2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Pontozás - TANK

Írta: | Kulcsszavak: The-West . erődharc . kézikönyv

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Erődharc kapcsán biztosam hallottad már a Tank kifejezést. Olyan harcosokra mondják, akik hatalmas Életerő Ponttal (ÉP - szigorúan naggyal), rendelkeznek. Ők azok, akik beállva a tűzvonalba akár egy teljes támadó hadat meg tudnak akasztani 2-3 körre, vagy fogják a lövéseket egy-egy komolyabb kilépésnél. Egy magas szintű, elit tanknak akár 10 000 ÉP-je is lehet, amit még pontos winchesterrel is csak 30-40 találattal lehet leszedni.

Hogyan érdemes egy tankot megcsinálni? Kétféle útja van ennek: komoly és nagyon komoly. Ami közös mind a kettőben, hogy katona karakter kell hozzá és nem szabd túl korán kezdeni a tankká válást. Ugyanis egy tanknak rengeteg életerő pontja (ép – szigorúan kicsivel) van, ami miatt nem biztos, hogy tud majd dolgozni. Mondjuk ez a probléma a nadrágokkal és övekkel már nem olyan vészes. Mindenesetre azt javaslom, hogy 75. szint alatt még ne fajulj el túlzottan ÉP felé!

Ha simán csak komolyan gondolod a tankot, akkor az összes tulajdonságodat tedd erőre, utána tegyél úgy 10-10 képességet célzásra és kitérésre, 10-et rejtőzésre, a többi pedig 120-130-ig (bónusz nélkül) mehet irányításra. Amikor ezt elérted, már csak életerő pontra kell raknod. A 75. szinten karakterbónuszos prémium nélkül eléred majd a 4000 ÉP-t, prémiummal 5500 környékén leszel. Innen már minden tulajdonság mehet erőre, a képesség meg életerő pontra. Mire eléred a 95. szintet 1200-1800 ÉP-vel leszel magasabban, 120-as szintre pedig 8-9 ÉP magasságába jutsz.

Munkák kapcsán sem kell túlzottan aggódni, mert a rengeteg erő és irányítás illetve a ruhák matt menni fog a rancsépítés, udvarház építés, postakocsiőrzés, banditavadászat, gőzhajóirányítás, olajfúrás, később a kaszinóépítés, templomépítés, postakocsiőrzés, oktatás.

Ha nagyon komolyan gondolod, akkor rengeteg rögödbe és dollárodba fog kerülni a móka, de több mint brutális karaktert hozhatsz össze. Meg kell csinálni hozzá a portya és műkincsrablás kalandokat az 1. és 2. kulcsért, utána a 85-90 szint környékén át kell pontozni teljesen kézügyességre. Akkor extra jövedelem prémiummal elérheted sírrablásban a $7500-as értékhatárt és egy adag szerencsével megtalálhatod a harmadik kulcsot, ami megnyitja neked az utat az arany puskához.

Az arany puska és vele az arany szett (arany colttal vagy arany szablyával kiegészítve) +10 életerő pontot (150-200 ÉP), valamint támadásban és védésben is 5-5 erődös pontot hoz, amihez rengeteg képességpontot kellene elhasználnod. Ha ezt az utat követed, és csak utána pontozol át a fentiek szerint, nagyjából a 95 szint környékére lehet prémiummal 7000 ÉP-d, és mellette egy kiválóan lövő, kitérő karaktered lesz, ami tud kaszinót, templomot és udvarházat építeni, banditát vadászni, tanítani és postakocsit őrizni. Mire 120-as leszel vele, az ÉP-d túllépi a 9000-et. Ha még leszántabb vagy, még többet teszel életerő pontra, és akkor a 11 000 ÉP is reális.

Ha nem gondolod ennyire komolyan, akkor itt találsz általános leírást az erődre pontozásról, aszerint állítsd be a kívánt ÉP-t, a védő ruhádat és hajrá!

Vissza a kézikönyvhöz

  • Nem lehet hozzászólni
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.