2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Heroes of the Storm: Tychus talent build guide

Írta: | Kulcsszavak: Heroes of the Storm . HotS . Blizzard . MOBA

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

A bejegyzés nem frissül, itt vannak a friss buildek!

Overkill Tychus

Grenade Tychus

Tychus jelenleg az egyik legjobb ár/érték arányú hős, bár egy nerf be van rá ígérve (ami valószínűleg az Odin-t fogja érinteni, viszont mivel nem instant az átalakulás, így lehet nem / vagy csak picit nyúlnak hozzá). Képességeivel nagyon jó lane push-ra, elég szép burst dmg-je van, viszonylag masszív az assassinok között (főleg egy Vallához képest), cserébe kevésbé mozgékony, illetve ha beleszakítanak az Overkilljébe, akkor a következő 15 secben a dps-e sem túl erős level 10 előtt. Meglátásom szerint 2 életképes buildje van az Overkill build az Overkill képességet buffolja az egekig, míg a Grenade build az early game push-ban jó, illetve később a megnövelt Grenade range miatt könnyebben tud channelinges spelleket (pl Nazeebo ulti) szakítani. Tychus is nagyon jó talentekkel rendelkezik, kevés szinten van kötelező választás.
(Létezik Tychus-hoz is egy Auto Attack build - továbbiakban AA, olyan talentekkel, mint a Rapid Fire, Giant Killer, Fury of the Storm, de az nagyon ritka, hogy Team Fightok esetén az embert hagyják 1 helyben állva dps-elni, így ez szerintem nem életképes magasabb szinteken.)

Level 1: Rögtön az első szint viszont ilyen kötelező választást tartalmaz, az Armor Piercing Rounds teszi az Overkill-t olyan fegyverré, amivel már Level 1-től kezdve képes Tychus pár másodperc alatt elintézni szinte bárkit. A többi talentet kb egyforma erősnek gondolom, mindnek van előnye, de mind csak másodrendű lehet az Armor Piercing Rounds mellett.

Level 4: Az első 2 talent (Vampiric Assault, Focused Attack) csak az AA buildbe illik, a Spray 'n' Pray segít a távolság megtartásában, ami nagyon fontos egy assassinnak, így az Overkill buildbe nem is érdemes mást választani. A Melting Point az early game lane pushban nagy segítség, de a meccs vége felé már nem sok hatása van.

Level 7: A Searing Attacks és Rapid Fire az AA buildbe valóak, a Quarterback (helló NFL!) a már emlegetett szakítás miatt jó, míg a First Aid abban segít, hogy életben maradjunk. Itt jön ki az Overkill igazi ereje, hogy bár chanellinges, de közben a többi képességet is tudjuk használni. Persze ha jó healer van a csapatban, akkor nem feltétlenül van szükség erre a talentre, de egy gyengébb burst healer (mint pl Brightwing) esetén szükség lehet rá.

Level 10: A Drakken Laser Drill leginkább akkor választható, ha nem szeretnénk elveszteni a gránát dobás képességét valamilyen spell szakításához, egyébként Odin az egyértelmű választás. Egyrészt kapunk vele egy új health bart, másrészt az Overkill után a gyengébb minigun sebzéshez képest a dps-ünk is ismét felugrik vele, plusz aoe sebzésünk is lesz.

Level 13: Ismét 2 AA buildbe illő talent van itt (Giant Killer, Stim Pack), bár ez utóbbi talán az Overkill buildbe is beférhet. Mellettünk a Relentless segít abban, hogy kevesebb ideig tudjanak kivonni a forgalomból, míg a Lead Rain ad egy újabb mini cc-t a Grenade mellé.

Level 16: A Lock and Load olyan kis ideig ad buffot, hogy nem éri meg választani, az Executioner az AA buildbe fér be, ha van a csapatban lassítás, a Concussion Grenade segít távol lökni, vagy közelre "húzni" bárkit, persze csak jó célzás esetén, míg a Stoneskin a healer dolgát könnyíti meg. (A First Aid + Stoneskin + Odin összességében ad 165% plusz hp-t, ami még fókusz dps esetén is megmenthet.)

Level 20: A Fury of the Storm az AA buildbe illik (illetve segít az aoe dmg-ben is, ha véget ért az Overkill), a Bolt of the Storm a sztenderd assassin választás, főleg a kevésbé mozgékony hősök esetén, a Big Red Button nem csak a Nuclear Blast képesség miatt jó, hanem a hosszabb Odin miatt is, míg a Focusing Diodes a lézert teszi olyan erőssé, hogy kénytelen vele kezdeni valamit az ellenfél.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.