Milyen az igazi nő!?

Szerző: Geri Bátyó | Dátum: 2012-02-08 13:12 | Geri Bátyó oldala | Hozzászólások (38)

kulcsszavak: nincsenek

Milyen az igazi nő!?

Azt hiszem, hogy nem csak bennem merült már fel ez a kérdés. Minden épeszű hímnemű keresi azt a nőt, aki mellett úgy igazán önmaga tud lenni. Ez a nő mindenki számára más, mert különbözőek vagyunk és ezzel nincs is semmi probléma.

Én néhányszor már azt hittem, hogy megtaláltam, de valami mindig sántított. Az egyik meg akart változtatni és én túl fiatal és tapasztalatlan voltam ahhoz, hogy rájöjjek, ezt nem szabad megtenni.
A másik ugyan ragaszkodott hozzám, de valójában csak azért, mert én tényleg odafigyeltem rá. Más kérdés, hogy ő már nem feltétlenül vette figyelembe azt, hogy én mit szeretnék. Nekem alkalmazkodnom kellett (különben jött a hiszti), de ő sokszor azt is az orrom alá dörgölte, amit – állítása szerint – elfogadott bennem.
A harmadik csak átvert és kihasznált, én pedig túl vak voltam hozzá, hogy ezt észrevegyem. Tipikus lila köd. Sokáig tartott, de felnyílt a szemem. Nagyon jól csinálta, mert majdnem tökéletesen eljátszotta azt, amire tényleg vágytam.
A negyedik csak egy tévedés volt. Ő is kihasznál, mivel saját elmondása szerint is önző, de sokszor felvidított. Mivel már teljesen magam alatt voltam és összezavarodtam, úgy gondoltam, hogy ő kell nekem. Erről persze szó sincs, mivel szinte semmi nincs meg benne, amire tényleg vágyok.

Volt egy nagyon rossz időszakom, amikor rájöttem arra, hogy már nem vagyok önmagam. Nem csak a fent említett okok miatt, de teljesen szétcsúsztam. A többi ok manapság teljesen triviális: munka, pénz, fáradtság, stressz.
Ezekkel nem is lett volna különösebb probléma, mert leginkább tőlem függetlenek, de párkapcsolati téren saját magamban csalódtam. Miért van az, hogy mindig mellényúlok?
Jól el is határoztam, hogy végetvetek ennek és nem fog érdekelni semmiféle nő. Belefáradtam abba, hogy fölösleges köröket futok és folyamatosan pofára esek. Vagy éppen én verem át magamat, mint az utolsó esetben.
Már ettől a felismeréstől is jobban éreztem magam. Attól pedig még inkább, hogy végiggondoltam azt, miféle sérüléseket okoztak a fent említett hölgyek és hogy ezeket a problémákat csak elnyomtam, de nem vagyok túl rajtuk. Azt hiszem, ez volt a gyógyulás első lépése.

Természetesen mindeközben az is körvonalazódott – még ha nem is tudatosan – hogy milyen az a nő, akire vágyom, mivel mindegyikükben volt valami, amit szerettem. Illetve a múlt idő nem teljesen igaz, csak Szúnyoglány esetében, mivel az egy hazugság volt. A többiek önmagukat adták.

Sokaknak talán furcsa, de én szeretem, ha egy nő okos! Fontos az, hogy tudjak vele beszélgetni és lehetőleg minél több témában. Nem kell, hogy tökéletesen egyezzen az érdeklődési körünk és az sem, hogy mindenben egyetértsünk. Az viszont szintén fontos, hogy ahol eltér a nézőpontunk, ott vitázni, beszélgetni tudjunk és ne vitatkozni!
Szeretem azt, ha megvan a saját véleménye és kellően határozott is. Ehhez szükséges az előző tulajdonság, mert ellenkező esetben csak makacsságról és akaratosságról beszélhetünk.
Szeretem, ha egy nőnek van humora és humorérzéke. Nem csak az kell, hogy én meg tudjam nevettetni, hanem az is, hogy Ő is engem! Hogyha emellett csipkelődő és/vagy szarkasztikus (is tud lenni), az külön jó! Ez azt hiszem, hogy azért fontos, mert én is ilyen vagyok és ellenkező esetben talán megsértődne, de ha Ő is hajlamos ilyesmire, akkor érteni és értékelni fogja.
Az is fontos, hogy Ő is odafigyeljen rám! Ezt nem önzőségből írom, bár annak tűnhet. A múltban e téren nem kaptam viszonzást és fel sem tűnt, hogy ez mennyire hiányzik! Nekem mindig fontosabb volt, hogy én adtam. Nincs is ezzel semmi baj, mert én olyan vagyok, hogy másik fél boldogsága számít. Lehet, hogy szánalmas, de megszoktam, hogy nem én vagyok az elsődleges. Mostanra ott tartok, hogy furcsa az, hogy én is számítok. Pedig ez lenne a normális. Nekem Ő a fontos, Számára pedig én. Ez nem volt elvárás, csak mostanában jöttem rá, hogy mennyit számít!
Ezzel összefügg, hogy legyen megértő és segítőkész! Én is ember vagyok és követek el hibákat. Nem is keveset! Nem szándékosan. Van, amikor azért csinálok valami ostobaságot, mert a múltbeli dolgok – tudatlanul - erre sarkallnak. Próbálok ezeken túljutni, de hogyha nem tudja megérteni, hogy idő kell, akkor megette a fene az egészet! Amikor viszont azt tapasztalom, hogy nem csak hogy megértő, de próbál segíteni is és mindezt végtelen türelemmel, az fantasztikus érzés!
Van egy tulajdonság, ami viszont minden másnál fontosabb és ez az őszinteség! Oldalakat lehetne írni erről, mert mindenki másképp áll hozzá. Milyen szinten legyen őszinte? Mennyire legyen szókimondó? Az őszinteség sokszor fáj, de szerintem e nélkül nem lehet jó egy kapcsolat. Hogyha akarok valamit, elmondom. Hogyha nem értek egyet valamivel, elmondom. Hogyha nekem a képembe vágnak valamit, lehet, hogy egy darabig rosszul esik, de ha őszinte volt, akkor nem lehet rá haragudni. Ahhoz, hogy el tudjuk fogadni az őszinteséget, kell némi intelligencia és tolerancia is, valamint az, hogy tiszteljük a másikat!
Tisztelet. Hogyha ez nincs, akkor szerintem a fent sorolt tulajdonságok közül valami hiányzik! Lehet tisztelni valakit azért, mert olyasmit csinál, ami tőle messze áll, de rájött arra, hogy változnia kell, mert különben elvész a süllyesztőben. Ez az az eset, amikor az embert (önmagához képest) és az akaratot (változni akarást) tiszteled. Egy párkapcsolathoz viszont ez kevés!

