Jobb ha tudod, hol a helyed.
Itt most mit kell látni?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Itt most mit kell látni?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
Münchent
Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"
Gyá mennyit jártam itt ricsárd srausz tunell
[ Szerkesztve ]
Nem értem.
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
A magyar már nem is látja... bizonyítják a kommentek is.
1:07 -től jobbra kanyarodó sáv...erre balra bevág
ráadásul a videó készítő is éppen a záróvvonal előtt...neki is kijár a faszkorbács
Itthon klaszikus pesti vislekedés
[ Szerkesztve ]
De ezeket a németek is sokan elkövetik. Torlódásban mennek össze vissza. Ott sorolnak be ahol tudnak, előznek jobbról, balról, ha lehet ha nem. Ettől függetlenül én baromi sokat tanultam németbe a vezetéskultúrájukból, ami elég jó. És hoztam is haza belőle, azaz itthon is úgy vezetek. Mondjuk én "kamionos" vagyok.
43-45mp körül kezdődik az, hogy kihúzódik jobbra a kamerázó kocsi, majd ez a sáv kanyarodó sáv lesz, mégis megy tovább, majd besorol balra, jobbról előzve kocsikat, és ezt teszi több előtte haladó is.
ha ezt hoztátok fel problémának akkor erre azt mondanám hogy nem hibáztak. Egyrészt mikor kisorolt jobbra, se tábla , se útburkolati jel nem jelezte hogy az kanyarodó sáv lesz. ( mondjuk én gondoltam a sűrített vonalból) viszont ha azonnal kisorol balra, ( amit nem tud mert be van állva) akkor meg kell hogy álljon, megvárni míg valaki beengedi. Azzal pedig feltartja a maga mögött lévőket.
Egyébként hasonló helyzetből vannak a stauk is , mikor 2-3 sáv szűköl 1-2 -re. Jobbról, vagy balról folyamatosan engedik be az elfogyó sáv autóit, ezért a megmaradó sáv feltorlódik és nem halad. Németbe nem rotka a 4-ről 1 sávra szűkülés valami útjavítás mögött aztán ott a baj.
A zpizár elvet senki nem alkalmazza, mindenki addig megy előre amig el nem fogy a sávja, majd vár hogy beengedjék.
[ Szerkesztve ]
"Egyébként hasonló helyzetből vannak a stauk is , mikor 2-3 sáv szűköl 1-2 -re. Jobbról, vagy balról folyamatosan engedik be az elfogyó sáv autóit, ezért a megmaradó sáv feltorlódik és nem halad. Németbe nem rotka a 4-ről 1 sávra szűkülés valami útjavítás mögött aztán ott a baj.
A zpizár elvet senki nem alkalmazza, mindenki addig megy előre amig el nem fogy a sávja, majd vár hogy beengedjék."
jajj, ne is mondd, ezek annyira szeretik az autópályáikat, hogy oda is költöznek.
Beatam Mortem Expectans. "kötél&diófa - business solutions"
Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
A titkosított levelezést kínáló Tuta Mail arra panaszkodik, hogy a DMA bevezetése óta szinte eltűntek a Google keresőjéből.
A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
Az amerikai ügyészek keményebb, 3 éves börtönbüntetést akarnak elérni, miután Changpeng Zhao, a Binance korábbi vezérigazgatója bűnösnek vallotta magát a pénzmosásellenes törvények megszegésében.