2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Az élet rovat

Agyhalál a Pannonban?

  • (f)
  • (p)
Írta: |

Olvasom a cikket a Mobilarénán arról, hogy a Pannon mobilszolgáltató új irodaépületet...

[ ÚJ TESZT ]

Olvasom a cikket a Mobilarénán arról, hogy a Pannon mobilszolgáltató új irodaépületet építtetett magának. Miután másodjára verik ki nálam a biztosítékot, mint atom, gondoltam, megírom a véleményem.

Először is már az sem jó ötlet, hogy egy légtérbe terelik az összes dolgozót. Tisztában vagyok vele, hogy ezt szinte minden multi csinálja, ettől még nem jó. Állandó zsongás, zaj, van, aki háttérzenével tud rendesen dolgozni, van, aki teljes csendben, van, aki néha beszélne a kollégájával, van, aki nem.

De ez az ötlet, hogy nincs mindenkinek saját dedikált asztala, ez végleg kiakasztott. Nem hiszem, hogy meg tudják szüntetni a papír alapú munkavégzést. Ha nem sikerül, akkor mit kezdenek a papírokkal? Minden papírt, szerződést folyamatosan keresni fognak? Kinek az asztalán felejtették?

Az, hogy reggel meg kell küzdeni az asztalokért, érdekes morált fog teremteni. Aki véletlenül beragad a dugóba, az aznap nem dolgozik, mert késett 3 percet? Ennyire ki kell használni az embereket egy szolgáltató cég nem termelő munkahelyein? Nyilván aki felmászik a tornyokba antennát telepíteni, azt nem fogja ez a marhaság érdekelni. Az emberekben azt az érzést fogja erősíteni, hogy ők csak egy darab, bele a masszába, we don't need no education...

Mindig zavar, ha azt hiszi egy nyugati, északi világból jövő valaki, hogy ő mindig mindent jobban tud. Ő jobban tudja, hogy a magyar életstílusban nevelkedett dolgozók hogyan élnek, gondolkodnak, hogy milyen környezet felel meg nekik. Ez a mély, zsigeri lenézés, hogy messziről jött ember mindent jobban tud, hogy messziről jött embernek szükségképpen át kell nevelnie a magyar munkaerőt, ez engem bosszant.

Az még külön érdekelne, hogy a panoptikon rendszerű munkavégzést mennyi idő alatt tanulják meg kijátszani az emberek. Adok neki két hónapot.

Életemben először igazán akkor rágtam be a Pannonra, amikor elkövettem azt a hibát, hogy jelentkeztem egy álláshirdetésükre. Behajtottak egy nagy terembe, ahol mindenki kapott egy kérdőívet, amit *CERUZÁVAL* kellett kitölteni. A kérdőív pár személyes adat mellett igazából a logikai, értelmi képességekre fókuszált, leginkább egy matek témazáró szintjét ütötte meg. A tartalmával nem is lett volna baj, viszont az átlagos jelentkezőben a ceruzás kitöltés azt a képzetet kelti, hogy akit nem akarnak felvenni, annak kijavítják a lapját. Én viszont tudom, hogy azért csinálták, hogy többször felhasználhassák azokat az űrlapokat, mert minden új lapért szerzői jogdíjat kellett volna fizetniük. Finoman fogalmazva: tahó módon sóherek voltak. Ennyire nem ad magára a magyar Pannon?

Mindenki mobil szélessávon zakatol... lol. Ezért terhelni a központokat... Annno az adóhivatal kitalálta, hogy a Magyar Posta belső beszélgetései szolgáltatásnak minősülnek, fizessék be utána az áfát. Remélem, itt is észhez téríti őket ebből a nagy modernség mániából...

A Magyar Posta más téren is jó példa: amikor kiköltöztek Budaörsre, elfelejtették megkérdezni a dolgozókat, hogy biztosan mindenki önként és dalolva fog ezentúl a nyugati téri metrónál levő munkahely helyett Budaörsre járni. A dolgozók egy jelentős része meg nem mondta, hogy nem megy ki, össze is omlott pár hétre a levél és csomagtovábbítás. Járhat így a Pannon is, elszivárognak a legjobb dolgozók.

Reméljük, egyszer rádöbbennek arra, hogy nem gyarmatosítóként kellene idejönni és akkor nekik is jobb lesz.

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.