Gondolom, mindenkinek feltűnt, hogy kizárólag belső tulajdonságokat soroltam fel. Ez nem véletlen! Számomra a belső tulajdonságok fontosabbak! Nyilvánvalóan számít a külső is, mert anélkül legfeljebb barátként tudok gondolni egy nőre, de a külső nem minden.
Mondjuk ez sem feltétlenül és teljesen igaz, mert van olyan nőnemű ismerősöm, akit nagyon szeretek, jó barát és még vonzó is sok szempontból, de mégsem tudnám mint barátnőt elképzelni!
Természetesen nekem is vannak sztereotípiám, mint szinte mindenkinek. Én azt szeretem, ha egy nő maximum középtermetű, de inkább alacsony. Sötét, lehetőleg hosszú haj és sötét szem. Alkatilag legyen vékony és sportos. Ez utóbbi általában azt jelenti, hogy kicsik a mellei (nem feltétlenül).
Valójában azt szeretem, ha egy nőnek nőies alkata van. Ez lehet akár vékony is, de mindenképpen legyen izmos! Legyen formás, izmos lába, izmos feneke, karcsú dereka, izmos háta és széles válla. Mint említtetem, ezek a sztereotípiák. Volt már magas, szőke és a legkevésbé sem izmos barátnőm de volt olyan is, aki teltkarcsú. A lényeg az, hogy valami megfogjon benne (illetve ebben az esetben rajta). Nem tudom pontosan, hogy ez mitől függ, de az biztos, hogy a személyiség tükröződik és abban is biztos vagyok, hogy minden nő tetszik valakinek!
A nők legtöbb esetben (sajnos) elégedetlenek önmagukkal. Ez valahol érthető, más szemszögből viszont nem. Hogyha én gyönyörűnek és kívánatosnak látom, akkor az is!

Én már feladtam a keresést, de egy véletlen összehozott valakivel, aki ugyan nem tökéletes, de számomra az! Nincs lila köd, mégis tökéletesnek látom! Nekem is van sok hibám, de Ő segít abban, hogy ezeket leküzdjem! Neki is vannak hibái, de egyik sem olyan, ami zavarna! Illetve inkább azt mondanám, hogy ami másnak hibának tűnne, az számomra nem az!
Furcsa?
Lehet!
Ugyanakkor mégsem az, mert erről szól az egész! (Szúnyoglány tökéletesnek tűnt, de éreztem, hogy valami nem stimmel!)
Nála (mármint a "véletlennél") viszont azt érzem, hogy talán nem tökéletes, de mégis az! Nagyon is!
Nem akarok nélküle elaludni és nem jó nélküle ébredni!
Amikor mellette ébredek, elnézegetem a kócos haját, a résnyire szűkült, álomittas szemét és amikor így rám mosolyog és összefutnak a szarkalábak a szeme sarkában, akkor mindenkinél gyönyörűbb!
Máskor is (szebb mindenkinél), de ez egy olyan pillanat, amit csak én láthatok és ami minden percben elkísér!

navigáció

listázás
üzenetek  >|

hozzászólások a bejegyzéshez

(#1) Geri Bátyó

Új Válasz Privát 2012-02-08 13:15:58

Geri Bátyó
(senior tag)
(LOGOUT blog)

Második nekifutás. Az első verziót töröltem, mert felhívta valaki a figyelmemet rá, hogy elég sok finomításra szorul. Nem teljesen úgy módosítottam, ahogy ő javasolta, de figyelembe vettem az észrevételeit, mert bizonyos dolgokban igaza volt. :K

Hogyan mutatsz tükröt, egy tükörnek?

