2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Az élet rovat

RE. Magyar Posta...

  • (f)
  • (p)
Írta: |

Én is megjártam a Magyar Postával. Tavasszal döntöttem úgy, hogy inkább fizetek nyolcszor annyi pénzt...

[ ÚJ TESZT ]

Én is megjártam a Magyar Postával. Tavasszal döntöttem úgy, hogy inkább fizetek nyolcszor annyi pénzt benzinre és személyesen hozok el valamit, mint hogy ezeknek a hiénáknak a kezébe kerüljön a csomagom.

Banki átutalással vettem egy Airsoft (műanyag játékfegyver falidísznek) puskát, amivel a hétvégi játékon szerettem volna játszani. A feladó Veszprémből adta fel csütörtök kora reggel a csomagot Express 2 napos időgarantált díjjal, amit a pici MPL-es autó hoz ki. Legalábbis kellett volna...

A "fegyvernek" pénteken délután kellett volna megjönnie, de hiába kuksoltam egész nap az ablakban, nem jött. Ekkor már tudtam hogy baj van, mert hétvégi szállítás nincs, így nem is fog megjönni, és nem fogok tudni elmenni a játékra, amire meghívást kaptam...Felvettem a kapcsolatot a feladóval, és kértem, hogy a feladási bizonylatot faxolja el nekem, ami azonnal meg is jött rajta a pecséttel és a dátummal. Jegyezze meg a kedves olvasó a dátumot, mert később fontos lesz. A dátum: 11.-e

Ekkor írtam a Postának 2 darab kedves segélykérő levelet (emailt). Azért ennyit mert két külön ügyfélszolgálatot kerestem meg. Az MPL-es és az általános panasz/észrevétel szolgálatot. Mindkettő kedvesen válaszolt, hogy: Ne aggódjak, meg fogják keresni a csomagom és amennyiben hibát követtek el, kártérítésre jogosult vagyok, ami az Express díj 200%-a, azaz 4000 Forintra.

Ekkor már kezdett felmenni a pumpa, mert teljesen egyértelmű volt, hogy ők hibáztak, de most már az is világossá vált, hogy gőzük sincs, hol a csomagom. Ez már a 4. nap volt.

Ugorjunk pár napot...

16.án kedden felhívott nevelőapám, hogy meghozták a csomagomat, és az MPL-es kézbesítő nyomdafestéket nem tűrő szavakkal illette őt, amiért lassan nyitott ajtót, "...mert Ő KURVÁRA siet" zárással. Nevelőapám egy beteg öregember, aki járni alig tud, de lemászott a 2. emeletről, hogy át tudja venni a pakkot, mert látta rajtam milyen idegi állapotban voltam már, attól hogy a Posta hülyére vesz.

Innentől kezdett elmérgesedni az ügy...

Ismét írtam egy emailt a Posta panaszosztályára,külön kiemelve alkalmazottuk görény viselkedését nevelőm felé, ahonnan azonnal, mintha már napok óta készen lenne, jött a jól becsomagolt válasz de nem akárkitől hanem a Főosztályvezető Helyettestől és nem "Marikától", mint korábban..Természetesen ez nem email formában jött hanem ajánlottan, személyes átvételre egy A4-es borítékban. Íme:

Mi nem hibáztünk, mert a csomag hétfőn 15.én lett feladva Veszprémből, és Kedden délben már kézbesítve is lett. Innentől kezdve semmilyen kártérítési kérelmét nem vesszük figyelembe...
Ha jogi útra szeretné vinni az ügyet, figyelmeztetjük, hogy jogászaink képzett szakemberek, és amennyiben veszít a bíróságon, ön fizeti az összes költségünket...Az alkalmazottunkkal meg beszéltünk, nem fordul elő többé.

Az ziher, mert nem bízok rátok soha többé semmit, gondoltam. Párszor el kellett olvasnom a levelüket, hogy leessen, hogy nem elég, hogy hülyére vettek kezdettől fogva. de át is vertek, és meg is fenyegettek.

Ekkor fogtam és széttéptem a dobozra ragasztott szállítói levelet örző KINYITHATATLAN fóliát és kivettem a papírt belőle, amin a 11.-ei Veszprémi pecsét helyett egy 15.-ei pecsét fogadott. Na ekkor káromkodtam egy akkorát, hogy a szomszéd is átjött, hogy mi a baj.

A rohadékok letépték az eredeti cetlit és új cetlit ragasztottak a dobozra hamis adatokkal...

Hát Kedves olvasóm, ez a Magyar Posta napjainkban. Időgarantált, Kedves, Udvarias, Segítőkész, És véletlenűl sem hazudik, és ahogy Borat barátunk mondta: "NOT" (ejtsd: NÁÁÁÁT )

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.