami mindig vitathatatlan információkat tartalmaz, így azt is megkérdőjelezném, hogy Jókai azt a kokárdáról, és nem pedig a lobogó trikolorjáról írja.

[ Szerkesztve ]

(#37) Dany007 válasza phaet0n (#34) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 17:42:16

Dany007
(őstag)
(LOGOUT blog)

Ajánlom figyelmedbe a #29-es majd a #30 és végül a #28-as hozzászólásokat...

@daa-raa: pontosan azt a képet linkeltem én is. Ha megnézed, az összes logon a színek fentről lefelé nézve pirossal kezdődnek, és a zöld van legbelül.
Aztán, hogy éknek vagy 3 szögnek nevezzük az jelen esetben nem lényeges. Az ék is egy 3 szög ha már... :)

[ Szerkesztve ]

"When you dream, There are no rules"

(#38) Dany007 válasza phaet0n (#36) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 17:52:09

Dany007
(őstag)
(LOGOUT blog)

Abban egyetértek, hogy nem lehet 100%-ig hiteles forrásnak tekinteni.

De ha megnézed a google miket ad ki... mondjuk márc 15 szóra... Akkor látsz egy csomó hivatalos nemzeti rendezvényt, plakátokat, egyéb reklámokat stb... és mindegyiken a 3-as típusú kokárda szerepel. Ergo akkor most a hivatalos szervek által szervezett ünnepen is az olasz kokárdát használják? Csak mert egyéb hivatalos oldalakon is a 3-as típust használják. [link]
Ez kezd olyan lenni, mint a helikopteres történet. Vagy mindenki hülye, hivatali szinten is, vagy tényleg a 3-as számú van érvényben jelenleg, és már legalább 20-25 éve...

Most néztem bele az m2 adásába. Logo mellett ott is a 3-as számú kokárda szerepel... Szal ha már minden hivatalos szerv ezt használja, akkor csak van benne valami.

[ Szerkesztve ]

"When you dream, There are no rules"

(#39) daa-raa válasza Dany007 (#38) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 17:58:30

daa-raa
(MODERÁTOR)

A szokásos és hivatalos elnevezése is ék a felségjelnek, innentől kezdve nem háromszög. Figyelembe véve, hogy Te hivatalos oldalak alapján mondod, hogy a szabályokkal ellentétes kokárda a megfelelő...

A Jókai idézetre: [link] Akkor viszont a mexikóiak rossz sorrendben alkalmazzák... Vagy Jókai rosszul tudta. (A helyes megoldás az utóbbi...)

[ Szerkesztve ]

Si vis pacem, para bellum.

(#40) phaet0n válasza Dany007 (#38) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 18:08:13

phaet0n
(tag)

Inkább hiszem azt, hogy a mostani magyarok használják rosszul, mint azt, hogy ugyanaz lenne a kokárdánk, mint az olaszoké (a "szárakat" leszámítva). És szívesebben is hordok olyat, ami különbözik az övékétől, ha már "ilyen nagy választék van".

(#41) berci válasza daa-raa (#39) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 18:34:41

berci
(senior tag)
(LOGOUT blog)

az egy haromszög, attol fuggetlenul hogy ek a hivatalos elnevezes

Don't go home! Many people have died there!

(#42) daa-raa válasza berci (#41) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 18:38:22

daa-raa
(MODERÁTOR)

Igen, háromszög. Ezt nem is tagadja senki. De a magyar felségjel ezen alakjának hivatalos és hagyományos elnevezése ék. Ahogy az volt az 1938-41 között alkalmazott is.

Ha már megy a nagymagyarkodás és hagyományőrzés, akkor ezt is figyelembe kell(ene) venni...

[ Szerkesztve ]

Si vis pacem, para bellum.

(#43) Thunderzolee válasza Wictor (#22) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 19:20:19

Thunderzolee
(őstag)
(LOGOUT blog)

Székely Google is ilyen. :K

Am valóban jól vette észre tildy, hibás a magyar kokárda, de meg van a története, h miért pont ilyen lett anno. Azóta meg ez terjedt el Petőfi után szabadon.
Még iskolás koromban olvastam, h Petőfi rosszat hordott, azt hittem ez teljesen köztudott. :B

http://www.hackthat.net/df/ddos/3398/index.html

(#44) Dany007 válasza daa-raa (#42) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 19:41:42

Dany007
(őstag)
(LOGOUT blog)

Egyáltalán nem nagymagyarkodtam, csupán a jelölés geometriai formájára utaltam, ami ugye nem kérdés. A hivatalos elnevezésbe nem kötöttem bele.

