Azt hinnéd nincsen, márpedig van,
A főút mentén, a fák alatt:
Térkövezett útszakasz.
A tégla sok, közmunkás elég.
Útburkolatnak aszfalt-kenés?
Azt bárki megtehetné.
Az élmény már majdnem készen,
Egy kéne a teljességhez:
Dildó a nyereg helyére.
[ ÚJ BEJEGYZÉS ]
Azt hinnéd nincsen, márpedig van,
A főút mentén, a fák alatt:
Térkövezett útszakasz.
A tégla sok, közmunkás elég.
Útburkolatnak aszfalt-kenés?
Azt bárki megtehetné.
Az élmény már majdnem készen,
Egy kéne a teljességhez:
Dildó a nyereg helyére.
Jó!
Ne is mondd, Bekescsaban is ezt az átkozott térkövet teszik mindenhova.Utálok rajta biciklizni. Hát még egy versenybicajjal milyen mogyorótörő.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
Tiszaújvárosban párhuzamosan építettek kerékpárutat és gyalogjárdát. A járda aszfaltos, a kerékárút térköves. Lehetne fordítva!
Hungárián is van ilyen rész, hogy a járda aszfalt a bringa út meg térkő. Nem tudom milyen idióta találta ki. Ráadásul van olyan rész ahol ki van lazulva az egész és táncol a kerék alatt.
Sok idióta, ez az eredménye, mikor olyan dönt, akinek köze nincs a témához.
Itt, a kisvárosban a főút egyik felén van egy széles járda, ami csak kerékpárút (nem gyalog- és kerékpárút). Egy jó darabig teljesen térköves, aztán miután elfogyott a matéria, folytatódik a régi aszfaltos út. Nem egy kifejezetten hosszú szakasz, de épp elég hosszú ahhoz, hogy a végére bőven megunjad a térkövön biciklizést.
[ Szerkesztve ]
"A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."
Bp Béke tér környékén is térköves ha jól emlékszem.
..szerintem jónak tűnik
(#7) batmanéhes
Hollandiában minden belterületi kerékpárút térköves. Ráadásul az utóbbi időben csak bordó lehet. Na most mi lesz?
Ahol nem sikerül lerakni rendesen, ott az aszfalt is béna lesz, javítani nem fogják. Ez legalább nem fagy szét és újrahasználható.
"Na most mi lesz?"
Nem tudom, tiszta mexican standoff szitu ez. Főleg úgy, hogy csak bordók lehetnek.
"Ahol nem sikerül lerakni rendesen, ott az aszfalt is béna lesz"
Hát, de attól nem lesz jobb a térkő, mert a rosszul megcsinált aszfalt rossz. Szétfagyni meg lehet, hogy nem fagy szét, de szétbarmolódik mástól.
"A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."
Hollandiában minden belterületi kerékpárút térköves.
Maastrichtban nem láttam ilyet...
A térkő olcsóbb, mint az aszfalt, igaz, hamarabb tönkre is megy, besüppedhet bizonyos pontokon, de aztán meg javítani olcsóbb, mint az aszfaltot. Ezért teszik ezt inkább, hiába kényelmetlen. :\ Habár hozzá kell tenni, hogy nem minden térkő pereme lekerekített, pl. a Vác főterén lerakott sík kövön kényelmes bringázni is. (Az lehet, hogy ez már nem olcsóbb.)
[ Szerkesztve ]
A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
A Nitro sorozatban több, vásárlásra ajánlott notebookot is láttunk már, most az egyik legújabb modellt próbáltuk ki.
Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
A Google-nek megvan a terve, hogyan cseréli le a sütiket, de a brit adatvédelmi hatóság szerint többet kell tennie a cégnek a fogyasztók magánszférájának védelme érdekében.
A saját boltjaiban már nem erre a technológiára építene az Amazon, de külsős üzletekben egyre több helyen alkalmazzák a pénztármentes megoldását. Azt mondják, tévhit, hogy indiai emberek figyelik a vásárlókat a rendszer helyett.