(#2) Zolás válasza Geri Bátyó (#1) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-08 13:27:24

Zolás
(őstag)
(LOGOUT blog)

Nagyjából 99% az ízlésünk hasonlósága, csak nekem a zöld szemek jönnek be :DDD Viszont a hosszú, sötét színű haj, és a termet-alkat, az tökéletesen megegyezik. A többi is teljesen egyezik. Én is szeretem ha okos, és ha kicsit beszólogatós.
A műanyag kiscsajoktól meg kiráz a hideg. Főleg a puszcsi-szemcsi-stb. beszédjüktől.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve http://db.tt/VAEJ3ka

(#3) Vakegérke

Új Válasz Privát 2012-02-08 13:30:54

Vakegérke
(PH! addikt)
(LOGOUT blog)

"Az viszont szintén fontos, hogy ahol eltér a nézőpontunk, ott vitázni, beszélgetni tudjunk és ne vitatkozni!"

Szerintem az utolsó szó nem stimmel, alkalmasabb a "veszekedni".
Velem például vitatkozni lehet, érvekkel meggyőzhető vagyok. A veszekedést viszont kerülöm.

Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok...

(#4) Geri Bátyó válasza Vakegérke (#3) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-08 13:43:37

Geri Bátyó
(senior tag)
(LOGOUT blog)

Nálam a veszekedés már egy másik kategóriát jelent és semmi köze az eltérő vélemények egyeztetéséhez.
Nálam a vita azt jelenti, amiről te beszélsz, a vitatkozás pedig azt, amikor már nem igazán hallgatjuk meg a másik fél véleményét.

Zolás: A műanyag nőktől engem is kiráz a hideg! :K

Hogyan mutatsz tükröt, egy tükörnek?

(#5) aggleány

Új Válasz Privát 2012-02-08 14:05:31

aggleány
(őstag)
(LOGOUT blog)

Ó, milyen szolid elvárások. :Y Ezeket Te is tudod nyújtani? Nem a külsőre vonatkozó részre gondoltam. :DDD

Zolás

Milyen az a műanyag kiscsaj? :F

Ezek a külső jegyek ugye nálatok is csak olyan elképzelt dolgok, és nem kizáró ok, ha pl. a nőneműnek rövid haja van?

www.android.se-portal.hu *** www.nektech.hu *** Androidos leírások a Logoutomban *** Fél éves, fekete, T-Mobile-os SGS II eladó

(#6) Geri Bátyó válasza aggleány (#5) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-08 14:25:10

Geri Bátyó
(senior tag)
(LOGOUT blog)

Csak azt várom el, amit én is nyújtani tudok, sőt, kevesebbet! Most viszont azt kapom viszonzásul, amit én is adok és ez egyrészt szokatlan, másrészt nagyon jó. :K Sosem volt még ilyenben részem. :)

A külső természetesen nem szentírás, de ezt azt hiszem, hogy elég jól körülírtam!
Annak a hölgynek, akiről írtam, például nem hosszú a haja, de ez a legkevésbé sem zavar. Nagyon jó áll neki a rövid haj és tudja is viselni! :K

Hogyan mutatsz tükröt, egy tükörnek?

(#7) aggleány válasza Geri Bátyó (#6) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-08 14:29:41

aggleány
(őstag)
(LOGOUT blog)

Na azért! :((( Mázlista! Recept van? :F

www.android.se-portal.hu *** www.nektech.hu *** Androidos leírások a Logoutomban *** Fél éves, fekete, T-Mobile-os SGS II eladó

(#8) Geri Bátyó válasza aggleány (#7) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-08 14:34:23

Geri Bátyó
(senior tag)
(LOGOUT blog)

Lehet, hogy van recept, de nem tudom, hogy mi az! Nem is igazán érdekel, mert így jó, ahogy van. Szerelmes vagyok, boldog és azt hiszem, hogy Ő is az, a többi pedig nem számít! :)

Hogyan mutatsz tükröt, egy tükörnek?

(#9) aggleány válasza Geri Bátyó (#8) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-08 14:51:06

aggleány
(őstag)
(LOGOUT blog)

Az tök jó! Gratulálok! :C

Jó ilyet olvasni Tőled a régebbi írásaid után. :K

www.android.se-portal.hu *** www.nektech.hu *** Androidos leírások a Logoutomban *** Fél éves, fekete, T-Mobile-os SGS II eladó

(#10) Geri Bátyó válasza aggleány (#9) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-08 15:11:48

Geri Bátyó
(senior tag)
(LOGOUT blog)

Nemrég mondta rólam valaki, hogy most - bár látszik, hogy szerelmes vagyok - önmagam vagyok. :)

Hogyan mutatsz tükröt, egy tükörnek?