@phaet0n:

Na ilyen szinten meg már tökmind1. A lényeg, hogy mi jut eszébe arról a bizonyos kokárdáról a magyar embernek. Biztos, hogy nem Olaszország. :)

[ Szerkesztve ]

"When you dream, There are no rules"

(#45) JuliusCaesar válasza phaet0n (#34) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 20:25:10

JuliusCaesar
(tag)
(LOGOUT blog)

Miért is az első? Mert az a szabályos? Amit a nép használ, szerintem az a helyes.

... Alea iacta est - Veni, vidi, vici ...

(#46) daa-raa válasza JuliusCaesar (#45) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-15 23:41:43

daa-raa
(MODERÁTOR)

Hú, ez azért egy igen messzire vezető kijelentés. Ha ez igaz lenne, akkor már nem létezne pl kultúra, és a warez lenne a helyes és szabályos...

Si vis pacem, para bellum.

(#47) cskamacska válasza daa-raa (#42) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-16 00:41:52

cskamacska
(senior tag)
(LOGOUT blog)

Akkora itt a nagymagyarkodás, hogy a lakosság nagy része csak les, hogy mi az szalag az ember kebelén. :P

A kérdés heraldikai fingreszelés, semmi több, leginkább a következő vélemény elterjedtsége miatt: "kit érdekel, úgy se teszem fel" :U

huncut szemű bolgár qrvák by süncike - A NYUSZINAK NINCS NYELVE!!! - "GFWL is one of the most horrendous crimes commited against online gaming"

(#48) JuliusCaesar válasza daa-raa (#46) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-16 11:42:35

JuliusCaesar
(tag)
(LOGOUT blog)

De a warezzal kárt okozol (igenis kárt okozol szoftvereknél!), a kokárdával nem. Remélem érzed a különbséget.

Miért ne lenne kultúra? A kultúra nem pont a társadalom által elfogadott normák és szokások, stílus irányzatok összessége? Régen teljesen elfogadott volt például a középkorú és a tini közti homoszexuális kapcsolat (görögök) vagy a 14-15 éves feleségek (középkor) ma ezt pedofíliának nevezik. De általunk ez az elfogadott "kultúra".

Míg a lopással másokat nyomorítasz meg, a kokárda színeivel és a kultúra változásával nem feltétlen. Nézd csak meg hogy pl a nyelvünk hogy változik, rövidül satöbbi. Ez rossz? Nem hiszem, a nyelv nem tud rossz irányba fejlődni (ahogy a tudomány és a technológia sem). Ezek csak kifejező eszközök, hogyan tudna egy nyelv lezülleni? Oké, elveszti sokszínűségét, de az nem a nyelv züllése (akkor a latin átmenete vulgáris latinba majd az olaszba züllés volt?) hanem max a társadalom igénytelensége, a nyelv csak szolgálja és tükrözi ezt.

... Alea iacta est - Veni, vidi, vici ...

(#49) grabber

Új Válasz Privát 2010-03-16 12:16:25

grabber
(őstag)
(LOGOUT blog)

Az első talán a helyes,de a 3. a szebb :U Pont.Olaszok meg nézzék meg,hogy csináljuk mi és ők akkor a másik módon használják.Mi jelképünk,ők igazodnak hozzánk.Remélem így van?

A világon minden szép,csak nem mindenki tudja értékelni a szépséget!

(#50) phaet0n válasza JuliusCaesar (#48) üzenetére

Új Válasz Privát 2010-03-16 20:02:49

phaet0n
(tag)

És azért mert a mostani vezetés kitalálta, hogy az Árpád-házi királyok zászlaja egy fasiszta, elfajzott jelkép, fogadjam el, hogy az úgy is van? Mert a te olvasatod szerint - amit a mindenkori társadalom felvesz szokásul, az úgy helyes - így kellene lennie. Ne nevettess már.
(egyáltalán nem szokásom a "magyarkodás", bármennyire is ezt sugallhatja a kiragadott példám. Egyszerűen csak ez ugrott be, ha már témánál vagyunk.)

Vagy hogy életszerűbb példát mondjak: azért mert most az a trend, hogy a 14 évesek meztelenül fotózgatják magukat, és felrakják az internetre, mondjuk rá, hogy "Igazatok van, most már mindenki ezt csinálja. Ilyenné alakult a társadalom"!?

[ Szerkesztve ]

navigáció

listázás
üzenetek  >> >|