2024. június 9., vasárnap

Gyorskeresés

Samsung i900 Omnia Vodafone Garancia

  • (f)
  • (p)
Írta: |

Sziasztok! Ez az első írásom, de sajnos nem jó dolgokról szól ! Először is azzal kezdeném, hogy egy i900...

[ ÚJ TESZT ]

Sziasztok!

Ez az első írásom, de sajnos nem jó dolgokról szól !

Először is azzal kezdeném, hogy egy i900 Omnia mobiltelefon "boldog" tulajdonosa vagyok 3 hónapja. Vagyis azt lehet mondani, hogy nem is én vagyok a tulajdonosa ( erre majd még visszatérek ) .

Az egész történet úgy kezdődött, hogy 2008.10.04-én vásároltam egy Samsung i900 Omnia típusú mobiltelefont a Vodafonnál. Először pár napig minden jó, szép, semmi gond, a teló király, tényleg semmi gond. Sokat volt nyomogatva. Pár hét után észrevettem, hogy nagyon hamar lemerül. Először azért nem tűnt fel mert a telefont elég sokat használtam, és ez természetes dolognak számított. Bevittem a Vodá-hoz, hogy ez van a telefonnal, mit lehetne tenni. Elküldték szervizbe. (Csak úgy mellékesen: Kértem cseretelefont, adtak egy régi Sony Ericsson-t, se kamera, se semmi. Azért nevetséges, hogy nem tudnak adni legalább egy hasonló kategóriás telót. Na mindegy, most nem ez a fő probléma. ) 2 hét után megjött a telefon, csörögtek, mentem érte. A munkalapon: hiba javítva, aksi csere történt. OK, mondom megpróbálom, pedig biztos voltam benne, hogy nem lesz jó mert apámnak ugyanilyen telefonja van, és mikor a probléma először megjelent az volt az első dolgunk, hogy aksi csere+töltő csere. ( Azt még hozzá tenném, hogy a telefont teljesen karcosan kaptam vissza. ) A telefonnal úgy kezdtem, hogy feltöltöttem, majd letettem az asztalra. Hozzá se lett nyúlva, de kb. 30 óra múlva "meglepődötten" vettem észre, hogy a telefon ki van kapcsolva. :( Sajnos szükségem volt a telefonra, tehát nem tudtam egyszerre visszavinni a Vodához. Kb. 2 hét múlva visszavittem. Megint mondják bent, hogy kb. 14 nap. Mondom jó, csak legyen jó a telefon. A probléma leírásba bele lett írva, hogy szoftverhiba, mert ( úgy látszik, hogy a Vodafonnál jobban értett hozzá ) valaki mondta, hogy szoftverhiba is lehet a gyors merülés. Ez volt karácsony előtt. Még gyorsan visszaküldték a telót, nehogy 15 nap után érjen vissza, mert akkor már lehetne cserét kérni. Mobiltelefon fóliája összekarcolgatva MEGINT (!) , de most még munkalapot sem kaptam hozzá. Csak egy tesztet az ÚJ AKKUMULÁTORRÓL ! Hazahoztam. Megpróbáltam, mert arról nem szóltak semmit, hogy mit csináltak a telefonnal. Sajnos szomorú volt az első bekapcsolás: Ugyanaz a képernyő fogadott, mint azelőtt. Tehát szoftverfrissítésnek semmi nyoma. Azért mert nem is csináltak rajta semmit. Ezután most tartunk ott, hogy legyenek szívesek kicserélni a telefont. Felhívjuk a Vodafone-t, onnét átirányítanak a Samsunghoz. Felhívtuk a Samsungot. Ott azt mondták, hogy írjunk egy levelet, melyben kérjük a mobiltelefon cseréjét. Megtörtént. Szomorú válaszlevelet kaptam. Sajnos kérését elutasítottuk, mert ez a probléma gyorsan (!) megjavítható, és hogy hívjuk fel a hivatalos szervízt. Ez a TELEMAX. Megkeresem a számát, felhívom. Hát azt nem mondom, hogy szépen elbeszélgettünk, mert nem így volt ! Most megint ott tartok, hogy a telefon szervizben. Papíron : Cserét kérek, mert a telefon már 2x volt szervizben "megjavítva", de ennek ellenére sem lett jó. Kíváncsi vagyok, hogy most mi lesz, de ha valaki tud, olyan jogszabályt ami a kicserélést "követelné" akkor kérem ne tartsa magában. Azért írtam azt az elején, hogy nem én vagyok a tulajdonosa, mert már többet volt szervizben, mint nálam. Pedig én nem ezért vettem ilyen telefont, hogy ne az enyém legyen.

Sajnálom, hogy ilyen rossz bejegyzést kellett először írnom, de ez van sajnos. Legyen ez egy elrettentő példa mindenki előtt.
Valamint tényleg kérek mindenkit, ha tud valamilyen olyan jogszabályt, ami a kicserélésre vonatkozna, akkor NE TARTSA MAGÁBAN!
Kérem, hogy kommenteljétek az írásomat, hogy lássam legalább azt, hogy csak én jártam ilyen szerencsétlenül vagy van más olyan is, akit így átvertek!

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.