(#11) aggleány válasza Geri Bátyó (#10) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-08 15:16:06

aggleány
(őstag)
(LOGOUT blog)

Na jóvammá, be lehet fejezni a dicsekvést! :P

www.android.se-portal.hu *** www.nektech.hu *** Androidos leírások a Logoutomban *** Fél éves, fekete, T-Mobile-os SGS II eladó

(#12) Zolás válasza aggleány (#5) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-08 15:47:00

Zolás
(őstag)
(LOGOUT blog)

Plázacica. Műköröm, már 14 évesen ribancra van festve az arca, és Justin Biebert hallgat :DDD Nagyon durván megfogalmazva, ez a műanyag csaj fogalma.
Pont leszarja hogy milyen értékkel bírsz, ha nincs meg az ötös bmw, meg a kilós aranylánc, akkor lenéz. Sajna összefutok ilyenekkel, beszélgetnem is kell velük, és kiráz a hideg, amikor töményen ontják a hülyeséget.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve http://db.tt/VAEJ3ka

(#13) aggleány válasza Zolás (#12) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-08 15:52:31

aggleány
(őstag)
(LOGOUT blog)

Ez így elég durván hangzik. :Y Én szerencsére még nem találkoztam ilyennel, vagy inkább úgy mondanám, hogy nem kellett ilyennel beszélnem. Sanszosan nem is tudnék miről beszélgetni vele. :N

Én inkább azt nézem le kissé, akin ott lóg a kilós kutyalánc. Sz@r lehet, ha azzal kell bizonyítani, hogy ér valamit. :DDD

www.android.se-portal.hu *** www.nektech.hu *** Androidos leírások a Logoutomban *** Fél éves, fekete, T-Mobile-os SGS II eladó

(#14) Zolás válasza aggleány (#13) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-08 15:54:59

Zolás
(őstag)
(LOGOUT blog)

Szerencsés vagy, hogy nem kell ilyenekkel beszélgetned. A kilós kutyalánc meg találó. :DDD

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve http://db.tt/VAEJ3ka

(#15) aggleány válasza Zolás (#14) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-08 16:02:21

aggleány
(őstag)
(LOGOUT blog)

Ilyen szempontból én is szerencsésnek érzem magam. A kutyáktól meg bocsánatot kérek a kutyalánc kifejezés miatt. :DDD

Mondjuk én is sokat hallottam, ahogy srácok egymás között említik, hogy ha nincs kocsijuk, akkor labdába se rúghatnak. Ez az új divat, hogy ha egy pasas nem gazdag, akkor már szóba sem jöhet? :F

www.android.se-portal.hu *** www.nektech.hu *** Androidos leírások a Logoutomban *** Fél éves, fekete, T-Mobile-os SGS II eladó

(#16) Zolás válasza aggleány (#15) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-08 16:17:47

Zolás
(őstag)
(LOGOUT blog)

Igen, mert nem lehet vele virítani a többi barátnő előtt.
Jelen esetbe, akikkel én találkozom, azoknak: minimum egy jó kocsi+lakás+kutyalánc+sok pénz, hogy esetleg szóba kerüljön valaki, mint potenciális pasas. Addig egy csóró marad, akármilyen jó arc is legyen, vagy bármi egyéb.
Egyszer hallottam egy ilyen mondatot az egyiktől: Úgy összeköltözne egy jó csávóval, de csak akkor, ha nem kell beleszállni a költségekbe, mert a fizetését egyedül is el tudja költeni, ő abból nem ad. Sőt mégígy is kevés. Szóval egy olyan hapsi kell neki, aki hajlandó megfizetni azt, hogy ilyen igényes, és szép barátnője van. A többi barbie meg hevesen bólogat, és : Jaj de cukin megfogalmaztad, olyan kis okos vagy.
Na itt egy kicsit lementem hídba.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve http://db.tt/VAEJ3ka

(#17) aggleány válasza Zolás (#16) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-08 22:11:13

aggleány
(őstag)
(LOGOUT blog)

Már bocs, de kit érdekel, hogy a többi idióta mit gondol? :F Az ilyen "igényes" hölgyektől meg mentsen meg a Nagy Manitou minden normális pasast. :K

Elég szomorú, amiket írtál. Lehet, hogy most ez nem fog tetszeni, de én úgy gondolom, hogy a pasinak legyen legalább ugyanannyija (lakás, kocsi), mint nekem. Nem azért, mintha anyagilag érdekelne a dolog, inkább azért, hogy ő ne érezze magát kevesebbnek azért, mert mondjuk nekem van saját lakásom, neki meg nincs. Komoly problémákat láttam már ilyesmiből kiindulva, és ezt szeretném elkerülni. Mondjuk a jelen Kedvesnek kisebb lakása van, mint nekem, és nincs autója, de mivel őt ez jól láthatóan nem zavarja, engem sem érdekel. :N

