Szóval van az Új Széchenyi Terv. Mivel AdWords kampányok beállításával is foglalkozom, egyik partneremnek be kellett erre állítani egy jó kis hirdetést.
Alap tény, hogy felvesszük a következő kifejezéseket: új széchenyi terv, és széchenyi terv (itt kisbetűvel, mert eleve nem case sensitive)
De, ugye fel kell venni az "elütéseket is", ekkor kisebb röhögést váltott ki kollégáim közt, mikor felvettem a következő szavakat, kifejezéseket
új széchényi terv
széchényi terv
új szécsényi terv
szécsényi terv
Nos, mai termés, 158 látogatás(kattintás), ok, de ami bizarr és meglepő, az a következő megjelenés szám, vagyis ennyien írták be ezt a keresőbe:
új széchényi terv 23x
széchényi terv 18x
új szécsényi terv 12x
szécsényi terv 9x
És azt mondja Viktorunk, hogy átlagos, művelt vállalkozó egyedül nem tud kitölteni egy pályázati anyagot.
Ok, de az ilyenek inkább ne is írjanak semmit, szerintem
Azt hiszem fel kell vegyem az úly szécsényi terv és az ujj csészényi tervet is lassan