2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Telefónia rovat

1782 - Megrövidítés mesterfokon!

  • (f)
  • (p)
Írta: |

1782 - Avagy, hogyan rövidítsük meg a felhasználót?! Egy kellemetlen mobilos "szolgáltatásról"...

[ ÚJ TESZT ]

1782 - Avagy, hogyan rövidítsük meg a felhasználót?!

Egy kellemetlen mobilos "szolgáltatásról" szeretném leírni a véleményemet illetve tájékoztatni a tisztelt olvasóközönséget! Első írásom ez a Logoutra, így kérem kellő jóindulattal kezeljétek a felmerülő hiányosságokat a cikkben!

Először egy kis ismertető, hogy mit kínál a szolgáltató, nevezetesen a Celldorado.com! Témák, csengőhangok, java alkalmazások, játékok, viccek. Minden, amire egy mobiltelefonnal rendelkező ember vágyik...Természetesen hangzatos, jól csengő szavakkal próbálják behálózni a naív usert! A világ minden pontján elérhető, minden a legmagasabb színvonalon - áll a szolgáltató kezdőlapján! Sok más szolgáltatóhoz hasonlóan ez is sms rendszerrel működik, tehát elküldöd az általad választott termékhez tartozó kódot smsben (480Ft/db), egy válasz smsben pedig jó esetben ott figyel egy url, amit wapon keresztül megnyithatsz és letöltheted a választott dolgot. Ez szép és jó, láttunk már ilyet, miért is írom ezt le? A következő sorokból kiderül!

Történt ugyanis a mai este, hogy kaptam egy smst a 1782-től a következő üzenettel: IGEN válasz esetén megkapja a bonusz tartalmat! Küldje az IGEN szót a 1782-re most! Info:hu.celldorado.com vagy 06-80016232. Majd jött még három ugyanilyen sms! Rossz napom volt, ez tény, de hihetetlenül kicsapta a bisztosítékot! Először is, mi ez? Megnéztem az információs oldalt, fenntebb vázoltam mit is kínálnak. A második kérdés ami felvetődött bennem: egy titkosított számra, hogy a fenébe érkezhet egy ilyen reklám sms?! Meg úgy egyáltalán, hogy jönnek ők ehhez, hogy a pihenésemet megzavarják, éjjel fél 12-kor?! A harmadik lépésként megnéztem az egyenlegem: 1400Ft-al lettem rövidebb!?! Itt végképp elszakadt a cérna, gondolhatjátok...Hogy mer bárki is ilyen smsekkel bombázni?? Meg sem rendeltem semmiféle szolgáltatást, soha, még csak a közelében nem voltam ilyennek...bármit be tudok szerezni netről, ingyen, miért kéne egy ilyen szolgáltatóhoz fordulnom?! Főleg úgy, hogy én NEM KÉRTEM?! Mérgemben elkezdtem keresgélni... a tárgyalt "szolgáltató" honlapján, minden fennt van, amivel védekezni tudnak: adatvédelmi szabályzat, a meg nem kötött szerződések feltételei, de egy árva szó sem esik esetleg egy cégnévről vagy telefonszámmról! Egy módon lehet velük kapcsolatot létesíteni: e-mail. Van egy szép nagy gomb Kapcsolatfelvétel címmel, itt meg kell adnia nevet, e-mail címet, telefonszámot, és leírhatod mi a probléma! Nem volt türelmem hozzá, azok után hogy a küldött smsben szereplő számot tárcsáztam és bejelentkezett egy automata...

Hosszas keresgélés, illetve tanácstalan szituáció után rátaláltam egy fórumra, ahol a kérdéses szolgáltatót tárgyalják! [link] Ha valaki beleolvas láthatja, egy kizsákmányoló, sunyi cégről, "szolgáltatóról" van szó! Az esetek 90%-ban meg sem rendelték a szolgáltatást... Három megoldás van a szolgáltatás lemondására: az első, hogy küldesz egy sms-t a 1782-re, STOP szöveggel! Ez persze újabb 400 magyar forint! Hát köszönöm szépen!...a második lehetőség, hogy a hálózatszolgáltatónál letiltod az emelt díjas smsek fogadását!...a harmadik lehetőség, hogy felhívod ezt a számot: 371-48-20, IKO New Media Ktf, itt, ha szerencséd van (felveszik-e a telefont, vagy sem) le tudod mondani a szolgáltatást és el tudod őket küldeni melegebb éghajlatra! Ez van, ilyen világban/országban élünk!... Elnézést, ha kicsit indulatosan fogalmaztam!

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.