Mellesleg még régebben sikeresen belefutottam egy olyan fiúkába, akinek az első randin kicsúszott az a kérdés a száján, hogy van-e saját lakásom és autóm. Azóta messzebb parkolok, és kezdésnek azt mondom, hogy albérletben lakom. :DDD

www.android.se-portal.hu *** www.nektech.hu *** Androidos leírások a Logoutomban *** Fél éves, fekete, T-Mobile-os SGS II eladó

(#18) Crystalheart válasza aggleány (#17) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-09 03:20:01

Crystalheart
(őstag)
(LOGOUT blog)

Én a legtöbb nőnél kiesek, mert vegetáriánus vagyok. A maradék nagy részénél kiesek, mert nincs autóm és elvből soha nem is lesz. A maradék nagy részénél kiesek, mert az intelligensekkel tudok csak rendesen szót érteni. A maradék nagy részénél kiesek, mert alkotóművészetre adtam a fejem. Ki marad?

Ezek után csoda, ha az ideálom az intelligens, művelt, megértő, környezettudatos, művész beállítottságú, rendkívül tehetséges (mellékesen gyönyörű is lehet) eszménykép? :D (Ja, és ennek a kategóriának is kiüti a nagy részét a vegetarianizmus, úgyhogy meg vagyok lőve.)

Édesanyám eladó frivolitás (hajócsipke) ékszerei:                                           http://angelietatting.meska.hu                                                                      http://www.facebook.com/angelie.tatting

(#19) The DJ válasza Crystalheart (#18) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-09 05:25:54

The DJ
(őstag)
(LOGOUT blog)

Olvasgattam a hsz-eket, de a tiédnél megakadt a tekintetem ezen a vegetáriánus dolgon. Komolyan mondod, hogy ez ekkora hátráltató tényezőt jelent? Mert egész egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy van olyan normális értékrenddel és felfogással rendelkező nő, akit ez elrettentene az ismerkedéstől vagy egy esetleges kapcsolattól. Oké, hogy nem a tucatnők között kell keresgélni azt, aki tolerálja, de kizártnak tartom, hogy ne létezzen olyan nő, aki belefér az általad felállított kritériumokba és még az sem zavarja, hogy te vegetáriánus vagy.

Ezen analógia alapján én még hátrébb indulok, mint te. :) Két olyan betegségem is van, amit a másiknak tolerálnia kell, mindkettő táplálkozással kapcsolatos, ebből kifolyólag nem ehetek szinte semmit úgy, ahogy mások, nem mehetek éttermekbe, nem állhatok meg csak úgy a sarki mekinél venni valami harapnivalót és bárhova megyek, bármit is csinálok magamnak kell gondoskodni a saját ennivalómról. Szigorú szabályok vannak, amiket be kell tartani és hibázni sem igazán szabad, mert komoly következményei lehetnek. Arról nem is beszélve, hogy minden egyes alkalommal nemet kell mondanom, amikor kínálnak valahol, utána pedig udvariasan elmagyarázni az elutasításom okát, amit persze általában nem értenek az emberek és marad az "azért egy falatot csak egyél már, végül is miattad csináltam" szöveg.

Ezek persze nehézséget okoznak a párkapcsolatban is, mivel a páromnak alkalmazkodnia kell hozzám, aki pedig még esetleg főzni is főz, annak újra kell tanulnia mindent a saját szabályaim szerint. Nem mondom, hogy ez könnyű, de akinek fontos vagyok és aki megszeretett, az nem ezen fog fennakadni, mert ez is csak egy dolog a sok közül, ami áthidalható. Lehetnék süket, lehetnék tolószékes vagy lehetne bármilyen fogyatékosságom, de akkor is ugyanúgy hinnék abban, hogy valaki ezek ellenére is képes szeretni engem. Mert van rá példa, mindenre van. Semmi sem lehetetlen, ha elég kitartó az ember.

De hogy a bejegyzéshez is hozzászóljak:

Az ideális nő... hát... érzékeny téma. Nem jövök a közhelyekkel, mert azokat már mindenki ismeri. Őszinte, megértő, kedves, humoros, stb, ezek az alap dolgok. Mégis, ami számomra a legfontosabb az a lelki azonosság. Értem ez alatt azt, hogy a nekem fontos dolgok neki is számítsanak, érzelmileg egy frekvencián kommunikáljunk és a legjobb, ha ehhez szavak sem kellenek. Az igazán fontos dolgokban legyen a tökéletes másom, de azoknál a dolgoknál, amik a gyengéim, ott viszont legyen a kiköpött ellentétem. Ha ilyen embert találok, akkor úgy passzolunk össze, mint a kirakós két régen elveszett darabja. Ahol gyenge vagyok ott kiegészít és folyamatosan arra sarkall, hogy jobb ember legyek, de mindezeken túl a hétköznapokban pedig tökéletes a harmónia, hiszen ugyanabba az irányba tartunk, ugyanazon az úton, mindezt pedig anélkül, hogy bármelyikünk is irányítani akarná a másikat.
A külső másodlagos. Persze fogjon meg benne valami, persze találjam meg benne azt a csodát, amiről képtelen lennék levenni a tekintetem, és amit el tudnék nézni életeken át. Lehet ez ez arca, a mosolya, a tekintete, lehet bármi. Viszont a tökéletes külső önmagában semmi. Lehet egy nő bármennyire is gyönyörű, képtelen lennék beleszeretni csupán a külsejébe. Mindig a lélek az, ami végül rabul ejt. A külső szépség illúzió. A belső ragyogás viszont sosem fakul ki.

