Helló mindenkinek aki ezt olvassa! Szeptember környékén vettem a kék szolgáltatónál előfizetésbe egy LG KF600-as telefont mert tetszett a dolog. Nagy örömmel bontogattam itthon mikor meg láttam a kijelző felső sarkában 1 husos karcolást. mondom magamba biztos csak a folia lesz a hibás. Tehát fólia levétele következett! Mit lát szemem itt is ott volt a karc. Gondoltam nem érdekel a dolog 3 napon belül vagyok visszavihetem. Következő jelenség ami fogadott bekapcsolásnál az alsó kijelzőn a tömkeleg pixel hiba. Kicsit néztem, de gondoltam nem baj hisz 3 nap és holnap visszaviszem a karc és a pixelek miatt. Tehát vissza pestre örkényből másnap, ahol vettem a cuccot. Belépünk a helységbe kellemesen meleg a külső hideg után, szól egy fiatal hölgy hagyjuk a sorszámot menjünk csak hozzá. Nagy örömmel vittem a telefont, hogy nekem 3 napos garanciális problémám van karcok, pixelek és, hogy legyen oly kedves kicserélni. A hölgy(lány) mondta természetes de had nézzem meg elötte. Telefon bekapcsol, nézi-nézi mondja nincsen rajta pixelhiba de hagyjuk ott neki, mert elküldi kivizsgálásra. Ezekután mondom maradjon hát azt az 1 hetet kibírom nélküle, a szervíz csak nem vak. Jön az SMS a hibás készüléke javítva van kérjök fáradjon be érte. Az 1 hét helyett ugyan 2 hét lett de nem baj lényeg megoldodik a hiba. Bemegyünk , ismét kellemes fogadtatás, a hölgynek mondom, jöttem a telefonomért amit 2 hete hagytam itt. Hátrament és előhozta a telefont. Elkezdte olvasni a jegyzőkönyvet amikor felment bennem a pumpa, 2 hétig tartogatták és semmit sem tettek hisz szerintük nem garanciális probléma, természetesen a hölgy még tetézte a dolgot a szerintem undorító vigyorgásával. Kérettem a főnököt, aki egy fiatal suhancra hasonlított inkább, de mondom hátha, ő, ő látni fogja a problémát. Lefuttatuk a tesztet és meglejentek számára is a pixelhibák, mondta hagyjuk ott megint és most ő intézi a dolgot. Ismét 1 hetet mondtak amiből 2-ő lett. Természetesen jött az SMS, bizakodva ismét kocsiba ültünk és mentünk a telefonért Örkényből Budapestre. Egy gégemetszett srác fogadott minket a boltba aki igen nehézkesen beszélt, de mondom mindegy a dolog csak kapjam már meg a telefonomat. Erre ismét nem található hiba a telefonon és tökéletesen működik. A srác elhabogta, hogy ki kéne mennünk Budaörsre a T*lem*x nevezetű céghez akik intézik a dolgot. Ekkora már késő volt, ezért kocsiba be, Budapest Örkény. Másnap, Örkény Budaörs út. Hözzáteszem ekkor még mindíg csak 2 napig használtam az elöfizetésemet és teljes hónapot számláztak a kékek. A T*lem*x-nál kipateroltak minket a parkolóból, hogy mit képzelünk álljunk meg máshol. Végre bekeveredtünk, erre közölték, hogy nem tehetnek semmit mert már volt nálluk a készülék, de hívjuk az LG-t. LG-t felhívtuk, kellemes női hang vette fel a telefont és mondta semmit se tud kezdeni. Felemelt hanggal felszólítottam rá, hogy intézkedjen mert már elegem van a nemtörődömségből. A hölgy mondta tartsam beszél a vezetőséggel, fél órát vártam mire kinyögte, hogy várjak még fél órát amíg beszél a T*lem*xal, csöng fél óra, inkább háromnegyed óra mulva a telefon, hogy vigyük vissza és ő kezeskedik róla, hogy burkolat illetve kijelző csere lesz a telefonon. Mondom HURRÁ. Visszavittük rögtön a telefont az úr mondta, hogy 5 munkanapon belül jön az sms, hogy kész a tekefon. 1 hónap múlva jött az SMS, "Jöhet JAVÍTOTT készülékéért". Ma nagy örömmel és izgalommaé mentünk ki budaörsre, meglesz a telefonom végre!! Erre belépünk az ajtón, veszem elő a papírt, Semmit sem csináltak a telefonnal. Jött a nagyon csúnya leszólás, hogy mit képzelnek a k*//** m*//**/ pofájukról és, hogy szakadna le az arcuk. A telefonon a garanci alatt lett még 1 óriási karc hála a tárolásnak amit ők 1 uzsonnás szatyornak hisznek. Most hazahoztam már, de még nincs vége az ügynek. Vettem 1 telefont ami azóta fele annyiba kerül és még az elején is értékcsökkent volt. Remélem más nem szalad hasonlóba. Kívánok minden olvasónak eredményekben gazdag újévet, Főleg az LG Magyarország KFT.-nek, A T*lem*x-nak lehúzásokban gazdag új évet.
Gyorskeresés
Garancia?!
Helló mindenkinek aki ezt olvassa! Szeptember környékén vettem a kék szolgáltatónál előfizetésbe egy LG...
[ ÚJ TESZT ]
Percről percre
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
Friss előzetesen a Monster Hunter Wilds (PC, PS5, XSX)
A PC-re és konzolokra szánt folytatás valamikor jövőre debütál.
-
Computex: GeIL DDR5 memóriák
A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
Hauntii teszt
Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
Google, Magic Leap, AI, AR
Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
-
TicWatch Pro 5 Enduro teszt
WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
AI-hálózat, de NVIDIA nélkül
Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
AI: a banké a felelősség
Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Sony, PS5, több költés
Csökkennek a PlayStation 5 konzol eladásai, de a Sony szerint nincs miért aggódni, mert a felhasználók többet költenek.