Hatalmas bejelentés született, vagyis hazánk fia, a magyar autósport eddigi legeredményesebb pilótája gyári autóval állhat rajthoz a 2013-as WTCC szezonban.
Ez eddig szép és kívánom, hogy pozitívan süljön el, de sajnos itt beleszólhatnak a piszkos anyagiak is. Mint ahogy a Zengő Motorsport elmondta megkapják az új fejlesztéseket, de mindenért fizetni kell. Aki figyelemmel követi a csapat WTCC-s útját soha nem volt az elmondható róluk, hogy dúskáltak volna a pénzben. Eddig amivel hozzá tudtak jutni egy kis pénzhez az a Yokohama Trophy volt, de mivel gyári versenyzőként nevezte őket a Honda ezért ettől a pénztől elesik.
A másik, ami nekem egy kicsit negatív szájízt hagy az az, hogy a tavalyi szezonban is volt olyan együtt működés, mint idén a Zengő-Honda koprodukció, de nem sült el fényesen. A Bamboo Engineering Chevy-jeire gondolok itt, ami papíron ugyanaz volt, mint az RML istállóé, de valahogy sose volt az hogy amikor a gyári Chevy-k megették a mezőnyt és külön kategóriában versenyeztek szinte akkor utánuk a privátoknak kellett volna jönniük de itt hála az istennek Norbi ennek keresztbe tudott tenni.
A harmadik dolog a tesztelés. Sajnos elég keveset tudott a csapat eddig tesztelni, és amit tudtak az a Yokohamás bevételekből tudták. Egy új autónál ez elengedhetetlen főleg úgy, hogy vissza kell szokni első kerék meghajtásra, ami nem egyik pillanatról a másikra megy. A gyári csapat, amit viszont eddig véghezvitt fejlesztésekben és tesztelésekben az zseniális. Két tapasztalt minden hájjal megkent pilótájuk van. Gabriele Tarquini és Tiago Monteiro. Monteiro már a tavalyi szezon utolsó három futamán is rajthoz állhatott és egy nagyon szép dobogós helyezéssel hálálta meg ezt Macauban. Azért egy ilyen friss projekttől egy ilyen technikás pályán ez megsüvegelendő.
Remélem minden balsejtelmem alaptalan és Norbi jövőre az élmezőnyben vitézkedik és a szponzorok is meglátják még azt amit eddig a szurkolók, hogy hatalmas potenciál van ebben az alakulatban.
Hajrá Norbi, hajrá Zengő Motorsport!