De persze nem mondom, hogy könnyű megtalálni azt, aki számunkra az ideális. Még elvárások nélkül sem, hát még ha az emberre aggat is az élet valamilyen batyut az évek során. Viszont úgy gondolom sosem szabad feladni a keresést. Mindig nyitott szemmel kell járni. Nem kell eszeveszetten kapálózni utána, nem kell minden sarokba benézni a nagy ő-t kutatva, de tudnunk kell kit is keresünk ahhoz, hogy képesek legyünk észrevenni, ha az élet az orrunk elé sodorja. Mert ez így szokott lenni. A legváratlanabb helyzetben, időben és pillanatban ott terem valaki, aki egy pillanat alatt elvarázsol... beléd csap a villám, végigcikázik rajtad az ismeretlen, mégis ismerős érzés és akkor már tudod, hogy rabul ejtett. Ez pedig csodálatos érzés, mondhatni tökéletes. :)

Ja, és hogy számomra létezik-e a fenti tulajdonságokkal rendelkező nő? Létezik. Létezett.

[ Szerkesztve ]

"Ami jön, fogadjátok, ami megy, engedjétek! Ennyi az egész."

(#20) hengerPHanda

Új Válasz Privát 2012-02-09 08:36:26

hengerPHanda
(tag)
(LOGOUT blog)

:) :B <3

Nekem csak ennyi a velemenyem, azt hiszem, ebben a harom smiley-ban minden benne van, amit csak hozza szerettem vilna fuzni.

Szia, Kata vagyok. Kérsz egy lángost? http://www.phchat.eu

(#21) aggleány válasza Crystalheart (#18) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-09 11:44:02

aggleány
(őstag)
(LOGOUT blog)

Hát ez így valóban nem hangzik egyszerűnek. :( Hogy érted azt, hogy elvből nem lesz soha autód? :F

The DJ

Hogy érted azt, hogy "Létezik. Létezett." Még létezik, de már nem Veled? :F

www.android.se-portal.hu *** www.nektech.hu *** Androidos leírások a Logoutomban *** Fél éves, fekete, T-Mobile-os SGS II eladó

(#22) The DJ válasza aggleány (#21) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-09 16:21:59

The DJ
(őstag)
(LOGOUT blog)

[link]

"Ami jön, fogadjátok, ami megy, engedjétek! Ennyi az egész."

(#23) Crystalheart válasza The DJ (#19) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-09 16:27:05

Crystalheart
(őstag)
(LOGOUT blog)

Ehm, bonyolult az... Ha valaki teljesen jól elvan nem vegetáriánusként, akkor miért erőltessem rá? Miért tegyek neki rosszat csak azért, hogy nekem legyen egy kapcsolatom? Ez az én saját preferenciám. Nem leszek tőle lehangolt vagy depressziós. De erről már volt egy párszor szó, és jól hülyének is nézett kb. mindenki :D Persze az élet okozhat még meglepetéseket, de addig is megmaradok mindenkinek a barátzónában. Abban különösen jó vagyok. :)

Lisztérzékenység, Chron, tejérzékenység vagy ilyesmi? Nekem is van valamilyen emésztési bajom, rettentő könnyen fogyok, igen gyakran fáj és megy a hasam szinte véletlenszerűnek tűnő kaják után, és egyéb nyalánkságok... De öt éve nem jutottam dűlőre a dokikkal, küldözgetnek jobbra-balra, szedetnek velem mindent, de egy nyomorék biopsziára nem képesek elküldeni, hiába kértem célirányosan... És ezek után simán kinézem belőlük, hogy fölállítsanak valami téves diagnózist. (Anyámnak legalább fél évig nem vették észre a Lyme-kórt, hiába járt rendszeresen orvoshoz, csak amikor már rég visszafordíthatatlan ízületi gondokat okozott...) Az lesz a vége, hogy fizethetek százezret klinikára, mielőtt bélrákot kapnék.

aggleány: Környezettudatosság... valamint az antik és eklektikus stílus szeretete. Biciklim, lovam és hintóm lesz, nem autóm. Én már csak ilyen archaikus emberke vagyok, karóra helyett is domborműves zsebórám van. :D

[ Szerkesztve ]

Édesanyám eladó frivolitás (hajócsipke) ékszerei:                                           http://angelietatting.meska.hu                                                                      http://www.facebook.com/angelie.tatting

(#24) The DJ válasza Crystalheart (#23) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-09 16:48:55

The DJ
(őstag)
(LOGOUT blog)

"Lisztérzékenység, Chron, tejérzékenység vagy ilyesmi?"

Így, ebben a sorrendben. :)

"Ami jön, fogadjátok, ami megy, engedjétek! Ennyi az egész."

(#25) Crystalheart válasza The DJ (#24) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-09 17:10:13

Crystalheart
(őstag)
(LOGOUT blog)

Mind a három? Atyaég, hát nem vagy szerencsés :S (Komolyan, mit, azaz mi finomat lehet ezek után enni? Nekem ezek így kilőnék az egész étrendemet, ami pedig mindent jelent, amit meg tudunk szerezni vagy termelni. Ezért is tartok tőle, hogy valamelyiket megtalálják nálam, mert akkor vagy egészségtelen és egysíkú minimál étrend, vagy anyagi csőd a speciális cuccok miatt. Tehát jó eséllyel előbbi. Tudom, ez idegesítő kérdés - poén, tőlem is megkérdezik mindig, mert összekeverik a hús nem evését a vegánsággal.)

[ Szerkesztve ]

Édesanyám eladó frivolitás (hajócsipke) ékszerei:                                           http://angelietatting.meska.hu                                                                      http://www.facebook.com/angelie.tatting

(#26) hoffman_ válasza Crystalheart (#18) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-09 17:11:54

hoffman_
(PH! kedvence)
(LOGOUT blog)

Nem felvágni akarok, de az asszonykámmal kijönnél :D

mod:

De hogy tényleg ne felvágásnak tűnjön. Rohadtul semmi nagy igény nincs abban, amit leírtál. Autó? Ugyan. Megértő? Azt hittem ez természetes. Vega? Najó, ez buziság szerintem :DDD De a lányoknál/nőknél nem látom ezt soha úgymond "hátráltató tényezőnek". Művészlélek? Ez miért lenne baj. Intelligens? Szintén magától értetődő. Környezettudatos? Esküszöm ez a legnehezebb dió, szóval annyi baj legyen :)

Nincs itt konflikt, egy szál sem.

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting, is not wasted time."

(#27) Crystalheart válasza hoffman_ (#26) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-09 17:17:23

Crystalheart
(őstag)
(LOGOUT blog)

:D Jó neked :DDD

(Színésznő, író, költő, vagy? :DDD Mert nem csak a művészlelket írtam, hanem a rendkívüli, kiemelkedő, egyedülálló tehetséget is. És vegetáriánus? :Y

Na látom szerkesztettél :) Na de abban egyetérthetünk, hogy nem rohangál minden százezredik sarkon sem ilyen nő.

[ Szerkesztve ]

Édesanyám eladó frivolitás (hajócsipke) ékszerei:                                           http://angelietatting.meska.hu                                                                      http://www.facebook.com/angelie.tatting

(#28) hoffman_ válasza hoffman_ (#26) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-09 17:19:13

hoffman_
(PH! kedvence)
(LOGOUT blog)

Ja, és a párom lovagol, olvastam a hintót, ha szólsz beajánlhatunk sok szép hölgyikénél, aki kibékülne a hintóval :D

#27:

Hát, minden sarkon tényleg nem lesz(az azért kellemetlen lenne, már érted :D), de szerintem ezek a dolgok abszolúte nem nagy igények. Komolyan :)

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting, is not wasted time."

(#29) Crystalheart válasza hoffman_ (#28) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-09 17:23:10

Crystalheart
(őstag)
(LOGOUT blog)

Ehm, köszönöm a felajánlást, de már hét éve tudom, ki a múzsám. :)

Igaz, nem kifejezetten hiszek abban, hogy csakis egyetlen személy iránt lehet egy időben gyengéd érzelmeket táplálni, az egyetlen korlátozó dimenzió csupán a véges időnk.

Édesanyám eladó frivolitás (hajócsipke) ékszerei:                                           http://angelietatting.meska.hu                                                                      http://www.facebook.com/angelie.tatting

(#30) hoffman_ válasza Crystalheart (#29) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-09 17:24:46

hoffman_
(PH! kedvence)
(LOGOUT blog)

Igaz, nem kifejezetten hiszek abban, hogy csakis egyetlen személy iránt lehet egy időben gyengéd érzelmeket táplálni

Hm, ebbe mintha már múltkor belegabalyodtunk volna. Igazából szerintem ez sületlenség... lenne, ha nem tenyereltem volna bele én is. De összességében igazán szerelmes az ember egy személybe lehet, ezt tartom a mai napig :)

Viszont ha 7 éve van múzsád, akkor hol a gond? Tud is róla, hogy meg van tisztelve? Az nem hátrány :D

"The time you enjoy wasting, is not wasted time."

(#31) Crystalheart válasza hoffman_ (#30) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-09 17:34:28

Crystalheart
(őstag)
(LOGOUT blog)

Igazán szerelmes egy emberbe? Azt tartom, hogy mindenkit máshogy, másért, más módon szeretünk, de azt nem lehet mondani, hogy jobban vagy kevésbé. Két egymást követő szerelem is lehet egyaránt mély, pedig másról van szó, aki nem azonos az előzővel, mégsem mondhatjuk minden esetben, hogy az egyik felülmúlja a másikat. A kishúgomat sem szeretem kevésbé, mint életem szerelmét. De igazad van, pont erről dumáltunk a múltkor. :)

A múzsám egyelőre nem ismer. Hét éve még elég éretlen is voltam, jobb is ez így, komolyan, sokan elszúrják az életüket az ész nélküli falnak rohanással. A múzsa az múzsa, nem potenciális ágybetét. :) Némely író mán csak ilyen hülyén működik. :D A közeljövőben szánok neki több filmszerepet is, ha eljutok odáig - mert ifjú színésznő -, de mint mondtam, barátzóna.

Édesanyám eladó frivolitás (hajócsipke) ékszerei:                                           http://angelietatting.meska.hu                                                                      http://www.facebook.com/angelie.tatting

(#32) hoffman_ válasza Crystalheart (#31) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-09 20:51:36

hoffman_
(PH! kedvence)
(LOGOUT blog)

Két egymást követő szerelem is lehet egyaránt mély

No, ki is bújt a szög a zsákból. Amíg nem párhuzamos, addig szerintem is teljesen rendben van :) A többivel egyetértek.

A múzsám egyelőre nem ismer...de mint mondtam, barátzóna.

Öcséém, ne tolj ki magaddal, így fogsz megöregedni! :D Öreg hiba :)

"The time you enjoy wasting, is not wasted time."

(#33) Crystalheart válasza hoffman_ (#32) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-09 22:00:23

Crystalheart
(őstag)
(LOGOUT blog)

Nem számít, én hogyan öregszem meg, ez úgysincs kihatással a társadalomra. :)

Édesanyám eladó frivolitás (hajócsipke) ékszerei:                                           http://angelietatting.meska.hu                                                                      http://www.facebook.com/angelie.tatting

(#34) aggleány válasza The DJ (#22) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-10 15:20:40

aggleány
(őstag)
(LOGOUT blog)

Sajnálom. Nekem Apum ment el így.

www.android.se-portal.hu *** www.nektech.hu *** Androidos leírások a Logoutomban *** Fél éves, fekete, T-Mobile-os SGS II eladó

(#35) aggleány válasza Crystalheart (#23) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-10 15:32:05

aggleány
(őstag)
(LOGOUT blog)

Ha meglesz az a hintó, elviszel egy körre? :D

The DJ

Az egyik barátnőmnek is Chronja van. Ettől függetlenül jól megvan, úgy csinál, mintha nem lenne semmi baja. Nem mondanád meg róla, hogy mivel küzd.

www.android.se-portal.hu *** www.nektech.hu *** Androidos leírások a Logoutomban *** Fél éves, fekete, T-Mobile-os SGS II eladó

(#36) The DJ válasza aggleány (#35) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-10 16:21:47

The DJ
(őstag)
(LOGOUT blog)

Szerencsére rajtam sem látszik a probléma, megtanultam együtt élni vele, sőt, ha lehet nem is hozom szóba idegen társaságban, mert nem szeretem, ha sajnálnak. Ugyanolyan ember vagyok, mint mások és én is megvívtam (megvívom) a magam harcát, mint a többiek. Ami kimerítő az a jobb és rosszabb időszakok váltakozása, nagy lelkierő kell hozzá, hogy ilyenkor az ember ne keseredjen bele a dolgokba és pozitív tudjon maradni. De mindezektől függetlenül is azt mondom, hogy az élet szép, élni csodálatos, és a problémáim ellenére is igyekszem kihozni a maximumot belőle. :)

"Ami jön, fogadjátok, ami megy, engedjétek! Ennyi az egész."

(#37) aggleány válasza The DJ (#36) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-10 16:48:47

aggleány
(őstag)
(LOGOUT blog)

Tökéletesen megértelek. Én is elég sokszor láttam, hogy mivel jár ez a dolog, és tényleg nem lehet egyszerű ezzel együtt élni, pláne úgy, hogy ne keseredjen meg az ember. Őszinte tiszteletem, amiért képes vagy ilyen helyzetben is ilyen pozitívan szemlélni a világot. :R

www.android.se-portal.hu *** www.nektech.hu *** Androidos leírások a Logoutomban *** Fél éves, fekete, T-Mobile-os SGS II eladó

(#38) Crystalheart válasza The DJ (#36) üzenetére

Új Válasz Privát 2012-02-11 10:22:08

Crystalheart
(őstag)
(LOGOUT blog)

Engem az idegesít az egészben a leginkább, hogy a Chront és társait nem kutatják elég intenzíven, talán mert nem elég közismertek, vagy nincs benne akkora buli. A lisztérzékenység esetében állítólag már megtalálták azt az enzimet, amit az étellel együtt bejuttatva képes lebontani a glutént, de a szabadalmak és engedélyeztetési eljárások miatt talán sosem lesz forgalomban. Hülye dolgok.

[ Szerkesztve ]

Édesanyám eladó frivolitás (hajócsipke) ékszerei:                                           http://angelietatting.meska.hu                                                                      http://www.facebook.com/angelie.tatting

navigáció

listázás
üzenetek  >|